PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@nies wat moet dat een fijn gevoel zijn dat jens er nu eindelijk is en dat je nu lekker kunt gaan herstellen. Vreselijk die onzekerheid ik weet er alles van. Maar super gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten!

@xbo hier helaas ook corona. Hoop dat jullie niet al te ziek zijn? Het begon hier maandag met
Louie die 39,8 koorts had en snip verkouden. Donderdag avond ging ik me uit het niets beroerd voelen en had ik een positieve zelftest. Vrijdag voelde ik me nog slechter en positieve ggd test. Gister zodanig benauwd dat ik de trap niet meer op kon. Louie ook sinds gister erg benauwd dus op de spoed gezeten. Daar bleek het met hem wel oke te zijn maar bleek mijn zuurstof te laag. Moet het nu goed in de gaten houden. Dinsdag echo dus ik hoop dat de baby dit overleefd maar ik heb zoveel paracetamol en inhalators heb moeten gebruiken.. ik hoop dat het bij jullie anders verloopt?

Hoe gaat het met de rest?

Bedankt voor alle beterschapswensen! ?
@XxLara wat goed dat de vluchten beide keren zo goed zijn gegaan zeg. Dat geeft hoop voor de toekomst! Nu inderdaad nog 2 weken lekker genieten voor je weer aan het werk moet. Wel balen dat jullie nu ook corona hebben, maar gelukkig zijn de klachten mild. Beterschap!?
@Steph-aniee he jakkie, wat rot!! En helemaal nu in jou situatie met een prille zwangerschap.. Snap dat je je zorgen maakt om de kleine. Hopelijk dinsdag alsnog een hele goede echo.. En die arme Louie, hoe gaat het nu met jullie beide?
Met mij gaat het wel oké! Ik was vrijdagavond echt niet lekker. Koorts, hoofd, spier en keelpijn. Enorm vroeg naar bed gegaan met PCM en werd zaterdag wakker met flinke keelpijn maar dat was het. Vandaag eigenlijk hetzelfde, en heb iets meer een loopneus. Maar mijn 'piek' lijkt zeker wel weer voorbij. De kleine voel ik goed dus dat stelt me ook gerust.
Fijne zondag verder allemaal!?

Veel beterschap aan de dames (en Louie, arme baby) met Corona! Hopelijk voelen jullie je snel weer beter!
@Lara super dat de vluchten zijn meegevallen en je een fijn vakantie hebt gehad ☺️! Geniet nog van je tijd thuis voordat je weer aan het werk moet. En inderdaad, een deel van het huishouden uit handen kunnen geven is zalig ?! Ik voel me op slag 10 kg lichter, wetende dat het huis wel schoon zal zijn zonder dat het mij zelf energie kost haha ?
@Stephanie hopelijk een goede echo binnenkort en ziet de kleine in je buik er niet te veel vanaf. Balen dat jij en Louie er zoveel last van hebben met kortademigheid enzovoort. Ik duim mee voor een spoedig herstel ?!
@xBo kan me voorstellen dat het je geruststelt dat je de kleine goed voelt. Geniet maar van de schopjes in je buik ?.
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik denk dat we aan sprong 4 zijn begonnen. Weer iedere nacht om 3-4u voor een fles en in slaap proberen vallen voor een dutje is tegenwoordig drama. Een lachje loskrijgen is de laatste tijd vaak ook wel meer werken en ze wordt moeilijk rustig bij mijn man. Wanneer ze bij iemand anders zit, zie je haar constant zoeken waar ik ben ?. Heel flatterend maar hopelijk is ze snel weer haar volledig vrolijke zelve ?. Ook heel opvallend dat ze niet naar mensen lacht die een mondmasker op hebben. Wanneer ze het afzetten, zie je ze wel vaak meteen lachen. Hopelijk kunnen die mondmaskers snel opgeborgen worden. Volgend weekend willen we met de eerste hapjes fruit starten. Dan is ze alweer 4 maanden oud ?. Ik kan me al bijna niet meer voorstellen hoe het was om zwanger te zijn. Het is dat er fotobewijs van is en dat de sporen nog zichtbaar zijn op mijn buik of ik zou het niet geloven ?.

Hi meiden,

Ik voel me vandaag eindelijk weer een beetje alsof ik leef. Heftig corona weekje was dit wel! Inmiddels de echo gehad vandaag en 7+3 en een kloppend hartje. Toch altijd fijn om te weten dat alles op de juiste plek zit?

Hoe is het met jullie?

Oja @mateke sprong 4 is een heftige!?‍? wij zitten er nog midden in? en dan straks ook nog een de 4 maanden slaapregressie (hebben wij net gehad) wat was dat even doorbijten zeg. Maar daarna wordt alles weer beter haha! Succes!

@stephanie fijn dat je je weer wat beter voelt en dat de echo goed was! Geniet ervan ?. Ik heb het idee dat we al in de slaapregressie zitten ?. Dutjes overdag zijn drama en 's nachts dus weer vaker wakker. En dan die sprong erbovenop... Ik ben doodop haha ?. Volgende week een weekje verlof en weer even een weekje rustig op eigen tempo. Zal deugd doen ☺️

@stephanie fijn dat je een goede echo had. Jeetje haha word echt een drukke bedoeling. Van sprong 4 merk ik weinig, ze is morgen precies 4 maanden. Ze komt wel ineens weer snachts voor een flesje maar kan ook zijn dat ze helemaal ontregeld was door het tijdsverschil net Curaçao 
@mateke gaat snel he. Ik wil ook starten met hapjes maar dan eerst met groente. Aaah fijn even een weekje vakantie. 

Oef, de nachtjes zijn hier weer beter. Ze is ook weer een stuk vrolijker dus ik hoop stiekem dat we de sprong nu hebben gehad ?. Haar babbel staat geen moment meer stil ?. De hele dag door is ze aan het brabbelen en aan het vocaliseren. Superschattig! Gisteren had ze ook haar fles zelf vastgehouden tijdens het drinken. Ze moest af en toe nog een beetje geholpen worden maar het lukte al prima. Ze wordt toch zo snel groot ?. Morgen is ze alweer 4 maanden en beginnen we met fruitpap. En ik ben mijn weekje vakantie begonnen met mijn allereerste spontane menstruatie sinds ik met de pil gestopt ben! Eergisteren had ik weer zo'n paar druppels bloedverlies maar tot mijn frustratie zette het weer niet door. Vanmorgen wakker geworden met buikpijn en nu is het dus wel echt zover! De eisprong heb ik dan deze keer niet echt gevoeld, wat ik met de letrozole wel heel fel had. Ofwel was ik er minder op gefocust en heb ik hem zo gemist... Geen idee. In ieder geval ben ik wel blij dat mijn lijf toch terug gewoon op gang lijkt te komen. Had ik nooit gedacht ?. Nog nooit zo blij geweest met een menstruatie haha ?
Hoe gaat het hier nog verder met alle zwangere en niet meer zwangere dames ???

Terug
Bovenaan