PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Aaaah gefeliciteerd lieve @XBo met jullie dochter Bobbie!! ?? En wat klinkt het alsof je gewoon echt een heeeerlijke bevalling hebt gehad, ik wordt er stiekem jaloers op hihihi ?
Fijn dat de BV ook goed op gang komt, ook al is het nog even bijvoeden! Geniet heerlijk van je bubbel!! ?

@Juliass: jaaa wat fijn! Heerlijk, wat een opluchting om die pixels te zien pulseren he?! ? heeerlijk genieten nu! Op naar de VK! Enne die eerstvolgende echo bij de vk wordt dat echt bizar (vond ik tenminste). Van die paar pixels zie je dan ineens echt een klein kindje vormen, zo bijzonder! ? En heel onwerkelijk vond ik dat ook om te beseffen dat dat in jouw buik gebeurd! 
Wat jij en @Ly inderdaad zeggen over het forum, heb ik ook nog beetje hoor. Ik kijk steeds minder, maar af en toe. Paar van die meiden (zoals Just-Me) zijn inmiddels bijna net zolang bezig als dat ik was en dat vind ik dan wel heftig en wil ik er ook voor ze zijn, maar anderzijds ook gewoon lekker bezig zijn met mijn eigen kleine meisje. ? Maar blijven kijken is ook leuk om soms wel het goede nieuws mee te krijgen! ?
Ik ben inderdaad bijna op de helft, moet zeggen dat ik vanaf week 13 ofzo al aftel tot het einde hoor hihihi. ? Maar goed we weten waar we het voor doen. ??? 

@Femkeee: jeetje zeg, kan me voorstellen dat het dan echt intens is met jullie kleine man! Wel fijn dat jullie langzaam aan een ritme te pakken krijgen! Hopelijk snel helemaal ?

@Mateke: wat leuk dat je meisje zich steeds beter ontwikkelt zeg, ik kan echt zo niet wachten op die tijd! ? Fijn ook dat jullie ook eindelijk weer beetje echt ritme krijgen! 

@Bloem-: kan me inderdaad voorstellen dat het ergens wel weer lekker is om aan het werk te gaan, maar dan inderdaad extra fijn thuiskomen! ?? enne die aankopen gaan hard inderdaad hahaha. We wilden eerste een algemene babykamer, maar die is inmiddels wel gewoon vintage-roze hahaha ? En er hangen al genoeg jurkjes en roze pakjes in huis ?

@XBo; aaaaaah gefeliciteerd met jullie meisje Bobbie ???. Heerlijk genieten nu in jullie baby bubbel. Het klinkt als een hele fijne en positieve bevalling!
@lisett; ja same, ik reageer ook vooral voor de meiden die er al wat langer op meeschrijven. Alle nieuwe verhalen kan ik niet meer allemaal volgen ?.
@Juliass; wat fijn dat je een goede eerste echo hebt gehad! Wat een opluchting hè om een kloppend hartje te zien ❤️. Nu lekker genieten van de zwangerschap.
Ik heb net controle gehad bij de VK en zo fijn om dan het hartje weer te horen! 

@Ly: wat fijn dat je een goeie controle had! :) En heerlijk he, dat hartje horen? Ik krijg er geen genoeg van hihihi ??❤️❤️ 
Jij ging binnenkort ook voor de geslachtsbepaling toch, wanneer ga je? Ben benieuwd! 

@hier: ik heb afgelopen dinsdag weer een controle gehad, na zo'n 3 weken. Op de een of andere manier toch weer gespannen om het hartje te horen, ook al groeit de buik goed dus zal ons meisje dat ook doen. Was toch weer een heerlijke opluchting toen ik de sterke hartslag hoorde. ❤️❤️ Nog een weekje wachten, dan gaan we ons meisje weer zien en hebben we de 20-wekenecho. Dan eindelijk op de helft ?

