PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@AnnekES wat onwijs leuk, een jongen! ? Nu lekker shoppen voor die kleine man. Haha, mijn zwangerschap is nog steeds qua kwaaltjes vrij ‘saai’. Of ik stel me er misschien op in, maar ik mag echt niet klagen. Heb dus wel echt het mega slechte slapen, dat is jammer. En merk de afgelopen weken wel dat het werk ook intensiever word. Ik loop veel, en heb halverwege de dag wel echt een zere buik wat doorstraalt naar onderen. Maar ik klaag niet en geniet met volle teugen! 

@Lisett aaah ja logisch dat je die echo spannend vind, vond ik ook hoor. Zo’n bizar idee dat er zo’n klein frummeltje in je groeit! Hopelijk kun je er ook van genieten?

@XxLara 3 maanden alweer, wat gaat dat hard zeg. Hoe heb je dat zo kunnen regelen dat je nu pas 7 maart hoeft te beginnen? Dat is wel enorm fijn. Geniet er nog maar even van ?

@Mateke goed van je dat je straks ook een week vakantie neemt. Is ook niet niks hé, zo’n kleine en dan ineens weer aan de bak. En dan met die gebroken nachten erbij. Fijn dat jullie een doorverwijzing hebben gekregen voor de kinderarts, hopelijk kunnen zij jullie verder helpen. Helaas hoor je het wel veel he, dat spugen.. @lautjewing (die ook in het forum zat) heeft er met haar kleine ook zoveel last van helaas ? tot ziekenhuisopnames aan toe. 

@Heefteenwens jij ook alweer je eerste werkdag gehad! En helemaal prima toch dat je de BV bent gaan afbouwen toen. Denk dat het qua werk ook wel beter te combineren is..

@Niesss ben ook heel benieuwd hoe het nu bij jullie gaat meid.. Ik denk aan je!

@Niesss Oh, ik hoop ook zo mee op een zo goed mogelijk afloop! Ik kijk ook elke dag of er nieuws is.
Hier is sprongetje 3 volgens mij aangebroken. Weer veel honger en weinig slapen 's nachts. Heavy. Gisteren zijn we dan bij de kinderarts geweest. Zij noemde Nora een 'gelukkige braker'. Als in: veel spugen en melk teruggeven, maar er geen pijn of spanning door ondervinden. 'Mechanisch gezien' zei ze dat het wel lastig was voor haar omdat ze natuurlijk vaak die melk moet proberen wegslikken en zich erin kan verslikken enzovoort maar ze had er zeker geen pijn van. Ze is nog steeds erg vrolijk. Gelukkig dus geen maagzuurremmers nodig. Ze raadde wel anti-refluxflesvoeding aan. Die ben ik dan vandaag gaan halen. Verder ook aangeraden om een osteopaat op te zoeken ivm voorkeurshouding en morgen moeten we een echo laten nemen van haar heupjes om heupdysplasie uit te sluiten. De huidplooitjes aan de achterkant van haar billen komen niet overeen en dat zou kunnen wijzen op heupdysplasie blijkbaar. We weten dan al meteen weer wat te doen, he. Morgen echo en volgende week donderdag osteopaat. Oh en de opvang is de rest van de week dicht door te veel coronabesmettingen dus qua opvang was het ook even puzzelen. Maandag zijn ze gelukkig weer open. Zoooo blij dat het bijna weekend is want ik ben weer doodop van deze week, haha. De routine begint er wel steeds beter in te zitten dus qua doordraaien is er al beterschap gelukkig.

@Nies, vind het ook zo spannend hoe het moet je gaat! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
@Mateke ik moet ook woensdag naar het ziekenhuis voor een heupdyslasie. Ze gaan dan eerst kijken emmer een instrument ofzo en daarop volgend een echo nog, zoals ik begreep. Succes vandaag! 

@xxLara oh jij ook? Bij ons was alles gelukkig in orde! Ze is weer helemaal goedgekeurd ? en ze had het superflink gedaan! Enkel op het einde wat gezeur omdat ze het wat te lang vond duren, haha ?. De rest van de tijd was ze afgeleid door alle nieuwe dingen en mensen die ze daar te bekijken had ?.

Hi ladies!

@annekes wat leuk een jongetje! Ik kan uit ervaring spreken hihi.

@liset gefeliciteerd! Gelukkig heb je weinig last van kwaaltjes!

