PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Bloem Nee helaas, geen menstruatie doorgezet ?‍♀️. Het is bij die paar druppels gebleven. Ik wacht nog even af of het misschien een ovulatiebloeding was maar ik verwacht eerlijk gezegd niets meer. Op 14 weken zijn we een keer geweest en vorige week op 15 weken. En ze is er met 2 beurten al vanaf.

Heey meiden,

Sorry dat ik een tijdje niets van ons heb laten horen. Na de laatste opname ben ik zowel fysiek als mentaal een beetje in een gat beland. Kon de onzekerheid slecht handelen, zat veel in mijn hoofd, sliep slecht en had elke dag veel last van harde buiken en dat in combinatie met niet veel mogen/kunnen zorgde ervoor dat ik er redelijk doorheen zat. De afgelopen 5 weken zijn een behoorlijke strijd geweest maar afgelopen dinsdag hebben wij onze zoon Jens mogen verwelkomen! Hij doet het super goed en ik ben blij dat ik langzaamaan mijn ‘eigen’ lichaam ook weer een beetje terug krijg en de moeder voor Jens kan zijn die ik wil zijn.

Ik heb nog niet echt de puf gehad om bij te lezen hoe het allemaal bij jullie gaat maar ik zag wel het goede nieuws van Stephanie, wat ontzettend bijzonder zeg! Van harte gefeliciteerd ?

@Niesss oooooh meid wat fijn om wat van je te horen, en zo fijn dat Jens het nog een aantal weken heeft kunnen redden. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon ? Hopelijk voe je jezelf stapje voor stapje iets beter, dikke kus hoor!
Ik had vanmorgen een positieve zelftest helaas.. Voel me wel oke, wat spier/hoofd/keelpijn maar niet overdreven. Geen koorts.  Zal straks wel officieel moeten testen voor mijn werk en ga de VK even bellen. Hopelijk valt het mee!

Dankjewel Bo! Waren heel blij dat we inderdaad de 37 weken en uiteindelijk zelfs de 38 weken hebben gehaald! ?

Ow jakkie zeg, hopelijk krijg je er niet teveel last van, beterschap!

@Niesss oooh wat ben ik blij met die goede afloop voor jullie! Heb veel aan je gedacht. Gefeliciteerd met jullie flinke zoontje, Jens ?! Geniet nu maar ten volle van elkaar ?. Zo fijn dat hij gewoon nog gezellig wat extra weekjes is blijven zitten maar kan me voorstellen dat die onzekerheid heel erg moeilijk moet zijn geweest voor jou.
@xBo aiii jakkes inderdaad. Hopelijk heb je er niet te veel last van!

@Niesss: oooh wat fijn om een update van je te lezen! En nog veel fijner dat jullie kleine man lekker langer is blijven zitten! Gefeliciteerd met de geboorte van Jens ??! Lekker genieten en hopelijk voel je je snel weer de oude ?!

@xBo: ships, dat is balen! Hopelijk heb je er niet teveel last van en blijft het bij je milde klachten nu! 

@Niess wat fijn om van je te horen! Gefeliciteerd met Jens!! ?? Fijn dat hij nog even is blijven zitten, geniet er van!

@Mateke jammer dat je cyclus toch niet op gang is gekomen

@XBo balen, hoop dat je je snel beter voelt! ?

@Nies, wat een rollercoaster maar wat knap dat Jeans nog zolang is blijven zitten. Neem vooral lekker je tijd om aan elkaar te wennen?? is de bevalling zelf ook een beetje vlot verlopen?
@Xbo hè bah, jij ook al!
Wij zijn inmiddels terug uit Curaçao, jeetje wat is het ontzettend goed gegaan de vlucht en daar ook heerlijk genoten! Helaas wel beide positief op Corona nu, milde klachten gelukkig. Nu nog 2 weekjes optimaal genieten en dan weer beginnen met werken.
@Mateke, fijn hè iemand die het huishouden doet! Hier heb ik er ook 1, vind het toch wel erg fijn eerlijk gezegd! 

Terug
Bovenaan