PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara ja erg lastig... Bij ons in België is een derde van de personen die al gevaccineerd zijn, gevaccineerd met AstraZeneca en nog niemand met bloedklonters voor zover ze weten ?‍♀️. Het zouden dosissen uit een bepaald lot zijn die niet bij ons verdeeld zijn.

Gisteren eindelijk nog een goed gesprek met mijn man gevoerd over het al dan niet vaccineren. Hij is er echt volledig tegen. We hebben afgesproken dat ik het nog even uitstel en na 12 weken even bekijk hoe het is met de cijfers e.d. Of ik me dan alsnog laat vaccineren of niet. Afwachten dus nog ?‍♀️

Dag dames,

Paniek hier. Sinds vanochtend heb ik bij het afvegen bloedverlies. Het is bruin bloed voorlopig maar ik heb ook nog steeds best wat buikpijn. Ik had de laatste dagen al het idee dat het misschien toch niet helemaal juist zat maar ja, ontkenning en nog niet gebeld naar de gynaecoloog. Als het bloeden vandaag aanhoudt, vrees ik toch het ergste... Morgen maar eens bellen naar de gynaecoloog... Pffff wat een kutgevoel dit ???. Nu ja, als het effectief een miskraam is, is de kwestie van al dan niet vaccineren in ieder geval snel opgelost ?. Vandaag maar even een potje huilen en morgen bellen en hopelijk snel een afspraak. Tot vrijdag kan ik nu echt niet meer wachten.

Hallo dames! Volgens mij heb ik een aantal van jullie ook al voorbij zien komen in een ander forum om zwanger te worden met PCOS. Ik ben Marije, 29 jaar en inmiddels ook zwanger met behulp van letrozol bij PCOS! Heel erg blij. Eerste zwangerschap en nu 11+2. Zo bijzonder. Hopelijk mag ik eens met jullie mee kletsen! Ik heb, net zoals de meesten van jullie geloof ik, ook weinig klachten naast moeheid en veel plassen.

Over vaccineren en zwanger zijn heb ik zelf nog niet veel gelezen, mij is alleen verteld dat t nog afgeraden wordt ivm te weinig onderzoek.
Wat vervelend dat je bloedverlies hebt. Hopelijk stopt het snel en is het toch niks bijzonders!

@Mateke, ohhh nooo. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan en er geen miskraam op komst is ??? Hoe ver zou je vandaag zijn? Morgen maar even bellen en vragen of je langs mag komen ?
@MarijeO welkom! Fijn dat je zwanger bent geworden met Letrozol. Heb je de termijnecho al gehad? 

@Lara ik zou nu ongeveer 6 weken zijn denk ik. Het was een klein beetje en nadien nog een klein beetje. Ik durf nu niet meer checken ?. Ik hoop zo dat het niks ergs is... Wel echt rot, die onzekerheid

@Mateke, zolang het bij een klein beetje blijft?? Dat gebeurd namelijk wel vaker in het begin ban de zwangerschap. Mijn duimen draaien voor je ???

@Mateke: Naar bericht om te lezen. Hopelijk valt het allemaal mee aangezien het een klein beetje is. Hopelijk kun je morgen nog komen voor een echo! Hopelijk kan je dat dan duidelijkeheid geven.
@Marije: Welkom bij ons clubje. Heb je lang letrozol geslikt om in verwachting te kunnen raken?
@Lara: Hoe gaat het met jou?
Zelf ben ik in afwachting tot mijn uitslag van de coronatest. Nog geen klachten, op zwangerschap klachten na dan. Gister ochtend at ik te laat. Dus dacht even snel een banaan te eten. Maar mijn maag dacht er anders over; snel naar de toilet en moest gelijk overgeven. Ook dat kunnen we afvinken,  overgeven tijdens je zwangerschap! 
Verder gaat het goed bij mij, met regelmaat blijven eten. Middagdutjes heb ik de afgelopen dagen niet overgeslagen. Wat wil je ook als je thuis zit te koekeloeren i.v.m. quarantaine.  
Nu ga ik eens internet afzoeken naar leuke zwangerschap aankondigingen... 

Terug
Bovenaan