PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XBo 26 weken al weer, dat gaat ook hard! De suikertest heb je dan in ieder geval weer gehad, leuk dat jullie komend weekend een pretecho hebben ? En je baan scheelt dan wel heel veel qua reistijd, lijkt me heel fijn, en al helemaal met een kleine straks! Veel succes daar, hopelijk bevalt het goed ?
@Lisett gefeliciteerd met je goede echo ?
@Stephanieee waauw!! Wat een nieuws, gefeliciteerd!! ?Inderdaad qua timing niet helemaal zoals je dan had gedacht, maar wat bijzonder dat het nu gewoon vanzelf is gegaan! Ik had zelf ook nooit een cyclus, dus ik had het er al met mijn vriend over dat de kans nu wel heel klein zou zijn dat er ineens iets gebeurt, maar het kan dus wel gewoon haha? 

@Stephanie, WAAAUWWW echt! Jeetje, zo leuk maar ook wel een shock denk ik. Ik ben toevallig gister voor het eerst weer ongesteld geworden. Wij doen het tot op heden eigenlijk ook niet veilig haha. Hoe ver denk je nu ongeveer te zijn? En wat was de aanleiding dat je dacht, ik ga eens testen? 

Ik heb al jullie berichtjes gelezen hoor meiden maar loop een beetje achter zoals ik zie. 

@Mateke ja, gister foto's en echo's gemaakt. Voor nu ziet het er goed uit maar ze willen nog wel een extra check over 6 weken om het zeker uit te sluiten.
@Xbo fijn dat je nu een stuk dichter bij huis gaat werken!
Oh ik ga ook iets spannends doen, wij gaan maandag op vakantie naar Curaçao. Hopelijk gaat de vlucht goed, wish me luck! Haha

@Stephanie ah spannend toch maar ook heel leuk! Zal wel pittig worden maar ik ben er zeker van dat je dat goed zal doen ?!
@xLara ah fijn dat ze het zo goed opvolgen. En goed dat het er voorlopig alvast goed uitzag! Wauw spannend! Met een baby op het vliegtuig! Komt zeker goed ?. Ik zou het zelf niet durven denk ik haha, maar waarom niet hè. Geniet ervan!
Ik was hier deze week nog aan het verkondigen dat ik nog niets van eisprong of menstruatie in zicht had. Nu merkte ik deze ochtend precies toch wat rozige afscheiding op. Zou er dan toch iets op komst zijn haha ?? Zou ik wel echt miraculeus vinden! Vandaag voor de zekerheid toch maar wat maandverband in huis halen want ik ben totaal niet voorzien op een menstruatie op het moment ?. 

@xlara, pas maar op hoor haha wij hebben in januari letterlijk 1 keer seks gehad en dat was blijkbaar al voldoende? pcos is als sneeuw voor de zon verdwenen. Wel dankbaar dat mn lichaam weer werkt. Ik had 1 dag na kerst mn eerste menstruatie dus ik denk nu dan een week of 5/6. 22 feb hebben we een vitaliteits echo ivm eerdere miskraam. Ik was al 1 week heel misselijk dus ik dacht het zal toch niet.. maar de test gaf toch een streep?‍?

@mateke het zal zeker pittig worden, zijn we wel in 1 klap ervan af. We wilde 2 kinderen en dan zijn we straks in 1x uit de luiers en fulltime moe ben ik toch al dus een kind meer of minder maakt dan ook niet meer uit haha

@Stephanie, hier ook! Jeetje! Ik dacht pas zal ik het overige weggooien maar man wat ben ik heftig ongesteld. Hoelang duurde het bij jou? Hier dag 3 en nog heftig hoor! Hoop dat het wel iets minder gaat worden nu! Net wat je zegt, zal wel even pittig worden maar ook dat komt wel weer goed. Hoe gaat het met louie?
@Mateke, zeker fijn dat ze het nog een x checken. Miss waren ze er toch niet helemaal zeker van ofzo. Ik vind het ook spannend maar goed, ik doe het gewoon en miss denk ik wel, waauww dat ging goed en miss denk ik wel, nooooitt meer! Je komt er op 1 manier achter en dat is doen haha. Verder hoor ik van veel mensen dat deze leeftijd juist nog het makkelijkste is! ?

@stephanie Dat heb ik wel nog liggen voor als het nodig zou zijn. Voorlopig niet meer dan een paar druppels geweest ?‍♀️. Het zet niet echt door dus misschien is het wel vals alarm.
@xLara ik duim voor een goede vlucht ?
Onze kleine meid is ziek. Ze had al een tijdje last van een verstopte neus maar sinds vandaag is het een loopneus geworden en ze is erg hangerig en huilerig. Ze valt moeilijk in slaap maar wanneer ze slaapt, slaapt ze wel meteen lang. Echt een beetje zielig. Hopelijk is het geen corona ?. Dat deed onlangs wel de ronde in de opvang... ze waren toen even dicht geweest.

@Lisett wat onwijs fijn dat de echo goed was! Hebben jullie het al wat mensen verteld??

@Steph-aniee NEEEEJOH MEID!! Van harte gefeliciteerd haha. Hoe onwijs bizar maar ook intens bijzonder. Hopelijk voel je je goed en hebben jullie straks een prachtig en volmaakt gezin ?

@Xxlara geniet van jullie vakantie. Wat een fijn vooruitzicht, die heerlijke zon!☀️ Hopelijk valt de vlucht ook een beetje mee.

Terug
Bovenaan