@Sarah: welkom op het forum erbij meis! ? Fijn dat je het nu aandurft! Je hebt dus de intake bij de VK gehad en direct je termijnecho, wat is je uitgerekende datum? En hoe voel je je nu? Hopelijk ook weer wat meer opgeknapt!
@XBo: en, kom je je weken nog een beetje door? Het is in ieder geval genieten met dit heerlijke weer denk ik zo!
@Romée/Snuppie: welkom bij de club! Morgen alweer 9 weken dus? Hoe voel je je? Veel last van klachten of valt het mee?
@Mateke: en hoe gaat het nu bij jou? Is de kleine meid eindelijk weer beetje opgeknapt en echt weer in d'r ritme gekomen of nog niet? ?
@Juliass: hoe voel je je nu? Nog een weekje wachten op de echo toch? Spannend hoor!
Snap heel goed dat je nog lang niet iedereen hebt verteld, lekker doen wanneer jij je daar goed bij voelt. Ik vond het wel heerlijk om te kunnen vertellen, vooral aan de mensen die op de hoogte waren van het traject. Zulke lieve reacties
ben benieuwd ook hoe ze bij jou op het werk gaan reageren!
En wat super tof dat je tegelijk zwanger bent met je schoonzus! Hoe leuk is dat! ?
@Bloem-: aangezien de kinderarts het prima vond, wat fijn om maar eens in de 2 weken een poepluier te hebben haha ?. Maar kan me mega goed voorstellen dat je het wel zeker wilt weten dat alles goed zit. Fijn dat Thomas het ook zo goed doet op de opvang! Hoe is het om weer te werken? Los van het weer in moeten komen, lijkt me ook wel weer lekker of vind je het pure noodzaak haha?
@Ly: hoe gaat het met jou meis? Volgens mij had jij vandaag je 13weken echo toch? Spannend! Ik duim voor een prachtige echo meid! ? Ik had niet per sé een voorgevoel voor jongen of meisje, maar vind mezelf altijd al een jongensmoeder op de een of andere manier haha ?
Een hoop meiden weer zo op het forum, leuk en gezellig! Ik ben zelf als enige zwanger in mijn omgeving dus vind het fijn om te kletsen met gelijkgestemden hihi! ?
Met mij gaat het verder goed. M'n buik begint eindelijk mooi te groeien en dus doet ons kleine MEISJE dat denk ik dan ook ???. Wij verwachten dus een dochter ??. Het was even schakelen (niet vanwege teleurstelling, maar gewoon even een beeld krijgen) maar nu helemaal heerlijk gewend aan het idee dat we een meisje krijgen. Uber gelukkig natuurlijk! En afgelopen weekend gelijk d'r kamertje geverfd. We wilden eerst voor neutrale kleuren gaan, maar ja nu we weten wat het wordt zijn we direct geswitcht haha. En dus wordt het een stoere meisjeskamer! ??