PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke gelukkig zijn de nachtjes weer wat beter te doen bij jullie, hopelijk is het nog steeds zo.  Dat gebrabbel van haar lijkt me heerlijk, echt genieten! En wat onwijs fijn dat je menstruatie nu toch zelf is doorgezet. Lijkt me een enorm fijn gevoel!! Hopelijk volgende maand weer, maar dit geeft hoop!
@Steph-aniee wat fijn dat de echo goed was, dat geeft toch een heleboel rust. Zo bijzonder ook! En zo fijn dat jullie ook weer zijn opgeknapt van de corona. Succes nog even met sprong 4.. Zo te lezen is die erg pittig bij iedereen!
Ik ben gelukkig ook weer helemaal opgeknapt van de corona. Niet heel ziek van geweest, maar bleef/blijf heel lang verkouden. Gelukkig sinds maandag uit isolatie dus dat is fijn. Gister was ik 30 weken zwanger, maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan. Deze maand nog werken en dan begint de 28e mijn verlof, heerlijk!
Hoe is het met de rest?

@xBo mijn menstruatie is wel wat een rommeltje heb ik het idee ?. De ene dag best wel wat bloedverlies, de andere dag bijna niets. Heel verwarrend. Maar goed, hopelijk is het inderdaad wel een goed teken en krijg ik wel effectief iets van een cyclus. Fijn dat je weer beter bent! Aftellen nu naar je verlof ?
Hier is het weekje vakantie om uit te rusten uitgedraaid op een weekje zieke baby verzorgen ?. Ze is weer goed verkouden. Haar hoest zit sinds gisteren op standje zeehond en haar rechteroogje is wat ontstoken. Koorts heeft ze niet. Bij de dokter hebben we neusdruppels en een ooggel voorgeschreven gekregen. De nachten zijn nu dus wel weer een stuk minder en we hebben veel knuffeldutjes op de bank of in bed ?. Ondertussen heb ik het uiteraard ook weer te pakken. Keelpijn, stijve spieren, snotneus. Zelftest is voorlopig negatief en hopelijk blijft dat ook zo ?

@Xbo heb jij een nasleep van Corona? Ik ben echt zo extreem vermoeid nog steeds, echt niet fijn. 

@Stephanie, fijn dat je weer opgeknapt bent en je een goede echo had? heb je het al gedeeld met iemand dat je zwanger bent? Zo ja wat waren de reacties.
@Mateke, oh nee toch. Want ontzettend balen zeg. Heb je eindelijk vakantie. 

Hier gister het eerste dagje opvang gehad. Het was erg goed gegaan en ze was blij en happy. Geeft toch weer een geruststellend gevoel hoor. Maandag mag ik weer aan het werk, ben er ook wel weer aan toe nu aangezien ze dan al wel 4,5 maand is. Ik ben ook al begonnen met groente hapjes. Eerst 3 dagen worteltjes, vandaag broccoli. Ze vind het nog erg wennen haha. Iemand anders ook al eraan begonnen? Sprong 4 zijn we bijna voorbij, heb er echt weinig van gemerkt, sprong 3 was echt hels hier. 

@XxLara in ieder geval een goede vakantie gehad dan! Was het veel zoeken met een baby hoe je je dag het beste in kan delen? Mijn vriend en ik zijn nu aan het kijken voor vakantie in de zomer maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe een vakantie is met een baby haha. Snel last gehad van de warmte? Gelukkig alles goed gegaan bij de opvang, lijkt me toch spannend ? Maar snap ook wel dat je er weer aan toe bent om te gaan werken straks.
@Stephanieee gefeliciteerd met je goede echo ? Toch wel spannend als je ziek bent geweest, gelukkig ben je er weer bovenop en gaat het met de kleine goed!
@Mateke hoe zijn de fruithapjes gegaan?  Wat leuk dat ze nu zoveel aan het babbelen is. En wauw, super fijn dat je uit jezelf ongesteld bent geworden! Toch bijzonder dat het dan ineens weer werkt haha. Gaat het verder nu iets beter met jullie? Hopelijk zijn jullie al aan het opknappen.
@XBo alweer 30 weken, je verlof komt nu in ieder geval dichtbij! :)
Thomas is maandag al weer 8 weken, wat vliegt de tijd zeg! Hij doet het goed, en de nachten gaan ook al steeds beter. Hij krijgt zijn laatste voeding om 10 uur en we slapen dan vaak rond 11 uur/half 12, en daarna komt hij nu vaak pas rond half 5/5 uur, en 2 keer heeft hij het al gehaald tot half 6/6 uur. Maar als ik het bij jullie ook zo lees moeten we hier maar van genieten omdat de nachten straks weer onrustiger zullen worden haha ? Gisterenavond zijn we voor het eerst weer met zn 2en uiteten geweest, en kwamen opa en oma even oppassen, dat ging allemaal goed in ieder geval ?

