Ooeehh wat maak je het spannend @XBo! Ben heeel benieuwd wanneer jullie je meisje in de armen kunnen sluiten! ? Veel succes komende dagen ?
@Mateke: fijn dat jullie meid weer is opgeknapt, wel balen dat ze gelijk sprong 5 erachter aan doet hihi. Nooit geen rust meer zo hihi ?? Ik kan niet wachten om net zo trots te gaan zijn als ze beginnen rechtop te zetten. Eigenlijk bij iedere toffe ontwikkeling hihi ?
@Juliass: dat van die neus heb ik dus nu. Bijna dagelijks aan het snotteren ? en dan niet eens zo erg dat ik me neus kan snuiten ofzo, maar allleen maar ophalen. Handig is anders haha. Maar zo spannend maandag de echo ?! Ben echt enorm benieuwd! Maar ga er gewoon van uit dat het helemaal mooi gaat zijn
Enne dat dikker voelen had ik ook hoor haha. Ik loop al sinds week 8 ofzo in zwangerschapsbroeken omdat eigen spijkerbroeken niet meer lekker zaten. ?
Dank je wel ? Ik was gister 18 weken, bijna op de helft gelukkig! Ben er inmiddels wel achter dat ik niet echt gemaakt ben voor dat zwanger zijn haha. Vind het natuurlijk uberfantastisch om straks ons meisje in de armen te kunnen sluiten ? maar dat hele zwanger zijn is meer noodzaak dan echt lol merk ik tot nu toe. Wie weet veranderd dat nog. ??
Daarom wel heerlijk inderdaad bezig met d'r kamertje! Vliegt de tijd ook sneller van voorbij hihi. ?
@Ly: wat fijn dat je een goeie 13 weken echo had! Ik vond dat (in combi met de NIPT) echt zó'n enorme opluchting! Voor ons begon het grote genieten daarna echt omdat we toen het meest cruciale allemaal wel gehad hadden. Spannend joh, nog 3 weken wachten en dan weet je ook wat je bij je draagt, zo leuk! ?