PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niess ik blijf maar aan jullie denken.. Hopelijk gaat alles goed. Dikke kus voor jullie 
@Steph-aniee hopelijk slaan de maagzuurremmers aan bij de kleine man. Merk je al verschil?  En heel veel succes aanstaande woensdag met je eerste werkdag weer. Kan me helemaal voorstellen dat je gevoel alle kanten opvliegt! 
@Mateke succes met de echo deze week, hopelijk niets geks.
@Bloem 3 weekjes alweer! Wat enorm fijn dat de borstvoeding zo goed gaat en Thomas zo goed groeit! En ergens ook wel weer leuk denk ik, dat je nu even samen met Thomas bent. Hoe fijn het ook is dat je partner thuis was! En het laatste stukje wat je omschrijft geloof ik helemaal. Ik heb dat nu al, de hele zwangerschap eigenlijk. Dat ik zo intens geniet van het idee dat er een trappelend meisje in me groeit. Kruip maar weer lekker verder in jullie bubbel ?
Ik heb vorige week de suikertest gehad en die was goed. Verder ben ik morgen 26 weken en hebben we a.s. zaterdag een pretecho gepland staan, helemaal leuk! Ook begin ik morgen met mijn nieuwe baan, hier 5 minuten verderop i.p.v. ruim 2 uur reistijd elke dag. Spannend, maar ook weer leuk. Fijne week allemaal!

@Bloem Fijn dat het zo goed gaat met jou en Thomas! Genieten maar van je kleine ventje ?. Ik heb wel het idee dat de nieuwe voeding al wat effect heeft. Er komt nog steeds wel wat melk uit maar ik heb het idee dat het al minder is. En ja, druk hier ?. We hebben nu zowat de afspraak dat mijn man 's avonds de laatste fles geeft. Dan ga ik al wat vroeger slapen en 's ochtends doe ik dan weer de eerste fles. De nachtjes zijn ondertussen gelukkig weer beter nu sprongetje 3 erop zit.
@xBo de echo was vorige week en was helemaal in orde gelukkig ?. Super dat je suikertest in orde was! Veel plezier zaterdag en heel veel succes met je nieuwe job ?! Zal wel een hele verademing zijn dat je nu minder lang onderweg bent.

Hi dames!

@Niess: ik denk ook veel aan je, hoop zo dat het allemaal goed gaat met jou en de kleine! Virtuele knuffel ?

@xBo: Wat fijn dat je suikertest goed was! En wat een lekker vooruitzicht je pretecho! En dan ook nog eens een nieuwe baan, lekker dichtbij! Allemaal spannende maar vooral leuke dingen denk ik zo, genieten! ?

@Bloem: nog gefeliciteerd met je zoontje! En wat klinkt het allemaal goed bij je! Heerlijk genieten! 

@Mateke: wat fijn dat je het idee hebt dat de nieuwe voeding al beter helpt! Hopelijk zet het door en heeft Nora er steeds minder last van! Hopelijk wordt het bij jezelf ook wat minder druk, je kijkt vast uit naar de vakantie! Hoelang nog tot dan? ?

@xxLara: wat fijn dat je nog niet hoeft te werken zeg, dat je dat nog lekker hebt kunnen uitstellen! Goed geregeld zeg! Wel nog een spannende week in verband met de heup check te gaan dus?!

@hier: ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad ❤️. Ben nu ongeveer 6,5 week zwanger en er was al een prachtig hartje te zien die lekker aan het kloppen was. Zooo enorm blij en opgelucht!! Volgens de arts zag het er allemaal prachtig uit en precies zoals het hoort. Kortom, helemaal in de wolken en heerlijk aan het genieten ?❤️.

@Lisett Met deze werkweek erbij nog 4 weken. Aftellen maar ?. Fijn dat alles er goed uitzag ☺️! Genieten maar! Heb je niet te veel last van kwaaltjes?

Hi meiden,

Willen jullie de grootste grap van de eeuw horen?

TROMGEROFFEL ?
Wij zijn weer ZWANGER???????

1 tip dat je pcos hebt waan je niet veilig! Wij hebben letterlijk 1 keer seks gehad in januari en meteen zwanger terwijl ik net een menstruatie gehad dacht te hebben, dus dat ik vlak daarna een eisprong uit mezelf zou hebben hadden we niet zien aankomen haha. We zijn blij maar ook in shock. We wilde niet te veel leeftijdsverschil dus hadden we een mentaliteit van als het gebeurt gebeurd het haha maar niet perse na 4 maanden al?? het idee is nu wel geland en we gaan er gewoon voor dat mijn lichaam het doet is weer een wonder maar tegelijkertijd ook heel spannend. Maar ik ga een uitdaging nooit uit de weg haha. Wish me luck 2 kids onder de 1 ??

Dus als je denkt mn leven is zooo kut bedenk dan.. het kan altijd nog erger hahah? just kidding! (Nu hopen we wel op een meisje zijn we meteen klaar haha!)

??? haha waaaat? Proficiat @Stephanie!!! Wauw! Wie had dat gedacht? Maar super dat je lichaam gewoon weer op gang is gekomen. Hier nog niks van eisprong of menstruatie ofzo in zicht hoor haha. Al doen we het wel veilig ?. Extra voorzichtigheid geboden hier door de keizersnede. Maar proficiat dus! En pfioew, wordt pittig maar als ze groter zijn ook wel superfijn denk ik! Hebben ze veel aan elkaar ?. Voor wanneer denk je dan uitgerekend te zijn? Weer ongeveer dezelfde periode als vorige keer denk ik hè? Oktober ergens?

@mateke inderdaad met een keuzersnede moet je zeker oppassen! Inderdaad weer rond oktober haha. Ons zoontje was natuurlijk november uitgerekend maar kwam 3 weken eerder. Nu nog afwachten of alles goed blijft gaan .

Woooo Stephanie! Gefeliciteerd! Ik heb nu ook liever dat ik in verwachting raak dan het hele ziekenhuis traject opnieuw te moeten doen... hoeveel weken denk je nu zwanger te zijn? Wanneer de eerste echo?? 

Terug
Bovenaan