PCOS, Letrozol Zwanger Forum

En ja hoor. Vandaag de clearbleu ook positief. +3 stond erbij! 
Vriend lief was helemaal overdonderd, net als ik gister! 

We moeten beide nog even aan het idee wennen dat we waarschijnlijk eind dit jaar weer papa en mama mogen gaan worden als het goed mag gaan!
Morgen me aanmelden bij de verloskundige. 
Zo bijzonder om dit weer mee te mogen gaan maken!! 

Wie was hier ook weer snel zwanger na de bevalling?? Hoe reageerde de familie/vrienden bij jullie? 

@heefteenwens, jeetje dat was vast even schrikken maar aan de andere kant ook zo fijn dat het lukt zonder medisch traject. @stephanie is ook zwanger maar is ook al een tijdje afwezig op het forum. Ik ben na mij bevalling 2x ongesteld geweest. Nu alweer 5 weken geleden. 

@Xbo, lekker genieten van jullie meisje. Fijn dat alles zo goed gaat. Zijn jullie al lekker gaan wandelen buiten?

Hi meiden, 

Sorry ben echt zoo slecht met dit forum, kom gewoon armen en benen tekort haha. Maar wat lees ik nou @heefteenwens! Ben je gewoon ook weer zwanger! 

Je was op zoek naar ervaringen zag ik. Ik ben ook zwanger nu bijna 18 weken en louie wordt 16 mei 7 maanden. De nieuwe baby (ook een jongen trouwens) is 10 oktober uitgerekend wat betekend als deze baby op tijd is louie nog net geen 1 jaar is. Ik moet zeggen dat ik zwanger zijn icm een baby nu al erg zwaar vind. Aangezien mijn lijf nog niet volledig hersteld was heb ik nu al last van mn rug en bekken ook doordat louie veel getild moet worden. Daarnaast groei ik nu echt 2 keer zo snel als bij de eerste zwangerschap heb nu al echt een flinke buik. Wat het voor mij extra zwaar maakt is dat louie een moeilijke baby is, alle sprongen en mentale ontwikkelingen ervaart hij super heftig en vaak dan ook nog slapeloze nachten. Wij hebben pas een grote tweeling wagen gekocht zodat ze beiden straks in de kinderwagen mee kunnen. Mijn motto is nu vooral alles kopen wat mij handig lijkt met 2 babys en vooral wat het leven gemakkelijker maakt. En het zijn nu misschien even tropenjaren maar straks hebben ze een maatje voor het leven erbij met weinig verschil in leeftijd! En nog een voordeel in 1x uit de luiers en in 1x straks alles naar school haha! Maar wat ik wel geleerd heb is dat na de volgende bevalling er mooi een spiraal in gaat haha! 

@Stephanie, 18 weken alweer. Jeeetje wat gaat dat ontzettend snel zeg! 2 in een jaar is zeker pittig! Maar net wat je zegt het zullen tropen jaren worden maar dan ben je er wel gelijk vanaf. Ik ga gewoon duimen dat de volgende babyboy niet zo heftig z'n sprongen en ontwikkelingen mee maakt☺️

hier trouwens gister ongesteld geworden na een cyclus van 36 dagen, begint er dan miss toch regelmaat in te komen? Ben benieuwd...

Hahahaha ja Stephanie, die spiraal lacht mij straks ook te gemoet denk ik. Ik vind het nu zwanger zijn met de baby erbij best heftig. Ik ben misselijker dan bij de vorige zwangerschap. Gelukkig hebben we een makkelijke baby die nu haar eigen willetje begint te ontwikkelen. Nee is nee bij haar en ze houdt dan de lippen ook stijf op elkaar als ze niet wil eten of drinken! Ik kan er wel om lachen! 

Momenteel kost alles me veel energie. Moe moe moe! Als mijn dochter in de middag slaapt, doe ik ook een uurtje mee. 
Maar ondanks dat! Zo benieuwd hoe dit gaat lopen. Als goed is, is onze dochter een jaar en 2 maand oud. Over 2 weken de eerste echo en dan zullen we het precies weten! 
Zo benieuwd naar de kleine!?

@Heefteenwens: jeeeetje! Gefeliciteerd met je zwangerschap ? maar kan me voorstellen dat het echt even schrikken is hihi. Fijn dat jullie er allebei wel blij mee zijn en natuurlijk nog veel fijner dat het nu door eigen eisprong is gelukt ? Nog even spannend en dan de echo, laat je ons weten hoe die was? ?

@Steph-aniee: wow wat gaat dat hard dan haha. Ik wist dat je ongeveer net zo ver als ik was, maar moet er bij mezelf af en toe ook nog aan wennen dat het zo snel gaat haha. Jij nog een jongetje erbij dus. Hoe gaat het nu met je? Alle controles goed tot nu toe? Bijna je 20-weken echo denk ik? ?

@XBo: hoe gaat het bij jou meis? En met jullie kleine meid? Ben errug benieuwd naar je ??

