PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Bloem succes maandag! Die eerste weken terug gaan werken vond ik echt heel pittig maar na een tijdje kom je vanzelf wel in een goede flow en routine. Komt goed ?
@xLara ik gebruik momenteel geen anticonceptie. Ben er net vanaf, ik wil mijn lijf weer niet verder ontregelen ?. Voorlopig gebruiken we dan maar condooms. Fijn dat het daar nog goed gaat ?! Ik ben nog volop aan het uitzoeken welk fruit ze allemaal lust. De combinatie appel-banaan-sinaasappel was geen succes door de sinaasappel. Vindt ze echt niet lekker. Aardbei-banaan is voorlopig de topper! Nu we dat al gevonden hebben, wil ik volgend weekend voor de eerste keer groentjes aanbieden. Het volgende ontdekkingsproces ?. Fruitpap uit een potje van de supermarkt vindt ze ook echt niet lekker. Wel jammer want dat zou wel gemakkelijk geweest zijn voor wanneer we op stap zijn. Nu moeten we dus even bedenken hoe we het handigste verse fruitpap maken onderweg. En ik wil ondertussen wel af en toe potjes blijven uitproberen en hopelijk went ze eraan of vinden we een smaak die ze wel goed vindt ?
Hier wordt ze de laatste tijd vaak om 4u wakker. Speentje erin dan slaapt ze nog een uurtje verder en vanaf 5u wordt ze iedere 20-30 minuten wakker. Wanneer ik ze dan bij mij in bed neem, slaapt ze wel verder en vraagt ze pas om 7u-7u30 een fles. Het breekt wel op, die vroege ochtenden want zelf slaap ik dan vanaf 4u nog amper.

@Mateke wat fijn dat je weer een eisprong hebt gehad en dat je het ook gewoon aanvoelde. Bijzonder hoe het lichaam kan werken dan he! Hopelijk blijft het zo!??❤️

@Steph-aniee ik vind het bijhouden soms ook lastig hoor haha. En jij bent alweer ruim de 12 weken gepasseerd, wat een fijn idee. Hoe voel je je verder nu? ?

@Bloem- spannend weer zo je eerste werkdag. Hopelijk vliegt de dag voorbij en ben je zo weer thuis! Lijkt me wel spannend dat hij voor het eerst gaat wennen bij de opvang, maar het hoort erbij helaas haha. 

@Lisett wat een onwijs mooi nieuws! Een goede nipt en een goed echo! Nu echt lekker gaan genieten en jullie zelf inderdaad onderdompelen in alle babystuf haha! ??

@Gebruikersan welkom! Wat een mooi nieuws. Hoe voel je je? ?
Ik heb eerst Letrozol gebruikt maar uiteindelijk zwanger geraakt d.m.v. gonal-f, menopur en pregnyl.

@XxLara 5 maanden alweer, wat gaat het hard. En wat fijn dat de hapjes zo goed gaan! Geeft goede moed voor de toekomst hahaha.

Gisteren mijn laatste werkdag gehad en vandaag mijn eerste dag verlof ?. Morgen hebben we een groeiecho gepland staan omdat de kleine wat aan de kleine kant word geschat. Maak me er niet te druk om, zijn beide niet groot en zie het maar zo dat we nog een keer kunnen kijken. Dinsdag ben ik 34 weken en ben heel benieuwd hoe ik mijn verlof ga ervaren en wanneer ze word geboren ?

