PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke: fijn dat jullie cor testen nog steeds negatief zijn, maar zo zware verkoudheid is toch minder prettig ? en dan ook nog oorpijn er over heen hihi ?. Maar gelukkig een heerlijk stralende meid die je elke ochtend hoe dan ook weer vrolijk wakker maakt, genieten! ? 
Was zeker fijn om weer een goeie echo te hebben, ondanks dat het voor je gevoel toch wel goed zit, blijft het iedere keer weer beetje spannend hiih. Nu nog weer 1,5 week wachten op de volgende echo, duurt lang soms ?

@Mateke jammer dat het weekje vakantie zo is gelopen.. Hopelijk zijn jullie weer helemaal opgeknapt. En wat leuk dat jullie begonnen zijn met de hapjes, weer een stapje verder in de ontwikkeling van de kleine!
@Xxlara nee ik heb eigenlijk helemaal nergens meer last van gehad gelukkig! Ja die vermoeidheid, maar ik slaap sinds week 1 al bagger dus merk daarin geen verschil haha. En wat fijn dat het eerste dagje opvang zo goed is gegaan zeg. Hoe was je eerste werkweekje weer, viel het mee??
@bloem wat fijn dat jullie een avondje samen weg zijn geweest, is denk ik ook wel heel belangrijk om dat er in te houden voor zover het lukt. En wat doet Thomas het goed zo te lezen, genieten hoor!
@Lisett wat fijn dat het allemaal goed gaat zeg ?. De 13 weken echo hebben jullie dan over een ruime week nu denk ik? Spannend, maar zo fijn als dat erop zit. Hebben jullie ook nog gekozen voor de nipt?
Hier bijna 32 weken, alles gaat nog steeds goed en de kleine is lekker actief. Maar niet in de zin dat ik er last van heb of ze me pijn doet, ik geniet er zo van! Dit weekend avonddiensten en het is nu aftellen, nog 2 weken!? Ook hebben we voor eind juni een midweekje Texel geboekt, heb er helemaal zin in om er met het gezin even tussenuit te gaan. 
Verder is alles voor haar komst eigenlijk klaar. De kleertjes t/m maat 62 zijn gewassen, we hebben alles in huis, de vluchtkoffer is zo goed als gereed en dat geeft ook veel rust. Liever te vroeg dan te laat haha!

@Xbo, heerlijk je bent al goed voorbereid op de komst van de kleine meid. Neem je na de bevalling nog extra verlof op. Lkkr even net het gezinnetje er tussenuit? mijn eerste werk weekje was pittig maar we hebben het overleefd. Ik ben ook pas tegen 18.30 thuis dus dat is wel lastig.
@Liset, blijft spannend hè zo'n echo! Elke x weer. Vanaf het moment dat je zwanger bent heb je zorgen en die gaan nooit meer over haha. En lekker met de flow meegaan, hoe relaxed jij bent hoe relaxer je baby is. Waar gaat jullie reis dan naartoe?
@Matele, het weer zit mee en het zonnetje schijnt nu geregeld goed. Zijn jullie weer opgeknapt?
Hier gaat alles goed. De dagen dat ik moest werken vorige week sliep ze door, de dagen dat ik vrij was kwam ze 1x snachts. Verder zijn we lekker groentehapjes aan het geven. Wortel, broccoli, bloemkool en pompoen hebben we al gehad. 

@Lisett ik vond die echo's ook telkens weer spannend ?. Maar zo fijn ook wanneer je de baby nog eens kan zien en horen ?.
@xBo oh genieten genieten genieten ?! Bij mij gaf het toch ook wel wat rust toen die koffer voor het ziekenhuis klaarstond. Fijn dat je al een vakantie gepland hebt ☺️. Iets extra om naar uit te kijken met z'n drietjes.
@XxLara pittig hè, zo terug gaan werken ?. Ik vond het wel echt een hele aanpassing. Ik denk niet dat ik ooit nog uitgerust geraak ? maar ondertussen wel een goede routine gevonden dus dat geeft wel veel rust ook.
Mijn man voelt zich gelukkig al veel beter. Nog wat last van wat druk achter zijn trommelvlies. Daar gaat hij morgen nog even voor op controle. Hij heeft vorige week nog een hele week thuis gezeten om uit te zieken. Leek wel alsof hij op z'n sterfbed lag ?. Ik had echt niks aan hem. Dus ik maar werken, voor de baby zorgen iedere ochtend, avond en nacht en het huishouden doen. Nora heeft nog een beetje last van een hoestje en een paar snottebellen maar het gaat al veel beter. Zelf ben ik wel nog volop aan het snotteren. Mijn lijf vindt precies de kans niet om te bekomen en volledig te genezen. Mijn man vroeg dit weekend nog of ik nu alweer verkouden was. Maar neeee, niet alweer, nog steeds ?. En als ik van deze verkoudheid vanaf ben, zal de volgende zich al wel aandienen ?. Ach ja, ik voel me wel al minder slecht. Ik wil deze week nog proberen om wat rustmomentjes voor mezelf te nemen. Wanneer ik thuis ben en ik geef aan even een uurtje voor mezelf te nemen, staat mijn man standaard na een halfuurtje weer naast mij om iets te vragen ofzo. Touched out zijn is voor mij de laatste tijd wel echt een veelvoorkomend fenomeen ?. Ik ben zo blij dat hij nu weer gaat werken en ik mijn routine en me time-momentjes overdag terug heb ?

