PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Ooeehh wat maak je het spannend @XBo! Ben heeel benieuwd wanneer jullie je meisje in de armen kunnen sluiten! ? Veel succes komende dagen ?

@Mateke: fijn dat jullie meid weer is opgeknapt, wel balen dat ze gelijk sprong 5 erachter aan doet hihi. Nooit geen rust meer zo hihi ?? Ik kan niet wachten om net zo trots te gaan zijn als ze beginnen rechtop te zetten. Eigenlijk bij iedere toffe ontwikkeling hihi ?

@Juliass: dat van die neus heb ik dus nu. Bijna dagelijks aan het snotteren ? en dan niet eens zo erg dat ik me neus kan snuiten ofzo, maar allleen maar ophalen. Handig is anders haha. Maar zo spannend maandag de echo ?! Ben echt enorm benieuwd! Maar ga er gewoon van uit dat het helemaal mooi gaat zijn ❤️ Enne dat dikker voelen had ik ook hoor haha. Ik loop al sinds week 8 ofzo in zwangerschapsbroeken omdat eigen spijkerbroeken niet meer lekker zaten. ?
Dank je wel ? Ik was gister 18 weken, bijna op de helft gelukkig! Ben er inmiddels wel achter dat ik niet echt gemaakt ben voor dat zwanger zijn haha. Vind het natuurlijk uberfantastisch om straks ons meisje in de armen te kunnen sluiten ? maar dat hele zwanger zijn is meer noodzaak dan echt lol merk ik tot nu toe. Wie weet veranderd dat nog. ??‍♀️ Daarom wel heerlijk inderdaad bezig met d'r kamertje! Vliegt de tijd ook sneller van voorbij hihi. ?

@Ly: wat fijn dat je een goeie 13 weken echo had! Ik vond dat (in combi met de NIPT) echt zó'n enorme opluchting! Voor ons begon het grote genieten daarna echt omdat we toen het meest cruciale allemaal wel gehad hadden. Spannend joh, nog 3 weken wachten en dan weet je ook wat je bij je draagt, zo leuk! ?

@Xbo... ennnn bevallen??? Hopelijk is alles goed gegaan en liggen jullie nu van elkaar te genieten?.

Sorry meiden, ik heb een tijdje niets laten horen, maar ook alles gelezen. Onze kleine man is nogal intens. Slaapt weinig, bij voorkeur niet in zijn eigen bedje, is in week 11 geopereerd geweest aan een liesbreukje en heeft heel wat bij elkaar gekrijst op allerlei momenten. Ik heb me daardoor zo overdonderd gevoeld de afgelopen tijd. Hij is inmiddels 18 weken en ik ben alweer 5 weken aan het werk en langzaamaan gaat alles beter en vinden we een ritme (mede door hulp van de medische pedagoog uit het ziekenhuis).

Vanaf nu ga ik proberen om weer braaf mee te schrijven ipv alleen te lezen?.

@Mateke, al beter inmiddels?

Aan alle nieuwe meiden; gefeliciteerd en geniet van het zwanger zijn?.

@Femke oef pittig. Veel succes met het vinden van een goed ritme. Kan me voorstellen dat je je overdonderd voelde met momenten.
Ben ook benieuwd naar hoe @XBo's bevalling is verlopen ?
Hier gaat het stilaan terug z'n gangetje. Vaak 's ochtends rond 6u nog eens een speentje gaan geven maar dan slaapt ze meestal wel weer tot 7u-7u30. Dutjes gaan ook vaak weer beter en met minder gezeur en gehuil. Ze rolt nu vlotjes om van rug naar buik en van buik naar rug. Dat is af en toe in bed wel een probleem omdat ze dan naar haar buik rolt wanneer ze tussendoor wakker wordt en dan geraakt ze soms niet teruggerold met als gevolg frustratie en gehuil ?. Ze kan ook beter en beter zelfstandig rechtop zitten ?. Denk dus dat het sprongetje ook wel met al die vaardigheden samenging. Ze is nu ook geïnteresseerd in alle details van haar speelgoed en kan minutenlang met de etiketjes en labeltjes bezig zijn. Verder weer helemaal haar supervrolijke zelve dus genieten ?. Woensdag zal ze alweer 6 maanden oud zijn. Wat vliegt de tijd ?

