In principe zei de kraamzorg en het cb bij ons dat als ze op geboortegewicht zijn, door mogen slapen snachts. Dus sinds die tijd doen we het. Ik hou vooral bij dat hij 6-7 voedingen op een dag krijgt! Maar iedereen doet het anders. Bertus werd er niet blij van als we hem wakker maakte en dronk dan heel slecht. Nu kan hij nog zn tijd nemen. Maar gaat het over het algemeen beter.
Babyfoon heb ik ook snachts aan als hij niet bij ons op de kamer ligt. Maar dan staat hij op zn zachtst dat ik wel het huilen hoor, Maar geen gekreun enzo. Maar dat is net wat je zelf fijn vind.
Is echt Heel erg... Maar ik heb geen box staan nog. Hij slaapt overdag in zn wieg beneden. als hij wakker is, zit hij of in de draagzak of in de wipstoel of lekker op de bank. Als hij gaat rollen, zetten we de box neer.
Hoe doen jullie het met In slaap sussen?
Babyfoon heb ik ook snachts aan als hij niet bij ons op de kamer ligt. Maar dan staat hij op zn zachtst dat ik wel het huilen hoor, Maar geen gekreun enzo. Maar dat is net wat je zelf fijn vind.
Is echt Heel erg... Maar ik heb geen box staan nog. Hij slaapt overdag in zn wieg beneden. als hij wakker is, zit hij of in de draagzak of in de wipstoel of lekker op de bank. Als hij gaat rollen, zetten we de box neer.
Hoe doen jullie het met In slaap sussen?