@mateke, ook al zo'n rottijd dat ze wakker word. Lastig is dat hè! Hier komt ze dan ook vaak voor een speentje en dan daarna Indd voor een flesje ook. Ik doe nog geen combinaties maken met fruit. Ik maak de ene x vers de andere x uit een potje zodat ze dus beide lust straks. Ga nu bij de groente ook aardappel toevoegen binnenkort. Verder loop ik wel erg te sukkelen met haar huidje want ze heeft echt eczeem op haar gezichtje, zo sneu! Vd week weer maar eens de huisarts bellen voor een doorverwijzing. Heb nu wel een hormoon zalfje en een andere zalf om het vet te houden maar dan gaat het vaak even weg en zet het weer net zo hard op. Vandaag merkte ik allemaal rode kleine bultjes, ik ben bang dat het waterpokken zijn aangezien het heerst bij het kinderdagverblijf. Ik heb ook geen anticonceptie en in 5 maanden pas 1x gemenstrueerd. denk niet dat er terug regelmaat in gaat komen.
@Xbo, heerlijk genieten van je verlof meid? ben benieuwd wanneer jullie meisje zich meld...voor nu mag ze nog even lekker blijven zitten. Ook benieuwd naar haar naam ?

@gebruikersan: welkom bij deze club meis! ? Wanneer heb je je intake bij de VK? Wij lopen wel mooi achter elkaar dan inderdaad, 4 weekjes verschil! ? Ik ben vandaag 14 weken en 4 dagen zwanger, jij dus morgen 10 weken dan? 

@Bloem: succes met je eerst werkweek deze week! Spannend lijkt me dat wel weer hoor! En lange dagen van huis ook gelijk. Is het vanmorgen allemaal gelukt met de eerste "hectische ochtend planning"? 

@XxLara: wat lijkt me dat een leuke tijd, de echte groente en fruithapjes haha ?. Maar wat vervelend dat je meisje zoveel last heeft van eczeem... Hopelijk vinden ze een meer blijvende oplossing. Bedoel steeds weer hormoonzalf moeten smeren zodat het weer eventjes weg is lijkt me ook onhandig... ?

@Mateke: wat een leuke ontdekkingstocht zo bij jou ook met de fruithapjes! Hopelijk wil ze binnenkort wel de potjes, kan me inderdaad voorstellen dat dat toch echt een stuk makkelijker is voor onderweg ?

@XBo: Wat heerlijk! Geniet lekker van je verlof! Heerlijk helemaal in je eigen bubbel, wachtend op je meisje! Succes vandaag met de groeiecho, fijn wel dat je je er niet al te veel zorgen over maakt. ? en lijkt me leuk om dan inderdaad nog even een keertje te kijken naar d'r ?

Hier gaat alles goed! We zijn errug blij inderdaad met alle goede uitslagen, geeft toch vertrouwen voor de rest van de zwangerschap! En het is heerlijk inderdaad om me onder te dompelen in die babywereld. ? Afgelopen weekend hebben we ons nieuws ook wereldkundig gemaakt, zo bijzonder! Maakt het net weer een beetje meer echt ofzo? hihi. En we hebben met ons bericht ook laten merken dat het allemaal niet vanzelf is gegaan. Bijzonder hoe mensen daar op reageren! ❤️ Zelfs van mensen berichten gehad die zelf ook al (lang) bezig zijn waarvan we het echt niet verwacht hadden. Heftig, bijzonder en mooi tegelijk. ❤️ 

@xBo wat fijn dat het goed met je gaat!
34 weekjes alweer, wat gaat het snel he!
Ik ben momenteel 29 weken en hier gaat ook alles goed ?
X Janita (heb jou op fb)

Hoi dames!! 
Ik sluit me ook graag aan hier (na de tip van Lisett in forum Letrozol, Pcos), want ook ik ben zwanger ?. 
Inmiddels ben ik 11 weken en 3 dagen zwanger en voel ik me gelukkig heel goed op dit moment, op wat vermoeidheid na. Uitgerekende datum 16 oktober. Vorige week een goede termijnecho en intake gehad bij de VK en daarvoor vroege echo in zkh. Zo fijn om eindelijk dat ziekenhuis uit te zijn en normaal naar de VK te kunnen gaan. 
Vindt het nog steeds wel wat spannend, maar dat is vrij normaal geloof ik haha. 2 miskramen gehad met 4+3 en 6+5, gelukkig zijn die termijnen al ruim voorbij. Kan er sinds de termijnecho echt wel meer van genieten, maar denk na de 13 weken echo helemaal! Deze staat gepland op 19 april bij 14+3. Vandaag bloed geprikt voor de nipt!
Nou dat is even kort mijn verhaaltje haha :)! Geniet allemaal van jullie zwangerschap! ?

