Oeps, dat is weer lang geleden, weer even alles bijgelezen haha
@Heefteenwens nog gefeliciteerd met de goede echo’s!
@XBo goed dat je de beslissing hebt gemaakt om over te stappen naar kv!
@Mateke wat leuk dat je zus zwanger is, zit er straks niet zoveel leeftijdsverschil tussen! Leuk vooruitzicht een nieuwe baan!
@Ly leuk, een jongen!
@XLara heerlijk weer naar Ibiza geweest dus! Ik krijg toch al wel weer kriebels voor een 2e haha, jij?
@Stephaniee wat zuur dat je een verzakking hebt, hoop dat de fysio veel goed kan maken en straks na de bevalling dan hopelijk goed herstel!
@Lisett super dat alles zo goed gaat! Wat gaat het hard!!
@EDB Gefeliciteerd!
Bij ons gaat het goed, Thomas is al weer bijna 6 maanden, wat vliegt de tijd zeg, echt niet normaal…. Het draaien heeft hij nu sinds gisteren helemaal ontdekt, eerder deed hij het ook al wel per ongeluk maar nu heeft hij het beter onder de knie haha. ’s Nachts komt hij helaas vaak nog wel 2x, meestal zo rond 2 uur en 5 uur ofzo. Het wisselt heel erg. Toen hij zo’n 12 weken oud was sliep hij bijna door, maar we hebben toen echt te vroeg gejuicht haha, dat was van korte duur. Ik geef nog borstvoeding dus mijn vriend kan in ieder geval wel door slapen, en na de voeding gaat hij in principe wel meteen weer slapen dus dat is fijn! Hij is afgelopen weekend een nachtje gaan logeren bij opa en oma, het was toch wel heerlijk om even een nachtje door te slapen. Verder is het een ontzettend vrolijk mannetje, zo leuk! We hebben nu een beetje een ritme, wat meestal werkt, dat geeft me ook wel wat rust.
Verder ben ik wel benieuwd hoe het ziekenhuis er straks mee om gaat als we een 2e zouden willen, hoe lang ze vinden dat we dan moeten proberen, ik had hiervoor nooit een cyclus en ik heb er weinig vertrouwen in dat die weer gaat komen. Anderzijds geef ik nog wel borstvoeding dus dat kan natuurlijk ook schelen, vraag me af of ik daarmee moet stoppen als we een 2e willen. Maargoed, nog even afwachten, wilde minimaal wachten tot 9 maanden na de bevalling. Maar ik moet wel zeggen dat we geen anticonceptie meer gebruiken, voelde een beetje zinloos en als het dan al wel gebeurt is het zeker welkom!