@xlara oh men ja sprong 3 was hier heeeeel heftig. Maar extra leuk als je Ziet dat ze daarna veel meer kunnen. Louie is nu echt interactie aan het zoeken met ons en brabbelen en lachen en erg druk met zijn knisperboekjes

@heefteenwens leuk he als ze zo omrollen! Inderdaad snel liet ik mij ook vertellen louie deed dat ook al vrij rap! Kan niet wachten tot hij zich van zn rug naar buik draait.

@mateke o wat vervelend van nora met het spugen maar wel fijn dat je geen maagzuurremming hoeft nog. Welke anti reflux voeding krijg je?

Ik ben gister weer bij de kinderarts geweest. Louie blijft maar spugen en hij valt af. Nu gelukkig wel maagzuurremmers gekregen hopelijk gaan die aanslaan. 1 tip volg je gevoel als je denkt dat het uit de hand loopt met dat spugen gewoon aan de bel trekken hoor! Wij worden al 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd en gister was ik het echt zat en heb flink op mn strepen gestaan bij de kinderarts.

Ik moet woensdag weer beginnen met werken bah! Zie er zo tegenop op dit moment zou ik in een opwelling zo ontslag kunnen nemen haha! Maar ik kijk er wel naar uit om weer naar een plek te gaan (werk dus) waar ik weer even mezelf kan zijn ipv moeder.

Liefs!

@Stephanie: aah herkenbaar, ik had er ook wel zin in om even weer een andere rol te kunnen opnemen dan enkel moeder zijn. Wel erg pittig, weer gaan werken! Ben doodop haha. De kinderarts had Nan AR aangeraden omdat die ook hypoallergeen is en we vanwege allergieën bij papa dus hypoallergene melk nodig hebben. Goed dat je op je strepen hebt gestaan en dat er nu ook iets aan gedaan wordt! Hopelijk hebben de maagzuurremmers effect. Bij ons is ze echt gewoon nog vrolijk en groeit ze nog steeds goed, dus op dat vlak geen klachten. Gewoon ook wel die hopen en hopen was en dat verslikken steeds bij Nora.

Hoi allemaal, ik ben weer terug uit mijn bubbel haha. Thomas is vandaag alweer 3 weken oud, wat vliegt de tijd! Tot nu toe doet hij het super goed, de borstvoeding kwam meteen goed op gang en hij groeit hard. Mijn vriend is vanaf vandaag weer aan het werk, de eerste week na de bevalling heb ik nog weinig gedaan en ben ik vooral boven geweest, maar verder gaat het herstel goed. Ik probeer het zelf nog een beetje rustig aan te doen voor zover het kan haha. Tot nu toe zijn we lekker aan het genieten ?
@Femkeee ja die begeleiding was wel fijn geweest toen de persdrang begon haha, mijn vriend moest ook dingen voor de thuisbevalling klaar gaan zetten van de verloskundige, dus die was er inderdaad ook niet de hele tijd bij… Achteraf ben ik blij hoe het is gegaan, maar dat moment was even iets minder ?
@Niess het blijft spannend, ik hoop dat de kleine nog lekker in je buik zit!
@Mateke lijkt me wel pittig om weer een balans te vinden tussen werk en je gezin. Gelukkig is het op de opvang allemaal goed gegaan. Fijn dat de kinderarts je wat gerust kan stellen, beter om het goed te laten nakijken als ze zoveel moet spugen! Hoop dat de andere voeding wat helpt. Goed dat je een weekje vrij neemt, belangrijk om te proberen je rust te pakken, het klinkt echt heel erg druk bij jou nu! Gelukkig is de echo van de heupen goed! Wij moeten die ook laten maken met 12 weken omdat hij op week 33 nog in stuit lag.
@Lisett gefeliciteerd!
@XxLara wat gaat dat snel, al weer3 maanden! Vervelend dat je heftige dagen hebt gehad, wel heel fijn dat je later kunt beginnen met werken! Toch een geruststelling, inderdaad nu maar even lekker van genieten!
@Heefteenwens wat lekker dat ze zo lang slaapt! Gelukkig is ze na haar sprong weer lekker vrolijk :)
@Stephaniee oooh weer bijna aan het werk, dat is minder! Heel goed dat je hebt aangedrongen dat ze iets met het spugen doen als het zoveel is, hopen dat de maagzuurremmers hun werk gaan doen!
Ik heb regelmatig dat ik naar Thomas kijk, en echt denk wauw, als het hele traject niet had geholpen was hij er niet geweest, ben zo ontzettend blij dat het is gelukt en dat ze tegenwoordig toch veel kunnen ?

Terug
Bovenaan