PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Zo, ben ik weer even hoor! De afspraak met de lactatiekundige was fijn, maar de voedingen bleven onrustig. Uiteindelijk afgelopen dinsdag besloten te stoppen met de BV nadat ik op de HAP had gezeten met ruim 39 graden koorts en een beginnende borstontsteking. Daarbij moest mijn vriend weer aan het werk en wilde ik niet uren verder alleen tobben, het is goed zo. Voor nu krijgt ze nog gekolfde melk die ik kolf voor het afbouwen en hebben we nog wat in de vriezer, verder 1 flesje KV per dag om te wennen. Het geeft me nu al meer rust, al is het ook jammer.
Verder doet ze het harstikke goed. Ze groeit goed en de nachten zijn opzich ook wel prima! 's morgens slapen is niet zo haar ding, maar 's middags doet ze dit goed dus dat nemen we maar voor lief haha. Morgen is ze alweer een maand oud, hoe dan!?
@Heefteenwens wauw!?? Op naar de volgende echo vol goede moed, maar wat enorm fijn dat deze erop zit en alles er goed uit zag!?

Hey meiden! Wat is het stil hier hihi ? 

Hoe gaat het met iedereen?

@XBo: Wat goed dat je zo verstandig een keuze hebt gemaakt en dat je direct merkt dat het een goede keuze was! Kan me voortsellen dat dat lastig was, maar zoals je zelf ook zegt: je hebt er alles aan gedaan! Hoe gaat het nu met kleine Bobbie? ? En hoe gaat het met jou? Beetje gewend aan het nieuwe mama-leven? Wat vliegt de tijd zeg, alweer ruim een maand oud nu! Jeetje ?

@Mateke: nog gefeliciteerd met de doop van jullie meisje! ? Hoe gaat het verder met je? Heb je inmiddels iets meer regelmaat gekregen in je cyclus of nog altijd niet? 

@Heefteenwens: wauw wat ontzettend bijzonder! En wat fijn dat je eerste echo ook gelijk goed was. Gefeliciteerd! ? Hoe gaat het nu met je? Hoe ver ben je ongeveer en heb je veel last van klachten?

@ Ly / Juliass / Smus / Snuppie : hoe gaat het met de zwangerschappen dames?? 

Hier gaat alles goed. Komende donderdag alweer 24 weken en onze kleine meid groeit en beweegt heerlijk goed. Vanmorgen een goeie controle gehad dus dat is altijd fijn. Voor de rest gaan we lekker rustig door en ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is! ?

@Lisett dank je wel voor je gelukwensen ?. 24 weken al! De tijd vliegt inderdaad. Ik heb het idee dat ik nu op dag 19 mijn eisprong heb gehad. Als dat het geval is, zou mijn cyclus voor de eerste keer onder de 35 dagen zitten dus top ?. Wel nog vaak tussentijdse bloedingen dus ik ben er wel over aan het denken om even langs de gyn te gaan ter controle. Even checken of alles met mijn litteken van de keizersnede zeker in orde is en het daar niet door komt.
Verder is hier alles in orde ?. Ook hier, de tijd vliegt! Onze lieve meid is sinds vrijdag al 7 maanden oud ?. Het eerste tandje is er nu volop aan het doorkomen en dat hebben we al geweten ?. Veel gezeur en gehuil en weinig eten van haar groenten en fruit. Ze is ook nog steeds volop aan het oefenen op kruipen. Voorlopig met als enige resultaat achteruit van de speelmat schuiven haha. Maar het zal dus niet lang meer duren voor ze het onder knie heeft ?. Rechtop zitten kan ze al best stevig. Na een tijdje valt ze meestal wel nog om maar het lukt steeds beter om langer te blijven zitten. Nog maar 5 maanden en ze is al een jaar! Het gaat toch echt zo snel allemaal. Mijn zus is ondertussen 15 weken zwanger en zij heeft net hun kindje opgeschreven in dezelfde opvang als onze meid. Dat wordt dus nog gezellig later ?

