Ook hier naar linda toe, van harte meid met je dochter, lekker genieten meid.
jacqy, kut kut kut, alweer ongie. moe worden we ervan.
bieb, jee de 1e opdracht is binnen , en word je mannetje ziek, het heerst zo..
rimke, je man weer thuis. fijn weer ff met zijn 3en. lekker hoor 7 uur slapen. nu wel in de nacht of niet ? ze doed het best goed zo te lezen.
linda, wat fijn dat je pa het zo naar zijn zin heb in lourdes. leuk hoor.
phoebe succes morgen bij de gyn.
happy, en rustavond ingelast, goed hoor, dat je nee heb gezecht. hoop dat je koppijn gezakt is.
sterretje, weet niet of rimke mee gaat, miss wel....je hebt gelijk er zullen vast meer meetings komen. Weet niet of de andere dames nog wachten willen. Of we doen 8 nov. of we wachten tot je van de bv af bent.
Weet niet of het ooit gaat lukken met zijn alle af te spreken hahah
je vroeg nog van dat sprongetje, geen idee, wat moet ik dan merken, ook vanmiddag was ze jengelig. en wilde een uur eerder de fles, ze had echt honger, dus gedaan en dan slaapt ze maar licht tot de volgende voeding. in de avond is zoet. elke dag voor 8 uur op bed en dan slaapt behoorlijk vast. voor de laatste voeding moeten we haar echt uit een coma halen. en vanmorgen sliep ze ook zo weer in. van 8 uur tot half 11. dus vind het niet gek dat ze overdag dan wakkerder is. ach misschien omdat ik wat meer thuis zit de laatste dagen. is ze niet gewend, we zitten vaak bij opa en oma.
ga lekker me bedje in. me laptopje werkt weer.
tot morgen.
xx bambi