PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Bloem- oooh hopelijk gaan de nachtjes steeds weer iets beter. Lijkt me wel pittig hoor in combinatie met het werken weer! Hoevaak moet je nu kolven op het werk? Wel fijn dat dit nog steeds goed gaat!? En snap helemaal dat jullie bij de huisarts zijn geweest i.v.m. het poepen, maar heel fijn dat alles goed lijkt te zijn en inderdaad, dan maar wat minder poepluiers!
@Smus fijn dat alles goed was, toch weer een geruststelling zo hé!  Wanneer ben je nu officieel uitgerekend?
Ik had vandaag weer controle bij de VK. Baby is volledig ingedaald en ligt 'muurvast'. Afgelopen zondag ochtend had ik 2x wat slijmvormig helderrood bloedverlies. VK wilde me toch even zien en in overleg met het ZH moest ik even komen voor een echo+CTG. Alles zag er keurig uit. Waarschijnlijk was dit de slijmprop of een deel ervan aangezien ik verder ook geen klachten had. Merk nu sinds vandaag ook wel dat ik wat meer afscheiding heb, lekker vies praatje. Ben zo benieuwd wanneer de kleine meid zich aandient! Heb er zoveel zin in ? Begin me nu namelijk ook wel een beetje te vervelen.. Ben geen type om op de bank te liggen en rustigaan te doen haha. En voel me daarbij ook nog zo fit! Maar alle taken zijn afgevinkt.

@Lisett oh gefeliciteerd ?! Een dochtertje hebben is heeeerlijk ?! Alleen al die vele schattige, mooie kleertjes ? haha. Bedankt om naar onze meid te polsen. Ze is weer helemaal opgeknapt maar ook feilloos overgegaan in sprongetje 5. En het is een pittige, pfieuw. Niet willen slapen en steeds huilen wanneer ze moe is maar dus niet in slaap wil vallen. Superhongerig is ze ook dus flessen weer opgehoogd en zorgen voor voldoende groente- en fruitpap. Bij iemand anders dan mama zitten lukt niet voor lang. Dan begint ze snel te zeuren. Haar ritme heeft ze redelijk terug maar ik ben doodop haha ?. Ze kan nu wel al een beetje zelf rechtop zitten op haar speelmat ?. Fiere mama hier!
@xBo oeeehh hopelijk duurt het nu niet te lang meer ?! Spannend!

@lisettt nu had ik helemaal niet op jou gereageerd, wat erg! Maar wat enorm leuk!!!?? een meisje!!! Tuurlijk, een jongen had net zo leuk geweest haha maar nu maakt het het beeld allemaal wat echter. Geniet ervan!!!

Hoi meiden, 
jeetje ik loop zo ver achter! Aan de nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie ? 
@Xbo, aftellen geblazen voor jou. Spannend?
@Mateke, hier ben ik bijna uit sprong 5. Heb er weinig van gemerkt eerlijk gezegd. Hier gaat ze goed. Ze slaapt nu zo'n 11 uur een stuk door ? evht een verademing? hoeveel flessen krijgt jou dochtertje nog? Hier krijgt ze er nog 4 van 180 en dan fruit en groentehap.
verder heb ik alle berichten gelezen maar loop je te ver achter om op iedereen te reageren?

Na een ontzettend actieve periode op het Letrozol Zwanger worden Forum merk ik dat ik het nu soms heeerlijk vind om even afstand te doen, ondanks dat het nu juist leuke dingen zijn om over te kletsen hihi. Ben gewoon een klein beetje forum-moe merk ik, maar dat komt wel weer terug! 
@Lisett:
Ik voel me wel goed, lief dat je het vraagt. Heb wel ontzettende last van verkoudheid/verstopte neus, slaap zo ontzettend slecht daardoor. Heb gelezen dat dat door de hormonen kan komen (ben daar sowieso al gevoelig voor, ben eerder al eens aan mijn neus geopereerd omdat 'ie altijd dichtzat). Hoop dat dit tijdelijk is en niet tot aan mijn bevalling aanhoudt. Maar goed, we zullen zien. Daarnaast met vlagen soms wat misselijk, ineens een enorme afkeer voor cappucino (moet gewoon smoesjes bedenken op het werk omdat ik het ineens niet meer lust haha) en wat gevoelige borsten. Heb ook echt al het gevoel dat m'n buik wat opgezet is. Zie er gewoon al wat dikker uit haha. 
Maandag hebben we de eerste echo en kunnen echt niet wachten!! Duuuurt lang, wil zo graag weten of alles goed zit. Gelukkig schiet het nu wel aardig op. 
Oeeeeh wat leuk, een meisje!!! Gefeliciteerd meid. ? Wat leuk dat je buik begint te groeien, lijkt me heerlijk als je het echt gaat zien, alsof je dan voor het echie zwanger bent. Hoeveel weken ben jij nou nu? 
Leuk hoor het kamertje verven, kan ook echt niet wachten om lekker spulletjes te gaan kopen! Kan mij niet snel genoeg gaan maar denk dat jullie dat vast wel herkennen? Ik zit soms al in mijn hoofd uit te rekenen dat ik 'dan en dan zoveel weken zwanger ben'. Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag precies 6 weken zwanger.

