Mama`s uit Alkmaar (en omgeving)?

Hallo!

Nog even over de heupjes: ik hoop ook dat het meevalt en als ze een spreidbroek aanmoet is 't misschien niet voor lang.

Leuk hoor, Trudi en Monica, dat jullie voor nr 2 gaan!

Jammer dat Sinterklaas weer is vertrokken, 't was erg gezellig! Alex heeft lekker zitten scheuren met inpakpapier en heeft veel cadeautjes gehad.

ALex was 7 nov 68,7 cm en 7725 gram. Hij was niet veel gegroeid met de vorige keer. Nu moet ik pas weer 2 januari. Ik denk wel dat hij weer een stukkie is gegroeid. Hij is 1 feb geboren, dus bijna 10 en een halve maand nu.

28 dec wordt 't dus, leuk! Kan het ook om 13.00 uur? (Alex slaapt nog wel na z'n ochtendpap, dan kan ik na 't broodje en melk van 12.00 uur weg) Maar ik kan me ook voegen naar 10.00/11.00 uur hoor

Gr Karin

He meiden,

welek tijd spreken we nou af a.s. zondag? Er is al een tijdje niet gereageerd?

Gr Karin

Hoi dames,

De tijd maakt voor mij niet uit. Wij passen ons wel aan. Jasmijn is erg makkelijk..... en ik ook .
Komen jullie dus maar met een suggestie wat jullie uit komt.
Gingen we nou bij Geestermer ambacht afspreken? Als jullie het leuk vinden kunnen we dan eventueel bij mij afspreken om een kop koffie te drinken voor we weg gaan. Ik woon er namelijk vlak naast. Laat het maar weten.

Wij hebben er zin in.

Liefs Trudi en Jasmijn

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie, vinden jullie kindjes de kerstboom ook zo mooi?

Trudi, om nog even op je vraag terug te komen: met ruim 11 maanden woog Eva 8975 gr en was ze 71 cm lang.

Ik besef dat ik een spelbreker ben, maar hoe staan jullie er tegenover om onze afspraak een week of 2 te verzetten? Wij hebben het momenteel nml errug druk!!! (word komende week alleen nog maar drukker). Het lijkt me leuk om jullie te zien en gezellig  om bij Trudi te gaan koffie drinken, maar momenteel met de feestdagen word het echt een beetje veel van het goede. Er komen bij ons altijd op het laatste moment allerlei afspraken bij.......

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, mocht het een probleem zijn om te verzetten, dan moeten Eva en ik maar gewoon een andere keer met jullie afspreken.(Zou ik wel jammer vinden).

Mocht ik jullie niet meer spreken voor de kerstdagen: Geniet van de 1e kerst met z`n drieen!

Groetjes Marieke

Als ik heeeeeel eerlijk ben, zou ik het ook niet heel erg vinden als we het zouden verschuiven.... Het is wel een heel drukke periode. In januari hebben we het allemaal weer wat rustiger.....

X Trudi

Hoi lieve meiden,

Allereerst allemaal een gelukkig, liefdevol en gezond 2009 toegewenst!

Ik reageer de laatste weken niet zoveel, want eerst lag de site eruit en nu loopt hier alles thuis in de soep doordat Isabelle ziek is.

Ik heb volgende week wat meer tijd en dan breng ik jullie op de hoogte van alles wat zich hier de afgelopen 2 weken heeft afgespeeld (en dat is behoorlijk wat)

Ik hoop dat het met jullie en jullie gezinnen allemaal goed gaat.

Liefs Monica

Allereerst;

EEN HEEEEEL GELUKKIG 2009!

Ik hoop dat het niet al te ernstig is met Isabelle!
Ik  las bij het fototopic dat Isabelle toch een spreidbroekje aan moet.
Balen zeg! Hoe bevalt dit? Heeft ze er last van?

Zullen we een nieuwe datum prikken voor de wandeling?
Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd gelukkig.
Erg gezellig hoor die feestdagen, maar wel vermoeiend.

Liefs Trudi

Hoi Meiden,

Jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!

Wij zijn de feestdagen weer goed door gekomen, druk, maar wel heel gezellig.

Morgen een spannende dag, want dan word Eva 1 jaar!!!!
voelt wel heel gek, hoor, vorig jaar om deze tijd waren de (te zwakke) weeen al begonnnen en kon ik geen slok water binnen houden, zo misselijk was ik.
We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen (ben best zenuwachtig) dus ik heb nu niet zo heel veel tijd, maar maandag lees ik jullie verhalen en vertel ik wel hoe de verjaardag is verlopen. Ik zal mijn agenda evan na kijken voor een nieuwe datum om wat af te spreken.

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan