PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@ Steph-aniee: wauw wat een verrassing zeg! Haha jeetje kan me inderdaad voorstellen dat het even schrikken is haha ? en thnx voor de tip! Ik zou me inderdaad zo veilig wanen haha ? 
Maar bovenal natuurlijk gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws ?!!
Zag dat je 22 februari echo hebt, spannend, nog even wachten dus! 

@Mateke: en lukt het een beetje om je laatste werkweken door te komen?! hihi ? Na deze week nog maar twee weekjes ?

@XxLara: fijne vakantie! Lekker van genieten! Ben benieuwd hoe het gaat, voor de eerste keer samen met de kleine zo ?

@xBo: dank je ?. Aanstaande vrijdag weer echo, dan ben ik 8 weken. Dus vind deze nog wel errug spannend, denk dat ik daarna echt volledig kan genieten ?. Wij hebben het eigenlijk al best veel mensen verteld ja haha ? het valt best op als ik geen alcohol drink en eigenlijk iedereen in onze omgeving wist toch al van ons traject, dus voelde ook logisch om nu al te vertellen, zeker na de eerste goede echo ❤️.

@Bloem-: dank je ?!

@Lisett fijn dat je binnenkort weer een echo hebt! In België krijg je bij iedere afspraak een echo en ik vond het toch iedere keer weer spannend haha ?. Het is aftellen naar de vakantie inderdaad. Nora was ziek en bijgevolg ik dus ook de dag erna. Gelukkig geen Corona, gewoon een flinke verkoudheid. Gisteren hebben onze kleine meid en ik dan maar samen een extra ziekendagje genomen thuis. Het gesnotter is ondertussen redelijk onder controle dus we gaan door ?.

Hi Meiden,
een berichtje vanuit het zonnige Curaçao. Gister zijn avond aangekomen. Wat was de vlucht goed gegaan zeg, ze heeft bijna de hele vlucht lekker geslapen. Weer helemaal voor niks gemaakt. Vrdr ga ik nu lekker stand terwijl ik nog wel jullie berichtjes even blijf lezen. Zo benieuwd hoe het met @nies en haar baby'tje gaat! 

@Lisett hoe was je echo? ? En logisch hoor dat je het al lekker verteld, hebben wij toen ook gedaan. Lekker van genieten!
@XxLara wat fijn om te horen dat de vlucht zo goed is gegaan! Nu heerlijk genieten van de eerste vakantie met jullie gezinnetje in de heerlijke zon!

@XxLara: oh wat fijn dat de vlucht goed is gegaan! Lekker genieten van het heerlijke weer daar met je gezinnetje, stiekem wel beetje jaloers hoor hihi ?

@Mateke: jullie allebei weer helemaal opgeknapt? Wel fijn dat het in ieder geval geen corona was! 

@XBo: afgelopen vrijdag inderdaad echo en die was GOED ❤️. Kleine ukkepuk groeit lekker en goed door, hartje klopte mooi en volgens de meting kwam die exact overeen met wat ik dacht: 8 weken. De ene meting was 8+1, de andere 7+6. Dus 8 weken it is. Volgende week vrijdag alweer de volgende, dan de termijnecho met 10 weken. Maar grote genieten is voor ons stiekem wel begonnen nu hihi ❤️?.

@Lisett Wij zijn alweer wat beter, dank je wel! Nora heeft nog wat last van een snotneusje, maar verder alles ok. Gefeliciteerd met je goede echo! Superfijn dat het er allemaal goed uitzag en volop genieten nu!
Eind volgende week willen we hier starten met fruithapjes. Ben zo benieuwd en wat gaat de tijd toch snel! Vandaag is ze al 16 weken, volgende week is ze 4 maanden oud. Ze had ook haar voorlopig laatste prikjes gehad vandaag. De volgende prikjes zijn pas wanneer ze een jaar is. Ondertussen is ze al 62 cm en 6,6 kg. Een flinke meid dus. Qua ontwikkeling zit ze mooi op schema dus helemaal goed hier! Reflux onder controle met de nieuwe kunstvoeding die we nu een paar weken al geven en haar voorkeurshouding is er dankzij de osteopaat ook helemaal uit. Mijn routine in het huishouden begint er ook goed in te komen. Vanaf morgen komt er ook een poetshulp iedere week een halve dag ons huis poetsen dus dat is ook weer een zorg minder! En nog anderhalve week werken en dan een weekje verlof! Hoera haha! En dan ga ik een keertje met Nora naar de dierentuin samen met mijn zus. Volgende week zaterdag gaan mijn man en ik alvast nog eens een dagje op date samen. Dan mag mijn zus ook al eens babysitten.

@XxLara oooh ik ben jaloers op jouw vakantie haha! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Mijn vriend wil helaas niet vliegen met een baby, ik probeer hem nog te overtuigen dat dit makkelijker is dan wanneer hij ouder is haha
@Mateke is er uiteindelijk nog iets van een menstruatie doorgezet of is het bij dat beetje gebleven? Gelukkig zijn jullie weer opgeknapt! Thomas heeft ook een voorkeurshouding, ik probeer nu steeds zijn hoofdje te draaien als hij slaapt, maar dat werkt nog niet geweldig haha. Ben je daarvoor vaak bij de osteopaat geweest? En vanaf hoeveel weken ging je er heen?
@Lisett super dat de echo goed was! Lekker van genieten!

Terug
Bovenaan