PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Hi meiden,

Ik ben serieus echt mega slecht in het bijhouden van dit forum, hoe doen jullie dit toch haha!

@xbo spannende tijden meid! Nog even!
@matteke wat fijn dat je lichaam weer werkt he?! Had ik ook al was het van korte duur hahah

@xlara hoe bevalt het werken weer? Kun je een beetje balans vinden? Hoe gaat het verder met de kleine?

@liset spannend he al die onderzoeken wij wachten dit keer ook even met vertellen tot na de 13 weken echo en uitslag van de nipt. Het scheelt dat ik alles al een keer heb gedaan dat maakt het allemaal wat minder spannend. Maar de uitslag blijft wel altijd spannend.

Hier inmiddels 11 weken zwanger. 6 april de 13 weken echo. Ik voel me goed wel heel moe maar verder prima!?

Hoe is het met de rest? ❤️

@stephanie ja superfijn dat er toch iets gebeurt ?. Het is allemaal wel echt nog een rommeltje maar dat nemen we er maar bij. Fijn dat alles goed gaat met jou ?.
Bij ons is onze kleine meid vanochtend voor de eerste keer van haar buik naar haar rug gerold ??! Zo fijn om ze te zien groeien en ontwikkelen ☺️

@Mateke: Wat fijn dat je lichaam zelf weer op gang gekomen is!! ? Lijkt me heel prettig om dat weer te merken dat je een eisprong hebt gehad! 

@Steph-aniee: Dan lopen wij eigenlijk best wel gelijk! Haha, ik ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Dan ben jij dus begin oktober uitgerekend ? Ik 22 september. ? Fijn dat je je goed voelt! Die vermoeidheid heb ik ook, eigenlijk nu nog steeds een beetje hihi. 

Inderdaad nog even spannend bij ons. Ook al hebben we er alle vertrouwen in, is het toch prettig om deze week achter de rug te hebben. Ik zal morgen updaten over de echo, die hebben we vanavond.??

Wij zijn helemaal blij! Gisteren hebben we de uitslag gekregen van onze NIPT en die was 100% goed! Zowel bij de nevenbevindingen als de standaard onderzoeken geen afwijkingen te zien. 
En vervolgens gisterenavond ook nog een top 13 weken echo gehad ❤️ Alles was mooi gesloten en lag op de juiste plek en onze ukkepuk heeft nu al lange benen. Daar was de echoscopist blij mee om te zien aangezien we zelf ook lang zijn. ?
Kortom een top dag gisteren met alleen maar goed nieuws! Heb nu gelijk zin om mezelf helemaal onder te dompelen in de babywereld hihihi ??

Hoi allemaal, via Lisett bij dit forum terecht gekomen. Ook ik ben zwanger. Vandaag 9 weken en 1 dag, gisteren een mooie echo gehad in het ziekenhuis dus zo gelukkig. Vanaf nu lekker naar de verloskundige. Wat leuk dat jullie ook allemaal zwanger zijn na ovulatie inductie. 
Lisett wat fijn dat je een goede uitslag hebt van de NIPT! Echt een top nieuws. En wat fantastisch zo'n prachtige 13 weken echo. Ben je nu 13-14 weken zwanger? En ik las 22 september uitgerekend? Ik een maandje later op 23 oktober. 
Met iedereen alles goed hier? Iedereen letrozol gebruikt of andere medicatie? 

@Lisett Wat een goed nieuws ?! Geniet er inderdaad maar ten volle van. De babywereld is een zalige wereld om je in onder te dompelen ??
@gebruikersan Welkom en proficiat ?! Hier zijn allemaal dames die eerder op het PCOS, letrozole-onderwerp zaten bij het forum Zwanger worden. De meesten onder ons zijn zwanger geworden met de letrozole, sommigen hebben nog andere medicatie of dergelijke nodig gehad. We zijn ondertussen al zowat een mengelingetje van dames die al bevallen zijn en dames die nog zwanger zijn ?. Hier een dochtertje van dit weekend 5 maanden oud al! 

@XBo fijn dat alle voorbereidingen al gedaan zijn! :) Toch een fijn gevoel. Een leuk vooruitzicht alvast voor juni dan!
@XxLara gelukkig gingen de nachten goed toen je ging werken, dat scheelt al weer.
@Mateke wat balen dat je verkoudheid zo lang heeft geduurd, en pff zieke mannen dat is maar niks inderdaad haha. Wauw, super fijn dat je een eisprong hebt gehad! Nu inderdaad hopen dat er een beetje regelmaat in komt! 
@Stephaniee fijn dat het goed met je gaat! Gelukkig heb je niet veel klachten 
@Lisett goed nieuws van je NIPT en de echo! Lekker gaan genieten!
Ik moet maandag weer beginnen met werken, ik ga 3 dagen per week werken maar ik heb dinsdag vrij genomen, dan kan Thomas een weekje later naar de opvang haha. We hebben vanochtend kennismakingsgesprek gehad, komende dinsdag gaat hij in de ochtend wel een paar uurtjes wennen. Ik denk dat het eerder wennen is voor mij haha. Maandag komen de ouders van mijn vriend oppassen, ben benieuwd. Ik zie er vooral qua planning in de ochtend wel tegenop om weer te gaan werken, nu kunnen we rustig opstaan en met de borstvoeding is het dan ook even zoeken. Ik moet rond kwart over 7 al vertrekken als ik moet werken en ik ben ook pas weer rond kwart voor 7 s avonds thuis, dus dat gaat wel een lange dag worden. Deze week nog maar even van mijn verlof genieten, en hopelijk went het werken snel ?

@Bloem, succes weer met werken. Jeetje wat een lange dagen ben je van huis. Zal vast even pittig zijn. Hoe was het oefen dagje gegaan?
@Lisett, gefeliciteerd ? toch altijd weer een opluchting dan hè. 

@Mateke, gebruik jij nu iets van anticonceptie? Ik ben in 5 maanden tijd pas 1x ongesteld geweest maar gebruik ook nog geen anticonceptie. Mannen en ziek zijn, alsof ze sterven! 

@Stephanie wat fijn dat het goed gaat, jammer van de vermoeidheid. Je hebt nu natuurlijk ook al Louie dus je zal iets minder tijd hebben om te rusten. Hoe gaat het met hem? Hier gaat het goed en heb de balans van werken en een kleintje inmiddels onder controle.
verder gaat het net onze meid goed, alweer 5 maanden. Waar gaat de tijd heen. Ze komt alleen nog wel voor een nachtfles en dan echt op een rot tijdstip om 5.00 grrr. En soms ook nog even om die tut erin te stoppen haha. Verder eet ze nu groente en fruithap. Ze vind het echt heerlijk op de brocolli na ? pastinaak is hier echt favoriet!

Terug
Bovenaan