@Mateke jammer dat het weekje vakantie zo is gelopen.. Hopelijk zijn jullie weer helemaal opgeknapt. En wat leuk dat jullie begonnen zijn met de hapjes, weer een stapje verder in de ontwikkeling van de kleine!
@Xxlara nee ik heb eigenlijk helemaal nergens meer last van gehad gelukkig! Ja die vermoeidheid, maar ik slaap sinds week 1 al bagger dus merk daarin geen verschil haha. En wat fijn dat het eerste dagje opvang zo goed is gegaan zeg. Hoe was je eerste werkweekje weer, viel het mee??
@bloem wat fijn dat jullie een avondje samen weg zijn geweest, is denk ik ook wel heel belangrijk om dat er in te houden voor zover het lukt. En wat doet Thomas het goed zo te lezen, genieten hoor!
@Lisett wat fijn dat het allemaal goed gaat zeg ?. De 13 weken echo hebben jullie dan over een ruime week nu denk ik? Spannend, maar zo fijn als dat erop zit. Hebben jullie ook nog gekozen voor de nipt?
Hier bijna 32 weken, alles gaat nog steeds goed en de kleine is lekker actief. Maar niet in de zin dat ik er last van heb of ze me pijn doet, ik geniet er zo van! Dit weekend avonddiensten en het is nu aftellen, nog 2 weken!? Ook hebben we voor eind juni een midweekje Texel geboekt, heb er helemaal zin in om er met het gezin even tussenuit te gaan.
Verder is alles voor haar komst eigenlijk klaar. De kleertjes t/m maat 62 zijn gewassen, we hebben alles in huis, de vluchtkoffer is zo goed als gereed en dat geeft ook veel rust. Liever te vroeg dan te laat haha!