PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Vandaag een mooie echo gehad met 7+6.

We zijn met de vierde ronde letrozol zwanger geworden. Wel moest de dosis vaak verhoogd worden dus voor m’n gevoel was het ook wel een beetje de laatste kans met letrozol. Super gelukkig met ons kleintje ☺️

Groetjes, Romée

@Juliass gefeliciteerd ?! Ik had een echo op 6w+6 en er was toen ook een mooi kloppend hartje te zien ?.
@Smus jij ook gefeliciteerd ?! Wat fijn dat de letrozole wel zijn werk deed.
@xBo ik kan me wel voorstellen dat je je soms ook snel verveelt ?. Ik was zelf 2 weken op voorhand gestopt met werken maar 1 week op voorhand bevallen dus bij mij was het toch eerder volop rommelen en bezig zijn tijdens mijn verlof en dan was onze kleine meid er al ?
@Snuppie jij ook gefeliciteerd ?! Wat is het hier plots weer druk op het forum ?. Heel fijn!
Ik had wat te vroeg gejuicht dat onze meid haar ritme terug had. We zitten sinds maandag met een zieke baby. Voor de eerste keer met koorts erbij. Gisteren naar de dokter geweest en het zou een virale infectie zijn. Met wat koortswerende medicatie en neusdruppels zou ze er normaal tegen het einde van de week vanaf moeten zijn ?. Ondertussen veel gezeur en gehuil en veel dutjes en hangen bij mama...

@Lisett:
Dank je wel meid! Echt super lief. ?
Ik heb zaterdag toen de eerste positief uitsloeg gelijk een aantal extra gedaan maar sindsdien niet meer getest. Wil dat ook niet meer gaan doen eigenlijk, bang dat dat alleen maar onzekerheid gaat opleveren. Stel mijn testen waren nog geen knallers dan had ik het waarschijnlijk wel nog een keer gedaan maar meer knallen dan dit kan niet. 
Jaaa ik hoop het zo. Het is en blijft spannend maar ik heb er wel een goed gevoel bij en wil dat ook lekker zo vasthouden! ❤️ Kan niet wachten tot het allemaal een stukje echter gaat worden. Nog lang niet iedereen weet het ((schoon)ouders, (schoon)broers/zus, beste vrienden) maar ook nog genoeg hele goede vrienden die het nog niet weten. Hebben besloten om het een aantal extra mensen na de echo te vertellen en denk een paar weekjes later hier op het werk. Omdat ik zovaak naar het ziekehuis moest is mijn hele team (zijn een klein bedrijf) ervan op de hoogte dus denk dat ik het daardoor wel iets eerder ga vertellen dan de meeste mensen misschien doen. 
Ik ben inmiddels zeker van de shock bekomen. We zijn dolblij. Voelde gewoon zo ontzettend onwerkelijk omdat ik steeds in mijn hoofd had dat het vast nog wel even ging duren. Nu is het gewoon zo ver, blijft zoiets bijzonders!! 
Wat het extra bijzonder maakt is dat mijn schoonzusje nu ongeveer 20 weekjes zwanger is. Ze wisten van ons traject af en leefden echt mee. Zij was binnen 1 ronde zwanger van hun tweede, ze voelden zich daar toen ook een beetje schuldig over. Totaal niet nodig natuurlijk, maar om aan te geven hoe betrokken ze waren. Toen we het ze vertelden stonden zowel m'n broer als m'n schoonzus beide keihard te huilen, echt zooo lief! Extra leuk om nu samen zwanger te zijn en dat onze kindjes (als alles bij mij hopelijk goed gaat!) straks maar 3 maanden schelen. 
@Smus:
Jeeeej kunnen wij hier ook weer lekker verder kletsen. Balen van de afspraak die verzet was maar morgen is het gelukkig zover! ? En superfijn ook van je goede echo. 
@XBo:
Dank je wel!! 
Ga ik zeker doen. Denk dat ik dan ook ongeveer 6 weken en 5 dagen ben ofzo! ?
@Snuppie:
Wat fijn zeg dat je een mooie echo hebt gehad! Gefeliciteerd! ?
Jouw verhaal klinkt heel erg hetzelfde als mijn verhaal. Ook de 4e ronde Letrozol waarvan de laatste 7,5 mg. Mijn cyclussen werden alweer te lang dus er werd al gesproken over spuiten. Gelukkig is ons dat beide bespaard gebleven!
Geniet ervan meid!

@Mateke:Sorry zie jouw reactie pas later maar dank je wel ook!! ?Beterschap met je baby'tje, heel vervelend en zielig!! Hopelijk is ze er inderdaad snel vanaf! 

@Snuppie welkom! Wat fijn gelijk die mooie echo! Geniet ervan ?

@Mateke aah, naja wel logisch dat ze haar ritme niet heeft omdat ze ziek is. Hopelijk is ze snel de oude en is haar ritme dan ook weer een beetje terug. Beterschap hoor!

@Juliass wat bijzonder zo tegelijk met je schoonzusje! Wel heel leuk om dit samen straks mee te maken, en inderdaad de kleintjes die dan zo weinig schelen met elkaar!?