@Lara Oh pfoe hier is die 5de sprong echt verschrikkelijk. Na een paar nachtjes terug een goed ritme is ze weer iedere ochtend al vanaf 4-5u wakker. Tot 6u krijgen we het dan vaak nog wel even gerokken, maar dan heeft ze echt honger en wil ze een fles. Ik vraag me af of er misschien ook een tandje op komst is. Heb namelijk al een tijdje het idee dat er eentje klaarzit maar nog niet doorkomt. Hier krijgt ze nu 3 flessen van 210 en zitten we rond de 150 g groentepap en 150 g fruitpap. Ik kijk uit naar een nachtje dat ze zo lang zou slapen haha. Gisteren had ik even een baaldagje genomen omdat ik zo op ben na dat ziek zijn en door dat sprongetje en ze kon eindelijk nog eens naar de opvang. Ik had ze dan naar de opvang gebracht om 8u en ben zelf terug in bed gekropen daarna en heb nog tot 12u 's middags geslapen. Deed zoveel deugd! Maar weer een korte nacht later is het natuurlijk alweer om zeep.
@Juliass Oh aftellen naar de echo! Duurt inderdaad toch lang he, wachten op die eerste echo. Maar het zal er sneller zijn dan je denkt!

@snuppie; gefeliciteerd!! Fijn dat je eerste echo goed was ?
@smus; wat fijn te horen dat alles weer goed was. Ja net een nadeel als je iets later bent voor je echo dat het net geldt als je termijn echo. Nu dus weer wachten tot de 13 weken echo? Heb je die al gepland? Nu maar genieten van het feit dat het goed gaat! ?
@juliass; oooh meid, laatste dagen wachten. Dat vond ik ook zo spannend tot de eerste echo! Ik herken precies wat je zegt over de cappuccino ?. Ik vind het ook niet lekker meer terwijl ik normaal er 1/2 per dag op werk dronk. Heb steeds een slok genomen en daarna het een beetje laten staan en steeds stiekem weggegooid tot ik het heb vertelt haha. Ik merk ook minder actief te zijn op het andere forum hoor, je wil je ook focussen op de leuke dingen nu! Langzaam daar wat meer afbouwen ;).
@lisett; aaaah een meisje, zo leuk! ?. Ik heb gisteren de 13 weken echo gehad met 14+2 en alles zag er perfect uit, zo fijn! Geweldig om te zien hoe het frummeltje al is gegroeid. We hebben nu over 3 weken de geslachtsecho gepland, ben heel benieuwd ?.
@xbo; oooh spannend zeg!! Je zou haast denken dat het niet meer lang zal duren, succes met de laatste loodjes meid ?  

Even een update vanaf mijn skippybal, met een plaid om me heen geslagen en een TENS apparaat om mijn nek. Na het verlies van de slijmprop afgelopen zondag had ik wat meer last van afscheiding. Echter stond ik woensdagavond in de keuken en had ik tot 2x toe het idee in mijn broek te plassen. In het inlegkruisje was alleen wat helder vocht te zien, maar afscheiding kan bij een naderende bevalling ook waterdun zijn.
's nachts moest ik plassen en moest ik een schone onderbroek aandoen omdat deze toch nat was. In de ochtend nog even goed geobserveerd en de VK gebeld omdat er weer wat lichtroze bloedverlies bij zat. Gister dus na een huisbezoek van de VK doorgestuurd naar het ZH om uit te sluiten of het vruchtwater was of niet, dit was uiteindelijk het geval. Hierbij ook in de onderbuik een menstruatie achtig gevoel met soms een licht krampje, maar voor mijn doen niet noemenswaardig. Op het CTG was echter wel bij die krampen weeënactiviteit te zien. Beleid werd dus: tot 21:00 val je nog onder je eigen VK, mocht de bevalling voor die tijd nog niet spontaan zijn doorgezet word je medisch en gaan we je zaterdagochtend inleiden als de bevalling nog niet is begonnen i.v.m. langdurig gebroken vliezen. 
Sinds gisteravond nemen de weeën toe maar zijn ze nog goed te doen. Komen onregelmatig, maar soms á 3-4 minuten, soms a 6-7 minuten. Begin de nacht neemt de intensiteit wel toe. I.o.m. met het ZH mocht ik al komen, maar mocht ik ook nog thuis afwachten als ik me wel om 08:15 kom melden voor een CTG/echo, en mogelijk start inleiding om het verder op te wekken aangezien wachten tot zaterdag nu geen optie is gezien ik niet slaap. Zo bizar hoe het ineens zo kan omslaan, maar zo bijzonder dat we ons meisje bijna gaan ontmoeten!?
Moest het even delen aangezien ik al heel de nacht vanalles probeer te doen om mijzelf af te leiden haha. Word dus vervolgd!

Terug
Bovenaan