@lisett mooi om te ervaren hoe anderen er dan op reageren he, zo bijzonder! lekker genieten meid!❤️
@Sometimeslater heeee meid! Ja bij jou gaat het ook snel he! Ik zie de foto's voorbij komen haha. Al voelt het voor mij nog niet zo snel hoor allemaal. Kan niet wachten om te kroelen met het meisje! Geniet er nog even van, ook jij gaat al richting je verlof!
@LY welkom, en gefeliciteerd!?? Zo fijn om nu in dit forum mee te kunnen schrijven haha. Die spanning is zeker normaal en hoort er helemaal bij. Hopelijk kun je het steeds meer loslaten! Geniet van het mooie nieuws!
Nou, onze kleine meid is inderdaad lekker klein, maar prima op haar curve. Niks om ons zorgen over te maken zoals verwacht! Weegt nu rond de 2100 gram. Het hoofdje was al lastig te meten omdat ze al in hoofdligging ligt en al wat is ingedaald.
Wel zagen ze boven haar neusje een klein soort ‘verdikking/bultje’ in de huidstructuur (botstructuur is allemaal perfect, en neusje/lipjes/kin etc ook!). De gynaecoloog keek ook nog even mee voor de zekerheid, maar die benadrukte dat er absoluut geen reden voor paniek of vervolgonderzoek is. Kan best zo zijn dat je hier bij de geboorte niets van ziet en het niets is, en de echo nu geen goed beeld geeft omdat het al lastig te meten was. toen ze het 3d beeld aanzette konden ze ook niets zien en benadrukte ze dat wanneer daar echt iets zou zitten je het dan moest zien. I.c.m. met de goede 20weken echo nu zo laten, en mocht de vk na de bevalling twijfelen mogen we laagdrempelig naar de kinderarts.   
Was er wel even door geschrokken, maar ondertussen overheerst het vertrouwen weer. Had ook nog even goed gespiekt naar mijn pretecho met 27 weken, en op de 2d echo daar zie je ook een miniscule ‘verdikking’, maar op de 3d foto’s/filmpjes is niets te zien.      
zo, dat was weer een heel verhaal haha!

Hey meiden, wat is het rustig hier ? alles goed met iedereen?

@Ly: welkom bij dit forum meis! Zo fijn om eindelijk bij de zwangerclub te kunnen aanschuiven of niet? hihi ? hoe is het nu met jou? Vandaag 12 weken en 3 dagen zwanger toch?! En nog twee weekjes wachten tot je 13 weken echo dus?! Kun je er nu al ietsje meer van genieten of vind je het nog steeds zo spannnend?

@XBo: Was zeker bijzonder al die verschillende reacties! Maar vooral ook fijn dat het nu geen geheim meer is hihi ?
Fijn dat je weer even gerustgesteld bent, kan me inderdaad voorstellen dat je dan toch weer even schrikt.. Maar fijn dat ze ook al aan het indalen is, op naar de laatste loodjes! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Bij mij gaat alles goed. We hebben stiekem vorige week een geslachtsbepalende echo gehad hihi! Dus ook wij weten wat we mogen krijgen, maar ik vertel het later aan jullie ? eerst nog even een paar mensen verrassen hihi! Wel heerlijk dat we nu gericht kleertjes kunnen gaan kopen en de kamer kunnen gaan inrichten, echt genieten! ❤️ Aanstaande vrijdag weer een een echo bij de VK en dan van het weekend lekker babyshoppen! ❤️

Terug
Bovenaan