Januari 2020 Baby

In principe zei de kraamzorg en het cb bij ons dat als ze op geboortegewicht zijn, door mogen slapen snachts. Dus sinds die tijd doen we het. Ik hou vooral bij dat hij 6-7 voedingen op een dag krijgt! Maar iedereen doet het anders. Bertus werd er niet blij van als we hem wakker maakte en dronk dan heel slecht. Nu kan hij nog zn tijd nemen. Maar gaat het over het algemeen beter. 
Babyfoon heb ik ook snachts aan als hij niet bij ons op de kamer ligt. Maar dan staat hij op zn zachtst dat ik wel het huilen hoor, Maar geen gekreun enzo. Maar dat is net wat je zelf fijn vind. 
Is echt Heel erg... Maar ik heb geen box staan nog. Hij slaapt overdag in zn wieg beneden. als hij wakker is, zit hij of in de draagzak of in de wipstoel of lekker op de bank. Als hij gaat rollen, zetten we de box neer. 
Hoe doen jullie het met In slaap sussen? 

Wij hebben ook een newborn shoot gedaan, en de foto's inmiddels ontvangen. Super lief en leuk maar ik herken ook wat Klaasjee zegt, vooral de foto's zonder kleren vond Pim niet heel erg leuk dus daar hebben we er maar een paar van maar ik vind het genoeg. De foto's met kleren aan zijn ook super cute ?
Ik geef borstvoeding en volledig op verzoek. Pim houdt er vaak 3 uur tussen en 's nachts iets langer maar ben vaak rond 2.30 en 6.00 uur in de nacht aan het voeden. Ik geef dan liggend voeding dus is heel relaxed maar doorslapen 's nachts zit er voorlopig hier niet in denk ik.
Mijn bezoekje aan de kapper is helemaal goed gegaan en heb tijdens het wassen gevoed ?
wij hebben hier (nog) geen babyfoon omdat hij bij ons op de kamer ligt. Overdag wisselend in de box, wagen of draagdoek maar nog niet echt in z'n wieg. Waarom zou lang slapen in de box niet goed zijn? 

Pim valt vaak makkelijk in slaap op mn arm en probeer hem dan een beetje zacht te wiegen en zachtjes op z'n billen kloppen, vallen z'n oogjes echt zo dicht. 

vinden jullie het buiten wandelen ook zo fijn? Loop als een trotse Pauw ? achter die wagen! 

@Klaasjee, er staat indd 6 weken voor het herstel van een keizersnede. Heel erg mobiel ben ik nog niet maar het gaat wel echt goed vooruit. 
Van de week eerste korte wandeling gemaakt naar de bloemist. Zag er erg tegenop maar het was echt heerlijk! Ik kon amper op het verkeer letten. Haha, ik keek vrijwel alleen in de kinderwagen. 
Maandag gaat indd mijn man weer werken. Toch wel een klein beetje spannend maar ik heb er vertrouwen in.
Wij geven volledig borstvoeding en ik heb een kolfapparaat. Dan kan mijn man de laatste voeding voor de nacht geven. Dat werkt wel prettig. Dan kan ik eerder naar bed. We geven ook alleen op vraag. Soms lijkt er een ritme in te komen en dan weer helemaal niet.  In de nachten zit er bij ons ook meer tijd tussen. Dat is fijn! Hij kan wel echt veel drinken trouwens. Van de week afgekolfde melk 130ml helemaal op met verschonen tussendoor want hij valt tijdens voeden vaak in slaap. 
Ook wij leggen Sven regelmatig in de wieg. Wonen in een appartement dus dat is makkelijk. Merk dat hij rustiger in slaap valt wanneer we hem in de avond in wieg leggen voor de nacht. Overdag ligt hij ook wel in de box hoor maar niet super lang. 

Goedemorgen dames, een berichtje van ons. Op 30-01-2020 is er bij ons een zoon geboren. Wat een prag kindje en een grote verrassing na 2 meiden 1 jongetje. 
Eerste 24 uur heel veel geslapen en de 24 uur heel veel willen drinken. Hij doet het heel goed gelukkig. 
Ik doe later nog een heel uitgebreid bericht.

@calathea, hier valt hij ook zo in slaap op de arm, op de borst... eigenlijk overal. Vervelend is wel dat hij voeden ook slaapverwekkend vind. Echt heel moeilijk hem wakker te houden. Het helpt dan tussen de twee borsten in te verschonen. 
Wij hebben ook nog geen babyfoon. Sven slaapt bij ons en zoals ik al zei, we wonen in een appartement. Als hij naar zijn eigen kamertje gaat wil ik er wel één. Ga dan wel voor een zonder camera denk ik.
Vandaag gaan wij even naar het winkelcentrum. Ben benieuwd! Met de auto, wagen mee. Luiertas zo maar even inpakken. Geen idee wat ik mee moet nemen. Denk maar gewoon alles haha.  

Babyfeb gefeliciteerd meid!!! Helemaal geen babyfeb maar een babyjan!! Geniet ervan!!!
Hier ook even een teken van leven. Wat een heftigheid zo'n kraamweek!!! Geniet er optimaal van. Dag 4 is het nu en begrijp nu jullie boob job verhalen. Jezus wat een meloenen!!!
Heb geen tijd voor een uitgebreid verhaal maar lees wel mee met jullie. Geniet van jullie kleintjes.
Ben wel erg benieuwd hoe het zit met jouw gevoelens en donderwolk @Klaasjee?

Gefeliciteerd, babyfeb! Wat leuk weer een jongetje. Dan heeft alleen mamamia een meisje! Geniet ervan en laat je lekker verwennen.

Terug
Bovenaan