@Ly wat fijn dat de controle weer helemaal goed was. Echt genieten vond ik dat!?
@Lisett oooh dat gevoel van gespannen zijn elke keer, zo herkenbaar! Maar zo enorm fijn dat alles weer helemaal goed was. En bijna alweer 20 weken joh, wat gaat dat hard! Vind je het zelf ook? Of heb je het idee laat het maar nog sneller gaan haha. Lekker genieten ?
Hier gaat alles heel goed en we genieten enorm. Zo bijzonder om nu gewoon echt mama te zijn. Kan nu al niet meer zonder haar ? Lichamelijk ben ik eigenlijk helemaal de oude, alleen dan wt extra vermoeid haha. Kraamhulp was er vandaag ook voor het laatst, ga haar wel onwijs missen!
Bobbie is een pittig meisje en doet het heel goed. Drinkt vanaf moment een al aan de borst. Alleen omdat ze toch wat vroeger geboren is mist ze net het beetje power om voldoende zelf te drinken uit de borst. Was daarom de eerste 2 dagen ook afgevallen tot 8,5%. Daarom doe ik nu BV geven, nakolven, en bijvoeden na elke voeding. Eerst dmv. fingerfeeding, en nu met een flesje die ze gelijk goed pakt. Alleen dit is voor haar wel intensief aangezien je hier lang mee bezig bent dus iom. een lactatiekundige ga ik nu van de 8 voedingen haar 3x niet aanleggen en die voeding volledig afkolven zodat zij alleen het flesje hoeft te drinken. Kan zij die energie weer gebruiken om die extra slaap te pakken en te groeien.
Mijn productie is nog niet volledig op gang, dus daarnaast doe ik nog 1x per dag clusterkolven (een uur lang 3x 10min kolven en 10min rust). Gelukkig hebben we een voorraadje donormelk in de vriezer voor bijvoeding! Even aanpoten, maar hopelijk snel het gewenste effect. En als morgen haar gewicht iets gestegen is mogen we eindelijk naar buiten, dus dat hoop ik enorm!

@Xbo, dat klinkt allemaal vrij pittig met de borstvoeding. Het is echt doorzetten hè! Hier is het uiteindelijk niet gelukt en heb ik toen 3 weken lang gekolfd en dat gegeven in een flesje. Op ten duur werd de productie minder dus ben ik kunstvoeding gaan geven erbij en zo langzaam overgestapt. Heb je bewust gekozen voor donornelk? Daar werd hier toen ook over gesproken maar wilde ik absoluut niet. Fijn dat jullie meisje het beter goed doet en jij je lichamelijk alweer goed voelt! Ik hoop dat je lekker naar buiten mag ? 
@Liset, bijna je 20 weken echo, spannend altijd weer, maar komt vast en zeker goed??
@Ly, fijn om te horen dat je controle weer goed was en je weer even het hartje hebt kunnen horen?

Dat was even een radio stilte vanaf mijn kant. 
druk met vanalles en nog wat!
Onze kleine meid doet het super! Lacht altijd en huilen kennen we niet. Eet, slaapt, poept, plast en kan heerlijk spelen! Afgelopen week was ze 6 maand oud!! 
Maar even wat anders...
Vanmorgen had en een POSITIEVE zwangerschapstest in handen!! Nadat ik al 2 weken erg moe ben en sinds een paar dagen me niet fit voel dacht ik, laat ik eens testen... en ja hoor. Al gelijk kwam streep nummer 2!! 
Morgen een clearbleu test halen met weken indicator.

En ik maar denken dat ik niet vanzelf in verwachting kan raken aangezien ik maar niet ongesteld werd... 
Ben nog helemaal van slag!! Zoooo leuk!!! 

Ik heb nog niks tegen vriend lief gezegd. Als de clearbleu morgen ook positief is, maar even wat leuks bedenken hoe ik het hem ga vertellen!! ?

Moest dit echt even van me af schrijven!! ??

@Ly en @Lisett Fijn dat jullie controles weer helemaal goed waren ?. Genieten maar ?
@xBo ohh pfoe toch pittig hè. Hoe is het ondertussen? Zijn jullie even naar buiten kunnen gaan? Fijn om te lezen dat je je lichamelijk al weer goed voelt!
@heefteenwens Wat fijn dat het goed gaat met de kleine ☺️. En waaauuwww proficiat ?! Wat een leuk nieuws! Zeker wanneer het voor jezelf toch ook wat onverwacht komt. Ik duim mee voor ook een positieve clearblue maar als die andere test al zo duidelijk positief was, komt dat zeker goed ?.
Hier zijn we toch ook voorzichtig want ik heb ondertussen toch echt wel een soort van cyclus. Wel een lange van meer dan 35 dagen maar toch. Beter dan helemaal niets ?. Ben nu al 2x ongesteld geweest en heb onlangs weer een eisprong gevoeld dus ik verwacht ergens midden mei mijn volgende menstruatie. Ik vind het wel echt een fijn idee om iets van cyclus te hebben. Eind dit jaar willen we graag voor een tweede kindje gaan en ik hoop stiekem dat het dan gewoon zo kan gaan en we geen letrozole of dergelijke meer nodig hebben ?. Mijn lichaam zou tegen dan toch ook wel voldoende hersteld moeten zijn van de keizersnede.

Terug
Bovenaan