@Mateke: wat fijn dat je langzaam aan een eigen cyclus krijgt! Kan me gewoon niet voorstellen hoe dat is om weer echt een eigen cyclus te hebben! Hopelijk blijft dit zo doorzetten en je herstel ook, ben benieuwd hoe lang het dan zou duren als jullie er straks weer voor gaan! ?

@XxLara: wat fijn dat bij jou ook er op lijkt dat er regelmaat in je cyclus komt! ? hoe gaat het nu verder met jouw kleine meid? ?

@Ly: hoe gaat het met jou meis? heb je eigenlijk nog last van klachten of helemaal niet meer? en binnenkort je geslachtsbepaling toch? Spannend, ben benieuwd! 

@Juliass: en hoe is het met jou meis? Zo'n 2 weken terug had je de eerste echo, sindsdien alweer controle gehad of nog niet? En hoe gaat het met je kwaaltjes?

@Hier:
Ik heb gisteren de 20-weken echo gehad en ons meisje is helemaal perfect. ?? Alles zit erop, eraan en op de goede plek. Alle metingen komen overeen met de termijn en ze groeit lekker keurig volgens alle curves. Kortom, enorm blij mee! Mijn man en ik hebben allebei nu het gevoel alsof er een laatje open gegaan is in ons hart hihihi. Alsof we tot nu toe toch nog steeds rekening hielden met slecht nieuws. Nu kan het eigenlijk "niet meer" fout gaan. Kan natuurlijk altijd, maar niets wat daar nu op wijst. Dus gisteren ook heerlijk echt aan het winkelen geslagen voor ons meisje! Zo fijn, echt genieten gewoon. ???? Vanmorgen zijn alle meubeltjes bezorgd dus van het weekend lekker alles in elkaar zetten en d'r kamertje gaan inrichten, voelt nog steeds onwerkelijk! ??
Ik voel me gelukkig prima verder, alleen enorm last van mijn bekken. Maar we zijn op de helft, dus nu gaan we lekker aftellen. ??

@Stephanie Kan me wel voorstellen dat het heavy is wanneer je lichaam eigenlijk nog niet helemaal hersteld is na de vorige zwangerschap. Maar al bijna in de helft! Veel succes nog en ik kan me wel inbeelden dat er daarna een spiraal in gaat ??. En het zal inderdaad wel even aanpoten zijn maar dan in 1x de luiers uit en beide jongens naar school. Het heeft toch ook zo z'n voordelen hè.
@Lara oh spannend! Zou toch fijn zijn als er meer regelmaat in komt hè.
@heefteenwens oh ben benieuwd naar je eerste echo ☺️! Kan me wel voorstellen dat je doodop bent. Ik ben zo al doodop, laat staan dat ik weer zwanger zou zijn. Heel veel succes!
@Lisett ja heel fijn dat er toch iets op gang komt ?. Wat me wel wat onzeker maakt is dat ik wel iedere keer ook tussentijdse bloedingen heb. De eerste keer was dit een dag ofzo rond mijn eisprong, de tweede keer 4 dagen en deze keer wel 10 dagen! Mijn menstruatie is het niet. Daar is het te licht voor maar het is toch wel gek. Ik heb de laatste keer ook 10 dagen gemenstrueerd dus ben benieuwd wanneer mijn volgende menstruatie nu echt zal doorbreken. Wat fijn dat het bij jou nog steeds goed gaat ?! Geniet nog van die laatste maanden en met het inrichten van het kamertje ☺️

@XBo aaah nog gefeliciteerd!!! ?? Wat klinkt het als een super fijne bevalling! Wel pittig zo in het begin qua voedingen, hoop dat het langzaam een beetje verder op gang aan het komen is nu en dat jullie ook lekker naar buiten mogen 
@Juliasss gefeliciteerd met je echo!?
@Lisett gefeliciteerd met je 20 weken echo, super fijn die geruststelling! Hopen dat het komende tijd mee valt met je bekkenklachten ?
@Heefteenwens wauw!! Wat bijzonder, gefeliciteerd! Wel heel fijn dat het nu dan zo vanzelf kan, spannend weer voor de eerste echo :)
@Stephaniee lijkt me inderdaad wel zwaar nu, maar straks hebben ze hopelijk een mooie band samen! Ook al weer bijna op de helft nu dus, wat vliegt de tijd!
Bij ons gaat het goed, Thomas is al weer bijna 4 maanden oud, hij groeide nu wel iets minder hard dus dat moeten we even in de gaten houden. Hij zat eerst wat boven het gemiddelde en nu ineens eronder, ik geef nog borstvoeding en dat gaat eigenlijk wel goed. Hij is in ieder geval tevreden. Hij is ook wel even verkouden geweest, dus ik hoop dat dat mee speelt, wilde eigenlijk nog niet stoppen met de borstvoeding ?Verder is er bij mij nog niks van een cyclus te bekennen, moet zeggen dat ik daar ook weinig vertrouwen in heb, maar als ik de verhalen hier lees kan het dus zeker wel haha

Terug
Bovenaan