@XBo lekker genieten van je verlof nu! Zo spannend wanneer ze komt :) Goed dat ze haar eigen curve volgt qua groei. Kan me voorstellen dat je toch een beetje schrikt als ze zoiets zeggen van die verdikking, maar als ze zich in het ziekenhuis geen zorgen maken valt het hopelijk allemaal mee!
@Lisett leuk dat jullie het geslacht nu weten, ik ben benieuwd!
@Mateke aaah net dat je dacht dat je je ritme terug had… hopelijk knapt ze snel op!
Inmiddels ben ik al weer 2,5 week aan het werk, Thomas doet het goed op de opvang! Net voordat ik begon met werken sliep hij door tot 6 uur/half 7 een aantal nachten, maar inmiddels is daar geen sprake mee van haha. We hebben al weer meerdere nachten gehad dat hij iedere 1,5-2 uur zelfs wakker werd. Nu de laatste dagen komt hij om 2 uur en om 5 uur, ik hoop dat we binnenkort weer een keer die nachten tot half 7 hebben, maar dan komt sprong 4 er weer bijna aan geloof ik ?
De dagen op het werk vliegen in ieder geval wel voorbij, het kolven op het werk is soms nog wel even zoeken, maar over het algemeen gaat dit goed. Thomas heeft gisteren zijn eerste vaccinaties gehad, hij was gisterenavond echt overstuur, hij huilt normaal gesproken niet veel maar nu begon hij te krijsen als we hem weg legden, zo sneu... Hopelijk is dat vandaag iets minder! Verder zijn we 2 weken geleden nog bij de huisarts geweest, hij poept heel weinig, bij borstvoeding kan 10-14 dagen normaal zijn maar het was al weer 2,5 week geleden ? Hij doet het verder allemaal goed, de huisarts vond zijn buikje ook gewoon soepel maar wilde wel dat we lactulose gingen opstarten om te kijken hoe dat ging. Daar zijn we na een paar dagen mee gestopt omdat hij er krampjes van kreeg. Hij heeft als hij nu moet poepen ook krampjes maar dan is het dus maar 1x in de 2 weken ofzo ? Huisarts wilde ons voor de zekerheid nog doorsturen naar de kinderarts, maar die heeft laten weten dat hij ons niet hoeft te zien zolang hij het zo goed doen. Hij is een blije baby dus zolang het zo goed gaat zijn we maar gewoon blij met een poepluier 1x per 2 weken? 

Bedankt Dames!

XBo: oh heerlijk dat verlof, maar lijkt mij ook ontzettend moeilijk om niks te moeten doen. Kreeg vandaag al op mijn kop dat ik niet te veel moet doen ?

Mateke; ach vervelend dat jullie meisje ziek is! En ook voor het ritme niet fijn lijkt mij. Heel veel beterschap!

@ Snuppie: jij ook gefeliciteerd!

Vandaag de intake gehad bij de verloskundige. Ik mocht gewoon komen als ik maar geen loopneus ofzo meer had. Niet 100% beter dus, maar wel kunnen gaan! Alles nog steeds hartstikke goed en op schema. Helaas was dit nu wel ook meteen al de termijnecho. Als we maandag waren geweest was het nog iets te vroeg en mochten we nog een keertje. Jammer, maar wel blij dat we die intake nu gehad hebben en dat alles gewoon goed was!

@Sarah: welkom op het forum erbij meis! ? Fijn dat je het nu aandurft! Je hebt dus de intake bij de VK gehad en direct je termijnecho, wat is je uitgerekende datum? En hoe voel je je nu? Hopelijk ook weer wat meer opgeknapt! 

@XBo: en, kom je je weken nog een beetje door? Het is in ieder geval genieten met dit heerlijke weer denk ik zo! 

@Romée/Snuppie: welkom bij de club! Morgen alweer 9 weken dus? Hoe voel je je? Veel last van klachten of valt het mee? 

@Mateke: en hoe gaat het nu bij jou? Is de kleine meid eindelijk weer beetje opgeknapt en echt weer in d'r ritme gekomen of nog niet? ?

@Juliass: hoe voel je je nu? Nog een weekje wachten op de echo toch? Spannend hoor! 
Snap heel goed dat je nog lang niet iedereen hebt verteld, lekker doen wanneer jij je daar goed bij voelt. Ik vond het wel heerlijk om te kunnen vertellen, vooral aan de mensen die op de hoogte waren van het traject. Zulke lieve reacties ❤️ ben benieuwd ook hoe ze bij jou op het werk gaan reageren! 
En wat super tof dat je tegelijk zwanger bent met je schoonzus! Hoe leuk is dat! ?

@Bloem-: aangezien de kinderarts het prima vond, wat fijn om maar eens in de 2 weken een poepluier te hebben haha ?. Maar kan me mega goed voorstellen dat je het wel zeker wilt weten dat alles goed zit. Fijn dat Thomas het ook zo goed doet op de opvang! Hoe is het om weer te werken? Los van het weer in moeten komen, lijkt me ook wel weer lekker of vind je het pure noodzaak haha?

@Ly: hoe gaat het met jou meis? Volgens mij had jij vandaag je 13weken echo toch? Spannend! Ik duim voor een prachtige echo meid! ? Ik had niet per sé een voorgevoel voor jongen of meisje, maar vind mezelf altijd al een jongensmoeder op de een of andere manier haha ?

Een hoop meiden weer zo op het forum, leuk en gezellig! Ik ben zelf als enige zwanger in mijn omgeving dus vind het fijn om te kletsen met gelijkgestemden hihi! ?

Met mij gaat het verder goed. M'n buik begint eindelijk mooi te groeien en dus doet ons kleine MEISJE dat denk ik dan ook ???. Wij verwachten dus een dochter ??. Het was even schakelen (niet vanwege teleurstelling, maar gewoon even een beeld krijgen) maar nu helemaal heerlijk gewend aan het idee dat we een meisje krijgen. Uber gelukkig natuurlijk! En afgelopen weekend gelijk d'r kamertje geverfd. We wilden eerst voor neutrale kleuren gaan, maar ja nu we weten wat het wordt zijn we direct geswitcht haha. En dus wordt het een stoere meisjeskamer! ?? 

Terug
Bovenaan