hoeveel dagen na de bevalling weer op de been??

Wat bevallen de meeste vrouwen snel zeg ( in een paar uur...)
Ik wou dat ik dat toen gehad had. Ik heb er 15 uren over gedaan en echt 15 uren hele heftige weeen gehad ( de vk kon dit ook voelen) rug- buik -en beenweeen. Niet op te vangen. De persweeen waren nóg erger. Een ware hel die bevalling. En om nu te zeggen, zoals ik velen hoor: ik heb het er zo weer voor over....nou nee! En vergeten doe je het ook niet.  Je accepteert het na een tijd.
Ik denk ook niet dat bij een tweede het weer zo erg wordt.
Maar ik moest echt wel een paar maanden bijkomen hoor. Ik was zo slap als wat en moe...moe...verschrikkelijk!!!! Kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die echt zo weer na een paar uur of paar dagen op de been zijn!

hallo allemaal,

Ik was bij mijn vorige bevalling direct weer op de been....echt waar, ik ben bevallen,
(bevalling van in totaal 8 uur, waarvan het laatste uur toch in het ziekenhuis, omdat het persen niet wilde vlotten), 1 knip, even bijkomen en toen naar huis.
Vervolgens is mijn man gaan slapen, maar ik kon het gewoon niet door alle opwinding!!
Ik ben toen meer dan 28 uur wakker geweest en was ongelofelijk fit; heb zelf koffie gezet etc!!
Ik teken ervoor de volgende keer (ben nu 12 weken zwanger).
Ik wilde na 3 dagen alweer naar buiten, even winkelen, maar ben toen tegengehouden
door de kraamverzorgster die zich dood schrok dat ik dat alweer wilde gaan doen
 hihi.....
Enfin, zo zie je maar hoe verschillend het kan gaan bij iedereen, het is ook maar hoe fit je bent voor je bevalling denk ik en hoe zwaar de bevalling zelf is.....
Groet,
Marlo

heyhey

Met de eerste was ik met 40 wekten en 12 dagen over tijd   en had de laaste dagen een beetje rugpijn  . mijn moeder dacht al dat het niet lang meer zou duren.
eindelijk is het op gang gekomen    en goed ook heb van het begin tot het eind er 42 uur over gedaan.
ben zaterdag ochtent wakker geworden en heb tot maandag morgen niet meer geslapen  tot me zoontje geboren was en zelfs toen viel ik pas maandag savonds   eindelijk naar 2 dagen niet slapen     eindelijk in slaap  

ben nu inmiddels zwanger van de 2de en hoop dat als het 30 uur of 24 uur duurt
dat ik dan al blij ben  

groetjes soraya    

ben een stukje vergeten

Ik kwam thuis en heb alleen maar boven gelegen al de kleine borstvoeding nodig had
voor de rest lekker beneden gezeten en gepraat   was na 6 dagen lekker met de kleine aan het wandelen

groetjes soraya

hallo

Ik zat bij me dochter al na een week op de fiets boodschappen halen
ik was ook goed uitgescheurd en had ook nog hechtingen (maar ben niet zoo piepert)

groetjes Lindy mama van chiara 6 maanden

Hoi allemaal,

Ik heb nu drie kindjes en ben zwanger van de vierde.

Maar ik was bij bevalling nr. 1 11 dagen in het ziekenhuis, HELLP na de
bevalling gehad dus toen was ik niet zo fit (zacht uitgedrukt).

Na bevalling nr. 2 lekker de hele dag beneden en 1x per dag rusten
(moest van de kraamverzorgster, maar was ook best lekker omdat je er al
1 hebt lopen). En op dag 6 lekker wandelen samen.

Na de derde was ik al dag vier (met baby) een woning aan het bezichtigen, die hebben we ook gelijk gekocht haha.

Dus ik vind, als je zelf voelt dat het kan, ga dan even wat doen, wandelen ofzo.

Geniet lekker hoor.

Groetjes,

Vanessa

hoi

ik was zelf vrij vlot weer op de been want ben op brijdagbevallen en op zondag zat ik aangekleed beneden tegen de wil van de kraamverzorster in toen zei eenmaal weg was naar7 dagen ben ik alles weer gaan doen lekker showen met je mooie kindje

veel geluk met je kleine

groetjes joan mama van rene 12-1-07

hallo

luister naar je eigen lichaam
ik ben 28 febr 2007 bevallen van een mooie zoon
en de zelfde dag liep ik weer
en de kraam hulp en de rest vond dat niks
toen heb ik gezegt van voel me goed en ik luister naar me lichaam
dus laat me gaan
ik sliep alleen s nachts
maar niet iedereen heeft de zelfde lichaam
de 1 heeft meer rust nodig dan de andere