PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lisett ooooh wat leuk dat jullie nu het geslacht weten! Ben heel nieuwschierig maar zo te lezen horen we het binnenkort haha. Geniet ervan! Zo'n leuke tijd dit! Veel plezier met babyshoppen in ieder geval ??
Ik ben 10 mei uitgerekend! Dus nog eventjes!

@Ly gefeliciteerd met je zwangerschap ?! Wat fijn dat je je tot nu toe goed voelt.
@Lisett oh ja zo fijn wanneer je het gewoon tegen iedereen kan vertellen ☺️! Wij hebben niet per se op social media verkondigd dat het niet vanzelf ging maar onze naaste omgeving was sowieso op de hoogte en wanneer iemand vroeg of we lang hadden moet proberen ofzo, vertelde ik wel gewoon het hele verhaal. Zo hebben we nog wel wat meer lotgenoten ontdekt in onze vriendengroep en familie. Heel bijzonder zo. En jullie weten het geslacht! Zo fijn ?! Ben benieuwd.
@xBo nog een goed maandje te gaan. Spannend ?! Hoe valt je verlof mee? Nog goed kunnen rommelen in de babyspullen en kunnen uitrusten ☺️?
@Lara waren het nu waterpokken? Ik hoop dat je er nog even van gespaard bent gebleven! Hier hadden de begeleidsters van de opvang onlangs allebei Corona en nu allebei griep. En weer veel kindjes met koorts thuis. Dus het is weer wat gepuzzel geweest met opvang aangezien de opvang gesloten was. Gelukkig heeft Nora het voorlopig nog niet overgekregen ?. Hier lust ze het liefste groenten uit een potje. De groentjes van mama lijkt ze niet zo graag te lusten heb ik het idee ?. We vinden stilaan ook fruit uit een potje dat ze wel lekker vindt dus dat is handig voor onderweg ?. Het is nog wat zoeken naar welke smaken ze ok vindt maar we komen er wel ☺️
Onze kleine meid heeft gelukkig terug haar ritme van eerder gevonden en wordt na haar fles van 23u pas rond 7u weer wakker. We leggen ze nu rond 20u in haar bedje en ze slaapt sinds kort ook 's nachts niet meer bij ons op de kamer. Was toch even wennen en weer aanpassen maar ze doet het goed ?. Gisteren ben ik met haar samen met mijn zussen naar de Zoo bij ons in Antwerpen geweest voor de eerste keer. Ze heeft haar ogen nogal uitgekeken ?. De visjes in het grote aquarium en de gorilla's vond ze het interessantst. Verder had ze de serveerster in de brasserie en de treinconductrice ook helemaal gecharmeerd met haar grote blauwe ogen ?. Ze pakt zo iedereen in die ze tegenkomt met haar grote kijkers en haar lachjes die ze zo snel laat zien ?. Ik ben zelf de laatste tijd echt doodop door minder slaap en drukke dagen maar als je dan zo'n kleine blije baby nieuwe dingen ziet leren en ontdekken is het dat toch allemaal waard ?

@XBo: hihi ja ik ga het jullie zeker vertellen! Alleen bijna niemand in onze omgeving weet uberhaupt dat we het weten hihi ? en dat is wel een heerlijk geheimpje nog zo hoor! haha. Maar na komend weekend weten de meeste het, dus dan zal ik het jullie ook vertellen ? 
Voor jou nog zo;n 4 weekjes dus! Of tenminste, dat hangt natuurlijk af van hoelang jullie meisje blijft zitten. ?

@Mateke: wat fijn dat ze eindelijk weer een beetje d;r ritme gevonden heeft! En wat lijkt me dat inderdaad heerlijk hihi zo;n klein mensje dat de hele wereld om zich heen inpakt, genieten! ?

