Ik heb gisteren geprobeerd om een reactie te plaatsen, maar zie nu dat hij weg is / niet geplaatst is. Beetje frustrerend want met alle hormonen ben ik nu ook weer kwijt waar ik op reageerde. Zal mijn best doen, haha.
Marieke, gefeliciteerd! Wat klinkt het positief, super tof! Hoe reageerde je oudste kindje?
SN, inderdaad. Wat een kracht hebben vrouwen he. Het is zoiets krachtigs, moois en ontzettend zwaar wat wij gedaan hebben. Mogen trots zijn op ons zelf.
Annemoon, ergens klinkt het alweer zo ver weg zwanger te zijn terwijl mijn dochter pas een week oud is. Met betrekking tot je man, praat er met hem over eventueel samen met de verloskundige. Het is spannend maar tegelijkertijd is het zo natuurlijk. Probeer vetrouwen te hebben in je lijf!
Anouk, je nachten klinken heel heftig. Geef je borstvoeding? Dan zou je misschien een lactatiekundige kunnen vragen om mee te denken. Of je verloskundige, die hebben ook vaak tips over zulke nachten. Als ik het zo beluister zou het kunnen zijn dat hij te veel voeding krijgt, hierdoor meer krampjes krijgt en hierdoor weer zuigbehoefte creëert? Zou je een tut kunnen of willen proberen? Of evt je pink?
Ben heel benieuwd naar morgen, de avondklok zou ik niet zo'n last van hebben maar helemaal geen bezoek meer? Dan wordt het wel de ultieme saaiste verlof periode ooit..