@Lisett het is ook wel weer fijn om weer te werken en om even met iets anders bezig te zijn! Maar daarna ook weer heel fijn om na een werkdag thuis te komen natuurlijk :) Wat leuk, een meisje! Lekker van genieten en dan kun je nu je aankopen er op afstemmen haha
@XBo ooooooh super spannend! Ik hoop dat alles goed met je gaat!! Ben zo benieuwd!  Ik kolf nu op een werkdag 3x, en dan meteen weer als ik thuis ben vaak want het komt meestal niet zo goed uit dat hij dan meteen weer een voeding nodig heeft haha
@Mateke wat knap dat ze al rechtop kan zitten! Gelukkig is ze nu weer vrolijk, 6 maanden alweer… het gaat snel!
@Femkeee heftig zeg! Fijn dat jullie nu weer iets meer een ritme beginnen te vinden, sneu dat hij zo’n last heeft gehad met de operatie :(

@Ly:
Ook slim! Mocht het op gaan vallen ga ik dat ook misschien maar doen haha!
Herken wat je zegt. Ene kant wil ik er graag zijn voor de meiden nog op het andere forum, maar aan de andere kant merk ik dat ik behoefte heb aan positiviteit en me wil richten op mijn zwangerschap. 
Ik lees dat je een goede 13-weken echo hebt gehad, wat ontzettend fijn zeg! Ook benieuwd naar jullie geslachtsecho! ?
XBo:
Wat spannend!! Benieuwd of je inmiddeld bevallen bent. Heel veel succes en geniet ervan! 
@Lisett:
Jij hebt er dus ook last van, zo ontzettend irritant die neus die constant dichtzit. maar ja, het is voor een goed doel laten we maar zeggen! 
Jij bent al goed op weg, laat de tijd maar snel gaan zodat je snel je meisje in je armen kunt sluiten. 
@Hier:
We hebben een prachtige echo gehad en een hartje zien kloppen! ❤️ Ben ook gelijk uit het ziekenhuis ontslagen, heb zojuist al een afspraak gemaalt bij een verloskundigepraktijk hier in de buurt. Over 3,5 week een intake en over 4 weken staat de termijnecho gepland. Schatting is dat ik ongeveer 6 + 5 weken zwanger ben nu. Wij genieten volop nadat we goed nieuws hebben gehad vanmorgen.

Nou, daar ben ik hoor met een update! 
Allereerst, onze dochter Bobbie is vrijdag 22 april geboren met 37+3 weken ?. Ze woog bij de geboorte 2880 gram en is 51cm.
Bij aankomst vrijdagmorgen in het ZH hebben ze een CTG gemaakt. De weeën waren heel goed te doen en ik had vooral de hoop dat de baarmoedermond verweekt zou zijn. Na de CTG hebben ze om 10:00uur inwendig onderzoek gedaan en bleek ik toch al 5cm ontsluiting te hebben! En de vliezen stonden nog, dus dat was heel positief want die konden ze nog breken.
Ik ben even gaan douchen, en om 11:00 zouden ze mijn vliezen komen breken. Ik had toen al 7cm, ze braken de vliezen en de kleine zakte gelijk nog dieper. De weeën werden intenser en vanaf 12:00 zat ik echt in mijn bubbel. Om 12:50 mocht ik gaan persen en om 13:17 is ze geboren ?.
De bevalling zag ik heel nuchter in, en heb het zo bizar positief ervaren. 3 kleine hechtingen, de pijn vond ik echt ZO enorm meevallen! Het vaginaal toucheren, the ring on fire waar je iedereen over hoort, het deed me vrij weinig haha!
Uiteindelijk dus 'medisch' bevallen, zonder dat er iets medisch aan te pas is gekomen. Na een nachtje ter observatie mochten we naar huis. Ze doet het onwijs goed, is een pittige tante, BV is goed op gang (al is er vandaag stuwing). Ze is wel tegen verwachting in al 8,5% afgevallen dus sinds gisteren doen we na de voeding kolven en bijvoeden, maar ook dat gaat goed.
Heb verder niet alles bijgelezen dus kan niet reageren verder haha. Ik kruip weer in mijn bubbel! ?

@xBo gefeliciteerd met je flinke dochter ?! Klinkt alsof je een heel fijne bevalling hebt gehad. En nu genieten maar van de kleine Bobbie ?. Dat kolven en bijvoeden hebben wij ook moeten doen. Maar na een dag en een nacht dronk ze eigenlijk wel al voldoende aan de borst en kwam ze weer genoeg bij en dus heb ik vanaf toen gewoon op vraag kunnen geven. Ik vond dat kolven en bijvoeden wel erg pittig ?. Ik kwam bijna niet aan slapen toe. Fijn dat het bij jou meevalt ?.

Terug
Bovenaan