He meiden, ik sluit me hier ook (nog voorzichtig!) graag aan. Had afgelopen zaterdag een positieve test in handen nadat ik 4 werkende rondes met letrozol heb gehad waarvan de laatste 7,5 mg was. Nog zo onwerkelijk maar we zijn zó blij! Ben nu ongeveer 5 weekjes en heb 25 april met ca. 7 weken de eerste echo. Kijk er zo naar uit maar vind het allemaal wel nog erg spannend allemaal! 
Hebben jullie allemaal rond de 7 weken de eerste echo gehad? Ik weet dat dit per persoon kan verschillen maar was dit laat zat voor jullie om het hartje te kunnen spotten? ?
Zal komende periode wat berichten teruglezen om jullie een beetje te leren kennen. 

Jaaa zo leuk, welkom lieve @Juliass! Wat had je mooie knallers van testen zeg! En dat direct extra testen herken ik hoor hahaha. Dat heb ik toen ook gedaan ?. Bij mij was het vervolgens bij elke positieve test weer janken haha. 
Nog even 2 weekjes wachten dus tot je eerste echo, spannend! Ik had de echo met (ik dacht toen eerst) ook rond de 7 weken. Maar ik werd iets terug gezet in telling en had hem uiteindelijk met 6w + 4d. En ook toen hadden we al een prachtig kloppend hartje ❤️. Dus we gaan er bij jou ook gewoon voor dat je zo;n mooi hartje gaat zien ❤️?
Inmiddels beetje van de eerst shock bijgekomen?! :-D 

Dames ik sluit mij ook eindelijk aan! Durfde het eerder nog niet, maar heb vorige week gelukkig een goede echo gehad. Wat is het toch spannend allemaal! Mijn naam is Sarah, maar Smus is prima ? Ben 32 jaar oud. Vandaag 8+3 en ben op 19 november uitgerekend van ons eerste kindje! Uiteindelijk na de 3e ronde letrozol zwanger geraakt, maar daarvoor ook al clomid gebruikt wat helaas niet werkte. Gisteren had ik eigenlijk de intake bij de VK, maar helaas gooide corona de plannen in de war. Nu mogen we donderdag weer! Heb hier af en toe al wat meegelezen en weet dat een aantal van jullie inmiddels al bevallen zijn! Ik kom er nu alsechte newbie bij en ben benieuwd naar al jullie verhalen.

@Mateke m'n derde week verlof is gisteren ingegaan. De eerste 2 weken had ik zo goed als elke dag wat gepland, vanaf deze week iets meer rust. Ben lekker in huis aan het rommelen, lekker aan het wandelen/sporten maar kan me daarnaast ook wel snel vervelen. Hoop dat ik de weekjes een beetje doorkom! Ooooh lijkt me zeker wennen als ze niet meer bij jullie op de kamer slaapt! Maar wel fijn dat ze haar ritme wat meer terug heeft. Heerlijk om te lezen dat het zo'n vrolijk meisje is. Kan niet wachten om het met de onze mee te maken!? Geniet er maar lekker van meid!
@Lisett haha groot gelijk heb je hoor meid! Nog even lekker zelf genieten van het idee ??
@Juliass & @Smus welkom meiden! Wat een mooi nieuws. En heel fijn Sarah dat jullie al een goede echo hebben gehad!? @Juliass ik had met 6+4 mijn eerste echo (wist ook heel zeker door de pregnyl wanneer mijn eisprong was geweest) en had toen ook een kloppend hartje. Zo bijzonder! Proberen lekker te genieten van deze spannende maar ook mooie tijd ❤️

@Juliass en @Smus; ik zie nu pas jullie reacties hier nadat ik net op het andere forum heb gereageerd, haha. ?
@smus; ik had dus niet ver genoeg terug gelezen daar blijkbaar want ik lees dat je je eerste echo hebt gehad, wat fijn! ?
@mateke; dankjewel!! Leuk om jouw reacties te lezen met al een kleine ?.
@xbo; Ah voor jou de laatste loodjes dus, geniet van je verlof! ❤️
@Lisett; oeeeh, ben benieuwd of jullie een jongen of meisje krijgen. Had je een voorgevoel?

Terug
Bovenaan