@Bloem, fijn dat je even wat quality time had. Ook goed in te blijven doen. Hier komt ze tegenwoordig weer voor een nachtvoeding nadat ze vrij goed door sliep, pfff! Haha. Nou ze had eigenlijk geen last van de warmte. We hadden niet echt een dag indeling hoor. Ik had wel de kinderwagen en de reiswieg mee dus daar sliep ze dan gewoon overdag en savonds in als we niet op de hotelkamer waren. Met een baby is het zo makkelijk om te reizen, straks als ze wat ouder zijn word het alleen maar lastiger! Dus ik zeg, gewoon gaan! 

@xLara fijn dat het goed ging op de opvang! Toch wel een opluchting dan hè ?. Wij zijn met fruit begonnen vorige zondag. De gezichten die ze maakt zijn heerlijk ?. Sinds 2 dagen gaat er al iets meer in van het fruit en begint ze beter te begrijpen hoe ze van de lepel moet happen en alles moet doorslikken ?.
@Bloem zoals hierboven gezegd: de fruithapjes beginnen best goed te gaan. We voelen ons allemaal gelukkig al iets beter, al is het nu bij mij en mijn man nog volop zakdoeken vol snuiten ?. En nu ben ik inderdaad ook wel eens benieuwd hoe mijn cyclus verder verloopt. Wat slaapt Thomas al goed! Geniet er inderdaad maar van ☺️! Hier loopt het slapen ondertussen weer heel goed. 's Avonds laten we ze nog in haar park slapen. Fles rond 23u nog en dan slaapt ze in haar bedje geregeld toch al tot 7u ongeveer. En fijn hè, zo nog eens een uitje met z'n tweeën ?

Hey meiden! Ineens weer allemaal berichtjes gemist, leuk ?

@Steph-aniee: wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! En fijn dat je corona ook weer overleefd hebt... Geen pretje zo te horen! Je moet bijna voor je termijnecho denk ik ook of nog niet?

@xBo: fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent! Nog even 3 weken doorbikkelen en dan lekker verlof, heerlijk! Gaat het verder goed met die kleine?! ?

@Mateke: wat balen dat de vakantie week een ziekweek geworden is, je keek er zo naar uit ? Is je zelftest wel negatief gebleven?! ?

@xxLara: wat fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, heerlijk zeg! Wij kijken stiekem nu ook al uit naar onze eerste vliegvakantie met de kleine, dan is die 6 maanden dus ben benieuwd hoe het tegen die tijd gaat hihi ?

Met mij gaat het gelukkig ook allemaal goed. Ik ben vandaag 11 weken en 5 dagen zwanger. Inmiddels 3 echo's gehad, allemaal helemaal goed en volgens het boekje. Ook de uitgerekende datum is nu echt vastgesteld, op 22 september. Eens kijken hoever we daar overheen gaan ?. Nog even in spanning voor de 13 weken onderzoeken en dan kan het echte grote genieten beginnen ❤️

@Lisett Hier zijn we alledrie nog volop aan het snotteren en hoesten ?. Mijn man en ik hebben er bovendien nog oorpijn bovenop gekregen. De kleine laat het niet aan haar hart komen. Die staat vrolijk op en gaat vrolijk slapen en tussendoor kan ze vrolijk en geïnteresseerd naar de andere kindjes in de opvang kijken ??. De zelftests zijn wel negatief gebleven dus gewoon een stevige verkoudheid. Hopelijk binnenkort wat minder snotneuzen wanneer het wat warmer weer wordt ?. Fijn dat je echo weer goed was ?! Toch wel genieten dan hè.

Terug
Bovenaan