Heey meiden,
Ook hier is het reageren er sinds de geboorte van Jens er beetje bij in geschoten, sowieso kwam ik op mijn telefoon niet meer op het forum en leek mijn account wel inactief ofzo. Nu ik weer aan het werk ben wat meer tijd om af en toe ook weer eens te reageren
Aan alle zwangeren gefeliciteerd!
@Mateke wat leuk dat ze al zo bezig is met het kruipen, weer een hele andere fase.
Pff en wat gaat het snel allemaal hé. Wij kwamen er nu ongeveer een jaar geleden achter dat ik in verwachting was en nu is er al bijna 4 maanden een kindje. Hij groeit ook zo onwijs hard...
@Ly wat leuk een jongetje! En wij hadden ook precies hetzelfde als jullie alles was goed geweest maar als je het dan eenmaal weet en gericht kan shoppen maakt het wel zoveel leuker en realistischer!
@XBO, wat vervelend dat ze zo'n last had van krampjes.
Ik moet zeggen dat wij vanaf het begin echt een hele makkelijke hebben aan Jens met slapen. In de kraamweek hebben wij hem al in zijn eigen kamertje gelegd omdat het een hele onrustige slaper is en wij hem eigenlijk steeds wakker maakte omdat we dachten dat hij ergens last van had. Vanaf toen sliep hij eigenlijk al meteen 4-5 uur achter elkaar. Dit heeft hij elke keer steeds meer uitgebouwd en denk dat hij rond de 8 weken al volledig de nacht doorsliep (tot 6/7 uur) met laatste voeding tussen 11/12.
De meeste dutjes deed hij overdag in de box, wagen of draagzaak. Proberen hem nu wel steeds vaker in zijn bedje te leggen maar hij houdt erg van rumoer om zich heen zolang het licht is. Wij hebben nu sinds een paar weken wel dat hij 's avonds wat minder goed wil slapen, eerder deden we hem na zijn flesje van 7 uur naar bed en dan maakte we hem om 11 uur wakker voor de laatste voeding maar dat is nu dus beetje over.
Ow een dat eerste lachje is zo leuk, dat vergeet je niet meer!
Hier gaat alles goed, Jens is echt een voorbeeldig kindje. Hij is ondertussen alweer 16 weken, drinkt goed, slaapt goed, groeit goed, zitten alweer bijna in maatje 68 en word met de dag wijzer. Hele ondeugende blik zit er al goed in dus ben bang dat we nog wel wat te stellen gaan krijgen met hem haha. Hij gaat 1 dag in de week naar de opvang en vind het helemaal gezellig met alle andere kindjes en de leidsters, zo leuk om te zien.
Ben zelf sinds vorige week weer aan het werk en het is fijn om naast mama ook weer gewone Denise te zijn. Aanstaande maandag begin ook bij mij nieuwe werkgever, wel gek om nu nog 2 weken op mijn oude werk te zijn maar fijn om het toch nog even te kunnen 'afsluiten'.