Hi meiden! Zo, ik ben ook al heel lang stil geweest op het forum. Niet zo'n held om het bij te houden, haha.
Maar hier gaat alles helemaal goed gelukkig, inmiddels ruim 20 weken en morgen hebben we onze 20 weken echo.
Ook weten we sinds een paar weken dat we een kleine jongen verwachten ?. Zo leuk! Met beide waren we even blij geweest, maar het idee dat we het nu weten maakt het voor ons een stuk realistischer. 
Volgende week gaan we lekker op zomervakantie en daarna gaan we heerlijk shoppen en alles uitzoeken voor de kleine man. 
Fijn te lezen dat het met allemaal goed gaat, ondanks wat hobbels op de weg bij de (new)borns moet het vast genieten zijn van een mini om je heen!

@Lisett jeeeetje wat gaat dat snel bij jou zeg! Vind je het zelf ook snel gaan? En hoe staat het nu met alle voorbereidingen voor de kleine meid??
@Mateke wat leuk dat ze zo lekker bezig is met het oefenen van het kruipen. Lijke me een pittige maar ook weer oh zo leuke fase! En wat je zegt, straks is ze alweer een jaar! Kan me nog zo goed herinneren dat je vertelde dat ze er was. Zo bijzonder ??
@Ly jeeetje, ook jij alweer over die 20 weken heen haha. En wat gaaf! Een jongen!? En wat je zegt, het maakt niet uit wat het is maar je krijgt er zoveel meer een beeld bij. Hoe was/is de vakantie geweest? Lekker kunnen genieten?
Zo hier ook weer even een update. Ik check elke dag even het forum maar reageren komt er dan niet van ? Hier gaat alles goed! Aankomende vrijdag is ze alweer 7 weken..
Ze moest even wennen aan de KV en hadden een aantal pittige dagen anderhalve week terug met hele erge krampjes maar gelukkig lijkt ze er nu aan gewend. Rond 22:30 krijgt ze de laatste fles, dan rond 03:00 en dan weer om 07:00. De nachten zijn dus wel prima!
Qua slaapjes overdag vind ik het wel lastig. In de box/kinderwagen slaapt mevrouw echt niet. Overdag wanneer we thuis zijn proberen we het wel in haar ledikantje, soms gaat dit heel goed maar soms ook totaal niet en dan nemen we haar maar bij ons of in de draagzak (dat is  wel een uitkomst!). Ben ook wel benieuwd hoe de andere kleintjes sliepen rond deze periode, 6 á 7 weken.
Verder wachten we met smart op haar eerste bewuste lachje. Lijkt me zo bijzonder om die interactie te hebben! ?
Ook ik ben benieuwd hoe het met de rest van alle meiden/baby's is!?

@Ly oh een jongen! Gefeliciteerd ?! Geniet van je vakantie nu en van het shoppen binnenkort ?.
@xBo we zitten nu weer middenin een slaapregressie dus pittig volop momenteel ?. Rond 7 weken sliep onze meid de meeste dutjes op mij of in de draagdoek/draagzak of in de kinderwagen wanneer we gingen wandelen. Helemaal niet gek dus als ze niet in haar bedje wil slapen. Echt dutjes alleen was bij ons rond de leeftijd van 12 weken geloof ik. Vanaf toen gingen ze plots supergoed in haar bedje of haar park.

Hi Meiden,
jeetje ik ben ook slecht in het bijhouden van het forum. Iets met mama zijn en druk zijn haha. 

@Ly, leuk een zoontje, gefeliciteerd ? 
@Xbo rond de 7 weken had ik totaal nog geen ritme en deed ik zomaar wat! Op den duur ga je dat vanzelf krijgen. Ik zou jezelf er vooral niet te druk om maken. Als je denkt eenmaal een ritme te hebben gevonden veranderd het toch weer haha. 

@Matekw. wat merk je het meest aan de slaapregesssie?
Hier gaat alles goed. Onze meid is alweer 7.5 maand. Echt ongelooflijk hoe snel alles voorbij vliegt. As zaterdag gaan we weer lekker een weekje naar Ibiza. Super veel zin in! Verder laat ze goed van zich horen als ze het ergens niet mee eens is maar het is ook echt een vrolijk dametje. 2 ondertandjes kwamen in een x door. Verse gaat ze rond 19.00-20.00 naar bed tot de volgende ochtend 6.30-7.00 gemiddeld. Als ik dan weer lees over alle nachtvoedingen denk ik echt jeetje ? 
toch ook wel benieuwd hoe het met @stephanie gaat. En begint het bij sommige dames al te kriebelen voor een 2e wens of nog totaal niet? 

Terug
Bovenaan