PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niesss oh pfoe spannend nog dan. Hopelijk blijft hij nog eventjes zitten nadat de weeënremmers gestopt zijn. Lijkt me inderdaad wel een geruststelling dat ze in het ziekenhuis een plekje vrijhouden voor hem voor moest hij toch beslissen om vroeger te komen. Maar goed. Hopelijk is dat nog niet nodig! We duimen nog mee dat de weeën nog niet terug op gang komen vanavond en vannacht ?

@Bloem, gefeliciteerd met Thomas? en wat een herkenbaar verhaal??. Aan de ene kant fijn dat het zo snel gaat, anderzijds had ik wel het idee dat ik een stukje begeleiding miste door zo een weeënstorm naar volledige ontsluiting. Bij mij was mijn vriend de laatste spullen aan het pakken voor het ziekenhuis, terwijl ik met bijna volledige ontsluiting in een weeënstorm alleen in de douche zat. Ik had best wat pufbegeleiding kunnen gebruiken, maarja... wisten wij veel en die spullen moesten ook echt ingepakt worden. Heb jij dat ook?

@Niesss, wat heftig ineens. Je had waarschijnlijk nog geen verlof denk ik? Goed dat je naar de vk bent gegaan! Het komt vast goed met jullie kleintje!

We zijn weer thuis! :D
CTG was vanmorgen goed, wel iets onrustig maar niet zorgwekkend dus we mogen gewoon lekker thuis afwachten. Ook geen volledige bedrust, maar wel opletten natuurlijk. Volgende week wel op controle bij de poli maar als het rustig blijft dan kan het zijn dat we ook gewoon weer terug mogen naar de verloskundige.
In ieder geval blij om weer lekker in ons eigen huis te zijn!

We gaan ook rustig even lijstje maken met de laatste spulletjes die we nog nodig hebben, met name die voor in de vluchtkoffer zodat we dat ook in huis kunnen gaan halen. Je houdt er nu toch wel ergens beetje rekening mee dat hij eerder zou kunnen komen dus alles in orde hebben geeft dan ook wel weer extra rust.

@Femke, ik ben wel voor 6 weken van te voren gegaan dus mijn laatste werkdag zou gisteren geweest zijn

@Niesss oh meid wat fijn dat jullie lekker naar huis mochten en alles er voor nu goed uitziet. Hopelijk blijft die kleine lekker nog een aantal weken zitten (en als hij iets eerder komt maakt dat ook niet uit haha, eerder knuffelen!). Groot gelijk dat jullie nu de laatste spulletjes in huis gaan halen, dan heb je die maar binnen. Geniet van je verlof!?

@Niesss fijn dat je naar huis kan! En goed dat je nu aan je verlof al begint. Hopelijk blijft hij inderdaad nog een paar weekjes zitten. Ik snap dat je nu toch wel meteen werk wil maken van die laatste spullen. Geniet nog van de laatste dagen en weken gezellig rommelen in de babykamer en doe het inderdaad maar gewoon rustig aan nu ?
Hier zit de eerste werkweek er alweer op. Ik ben doodop ?. De balans baby-werk-rust is echt nog zoek. Ik merk dat ik dan weer in de valkuil trap van alles zelf te willen doen want 'wat je zelf doet, doe je beter' ?. Dus de boodschap is meer loslaten en de taken 's ochtends en 's avonds beter verdelen naar de zorg voor Nora toe. De eerste week van maart is er weer een schoolvakantie en eerst dacht ik door te werken maar nu overweeg ik toch al om die week zelf ook even vrijaf te nemen ?. Zal wat afhangen van hoe het verder gaat met de vermoeidheid onder andere. De eerste dag opvang is ook weer gepasseerd gisteren en ze had het heel goed gedaan! Goed gegeten, goed geslapen en goed rondgekeken naar alles wat er daar aan het gebeuren was. Dus dat is ook weer een opluchting dat dit goed is gegaan ?

@bloem wow gefeliciteerd met thomas meis en fijn dat alles omtrent het bevallen goed is gegaan! Laat je in de watten leggen door de kraamzorg echt van genieten hoor! Voor je het weet ga je haar nog missen

@nies wow dat zal wel even schrikken zijn geweest! Ik had dat ook met die pre eclampsie steeds die onzekerheid of ze hem zouden gaan halen of niet. Gelukkig bij 37 weken toen de knoop doorgehakt omdat mijn lijf ook ziek werd. Maar ik hoop dat het bij jou nog wel even blijft zitten want ik snap dat je bij 33 weken nog niet zit te springen om een bevalling! Rustig aan en laat je verwennen door je manneke!

Hi meiden, mag ik me bij jullie clubje voegen? :)

Ik ben een tijd lang actief geweest in PCOS/Letrozol topic en ben nu eindelijk zwanger ❤️ We hebben er ruim 1,5 over gedaan en 11 rondes Letrozol gehad, waarvan 9 werkend en bij de laatste was het raak.
Het lijkt me mooi en fijn om met jullie mee te mogen schrijven over deze, nu nog behoorlijke, spannende en bijzondere tijd ?! En om natuurlijk te lezen over al jullie ervaringen, zowel tijdens de zwangerschap als daarna ?.

Liefs, Lisett

@Mateke zal zeker even wennen zijn de eerste welen weer terug aan het werk. Fijn dat Nora het zo goed heeft gedaan op de opvang, hele geruststelling ook!

@Stephanie ja pre eclampsie lijkt me nog enger, ook omdat je eigen lichaam dan gewoon ziek wordt natuurlijk. We zijn nu de 34 weken gepasseerd hebben de je injecties lang genoeg kunnen laten inwerken dus voor nu heeft het kindje de best mogelijke voorbereiding gehad.

Van harte gefeliciteerd Lisett. Hoe voel je je verder? Geniet van je zwangerschap.

Hier helaas weer een update vanuit het ziekenhuis. Vannacht een onrustige nacht gehad en vanmorgen waarschijnlijk de slijmprop verloren.
CTG ziet er verder goed uit, wel onrustig maar geen regelmaat dus geen echte weeën. Omdat buik zo gevoelig is word urine weer afgenomen en dit keer ook op kweek gezet.
Net hebben ze ook weer een inwendige en gewone echo gemaakt. Op de inwendige echo is toch weer te zien dat de baarmoedermond verkort is (17/20 mm ten opzichte van 29 mm afgelopen vrijdag), ook zagen ze een halve centimeter ontsluiting. Het is weer even afwachten dus.. ?

Terug
Bovenaan