@XBo: ja klopt! Volgende week maandagavond de 13 weken echo, stiekem toch wel weer spannend inderdaad ? En we hebben inderdaad  ook voor de NIPT gekozen. We willen sws alle onderzoeken doen om dingen uit te sluiten. Dus komende week nog even spannend. ?? Als dan alles goed is, mag het eindelijk de wijde wereld in! ?
Gaat goed bij jou ook zo te lezen! Lekker hoor, alles helemaal klaar voor de kleine. En een heerlijk vooruitzicht die vakantie straks in juni! Genieten ?!

@XxLara: Ja blijft toch wel spannend inderdaad hihi. Maar als volgende week alles goed is, dan wordt het wel beter denk ik. We gaan het zien ? Als alles dus goed mag gaan willen we volgend jaar naar familie in Griekenland. Daar komen we vaker en is een relaxt klein dorpje waar we een uber chille vakantie kunnen hebben. Perfect bestemming om naar toe te gaan voor de eerste keer met die kleine ?

@Mateke: ja vooral dat horen ben ik dus enorm benieuwd naar! Mijn laatste echo was met 10+1 en toen was er dus nog niets te horen, dus ik denk volgende week met de 13weken echo dat we dan eindelijk het hartje echt kunnen gaan horen ❤️ Zo benieuwd!Hahaha mannen en ziek zijn, ik zeg er verder maar niets over ??. Succes nog even met je man dan, hopelijk snel weer je eigen ritme terug! ?

@Xxlara net alsof ze het aanvoelde dat jij moest werken en dan doorsliep haha. Hopelijk blijft dat zo ☺️ Hoe reageert ze op haar hapjes? Lijkt me leuk om mee te beginnen en al die gekke gezichten te ervaren haha.
@Mateke haha, geeft zeker rust dat alles klaar staat! Fijn dat je man zich weer wat beter voelt. Als mannen ziek zijn is het vaak een ding he.. ? Hopelijk knap jij ook snel op. Al geloof ik inderdaad dat je weerstand met gebroken nachten, weinig slaap, en een kleine die naar de opvang gaat er ook niet beter op word. 
@Lisett begrijpelijk hoor dat je de onderzoeken doet, doen volgensmij de meeste. Maar zo fijn als dat straks achter de rug is! En zo leuk dat je straks het nieuws echt met iedereen kunt delen. Vond ik wel heel fijn! Geniet er maar lekker van ?

Haha ja mannen die ziek zijn, zijn nog zieliger dan een zieke baby ?. Mijn weerstand wordt dan nu ook gewoon extra geboost, samen met die van de baby, zullen we dan maar zeggen ?. Ik heb eindelijk het gevoel dat het snot aan het minderen is hier. Hoera! En dan op naar de volgende verkoudheid ?. Ach ja. Tijdens de paasvakantie binnenkort begin april hoop ik dat we toch ons tripje naar de dierentuin met mijn zus kunnen laten doorgaan. Dat was dan vorige vakantie in het water gevallen door die stomme verkoudheid.

Ik heb weer een eisprong gehad! Ik heb hem gevoeld deze keer en heb ook een paar druppels bloed erbij verloren. Toch wel echt speciaal dat mijn lijf gewoon weer op gang is gekomen. Ben echt eens heel benieuwd of ik nu gewoon regelmatig mijn menstruatie zal hebben. Dat zou het toch wel veel gemakkelijker maken en minder druk geven wanneer we eind dit jaar, begin volgend jaar voor een tweede kindje gaan proberen!

Terug
Bovenaan