@XBo lekker genieten van je verlof nu! Zo spannend wanneer ze komt

Goed dat ze haar eigen curve volgt qua groei. Kan me voorstellen dat je toch een beetje schrikt als ze zoiets zeggen van die verdikking, maar als ze zich in het ziekenhuis geen zorgen maken valt het hopelijk allemaal mee!
@Lisett leuk dat jullie het geslacht nu weten, ik ben benieuwd!
@Mateke aaah net dat je dacht dat je je ritme terug had… hopelijk knapt ze snel op!
Inmiddels ben ik al weer 2,5 week aan het werk, Thomas doet het goed op de opvang! Net voordat ik begon met werken sliep hij door tot 6 uur/half 7 een aantal nachten, maar inmiddels is daar geen sprake mee van haha. We hebben al weer meerdere nachten gehad dat hij iedere 1,5-2 uur zelfs wakker werd. Nu de laatste dagen komt hij om 2 uur en om 5 uur, ik hoop dat we binnenkort weer een keer die nachten tot half 7 hebben, maar dan komt sprong 4 er weer bijna aan geloof ik ?
De dagen op het werk vliegen in ieder geval wel voorbij, het kolven op het werk is soms nog wel even zoeken, maar over het algemeen gaat dit goed. Thomas heeft gisteren zijn eerste vaccinaties gehad, hij was gisterenavond echt overstuur, hij huilt normaal gesproken niet veel maar nu begon hij te krijsen als we hem weg legden, zo sneu... Hopelijk is dat vandaag iets minder! Verder zijn we 2 weken geleden nog bij de huisarts geweest, hij poept heel weinig, bij borstvoeding kan 10-14 dagen normaal zijn maar het was al weer 2,5 week geleden ? Hij doet het verder allemaal goed, de huisarts vond zijn buikje ook gewoon soepel maar wilde wel dat we lactulose gingen opstarten om te kijken hoe dat ging. Daar zijn we na een paar dagen mee gestopt omdat hij er krampjes van kreeg. Hij heeft als hij nu moet poepen ook krampjes maar dan is het dus maar 1x in de 2 weken ofzo ? Huisarts wilde ons voor de zekerheid nog doorsturen naar de kinderarts, maar die heeft laten weten dat hij ons niet hoeft te zien zolang hij het zo goed doen. Hij is een blije baby dus zolang het zo goed gaat zijn we maar gewoon blij met een poepluier 1x per 2 weken?