PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Oh meiden, ik schaam me ook echt. Elke x lees ik het forum en denk ik...straks ga ik even reageren en komt het er gewoon niet van. 

@Xbo fijn om te horen dat de andere voeding in ieder geval zijn werk lijkt te doen! Voor haar en voor jezelf wat meer rust.
@Mateke fijn om te lezen dat bij jullie ook alles goed gaat en jullie een fijne vakantie hebben gehad
@Nies, tijd vliegt hè! Hier zijn we net terug van onze 3e vliegvakantie dus geen zorgen. Go with the flow zou ik zeggen!
maar jeetje, hier gaat de tijd ook gewoon door. Volgende week word onze kleine grote meid alweer 10 maanden. Ze is zulke ontzettend grote stappen aan het maken. Verder een heel lief, tevreden meisje die goed slaapt, eet en drinkt ?
hoe gaat het verder met alle andere meiden? 

@Lisett aaah nee dat is inderdaad heel anders. Maar wel enorm fijn dat er een goede achterban is en je het op die maniet kunt vormgeven.  Hoe is de echo gisteren gegaan? Ben wel enorm benieuwd hoor! Nog heel eventjes ?
@Niesss een halfjaar alweer, wauw! En wat fijn dat alles gewoon zo goed gaat. Heerlijk van genieten! En wanneer gaan jullie op vakantie? Lijkt me ook wel spannend zo'n eerste keer met een kleintje vliegen, maar een heerlijk vooruitzicht is het zeker. Hopelijk ben je snel helemaal gesetteld op je nieuwe werkplek. Altijd even afwachten he hoe dat gaat bevallen.
@XxLara wat leuk om te horen dat het zo goed gaat. Voor je het weet is ze alweer 1!
Nou, Bobbie is afgelopen maandag een ochtendje wezen wennen op de opvang en dat ging gelukkig goed. Niet veel geslapen maar was wel lekker rustig en heeft zo goed als niet gehuild. Aankomende dinsdag is het dan zover, dan begin ik weer met werken en de nodige tranen zijn al gelaten. Manmanman wat zie ik er tegenop.. Maarja, het hoort erbij. Voor nu ga ik 24 uur werken maar wil waarschijnlijk vanaf november wel het betaalde ouderschapsverlof opnemen voor 1 dag per week. Ik werk onregelmatig dus moet gelijk di-wo-za&zo werken ? De week erop gelukkig maar 2 diensten.
Verder gaat het goed. Er komt vaak nog voeding omhoog, verslikt ze zich of heeft de hik maar lijkt er geen last meer van te hebben. Slapen gaat veeel beter en ze huilt veel minder. Zo genieten. En zo bijzonder om moeder te mogen zijn ??
Ook ik ben weer benieuwd naar de rest van alle meiden en baby's!

Hey meiden, wat is het stil hier hihi! Zijn er nog meer van jullie die zich inmiddels hebben aangemeld bij de Facebook groep Brabbels NOD & Zwanger groep? ? Camhay is hier mee gestart en ik heb me er aangemeld. Misschien makkelijker voor sommige om daar bij te houden. Zag dat Smus zich bijvoorbeeld ook aangemeld heeft. Is volledig afgeschermd trouwens, dus niemand die zomaar mee leest ?

Anyway! Hoe gaat het met iedereen? Laatste bericht is alweer een maand geleden.

@XBo: hoe gaat het nu met Bobbie? en met zelf weer aan het werken enzo? Zijn jullie inmiddels een beetje gewend enzo?! ? Fijn dat het ook steeds beter gaat met de voedingen! Hopelijk snel helemaal nergens meer last van!

@Mateke: hoe gaat het nu bij jou? En met de kleine meid? ?

@andere dames die nog mee lezen? Hoe gaat het met jullie baby's? 

@hier gaat alles goed. Ik ben vandaag 39 weken en we kunnen gaan aftellen! Gisteren controle gehad in het ziekenhuis en helaas zit alles daar beneden nog helemaal dicht. Dat was enigszins een teleurstelling aangezien ik inmiddels al 1,5 week veel harde buiken/oefenweeen heb. ? Ik had dus wel de hoop dat er in ieder geval iets gebeurde, maar helaas. ? Maar omdat ik zelf echt helemaal klaar ben met dat zwanger zijn, hebben we nu wel een datum geprikt! Onze "kleine" meid blijkt nog altijd een flinkert en dus mochten we ook kiezen voor inleiding. Uiteindelijk besloten te wachten tot zo'n 40 weken, dat is dus volgende week. En aangezien er nu nog niets gebeurd, gekozen om in te gaan leiden volgende week. Heerlijk! Vind het enorm fijn dat ik weet dat ik dit nog maar een paar dagen hoef vol te houden hihi. ? En tegelijkertijd heel raar en ook weer heerlijk dat we volgende week het weekend gewoon ons meisje in de armen hebben. ?? wat kijken we daar naar uit zeg! 

Tot zover mijn update weer ? benieuwd naar jullie verder!

@Lisett woeps lang geleden inderdaad ?. Fijn dat je kan aftellen! Ik vond het wel een bepaald soort rust geven om te weten wanneer de baby dan echt zou komen, met bij ons dan de datum voor de keizersnede te prikken. Kan je nog rustig het laatste voorbereiden ?. Veel succes volgende week! Ik ben benieuwd om te lezen hoe het ging ?.
Hier superdruk ?. Ik ben op 1 september op mijn nieuwe job begonnen. Ik werk nu als logopediste in het buitengewoon onderwijs en het is meteen volop aan de bak. Ik moet ook even opnieuw een goede flow en routine vinden in alles. Het fijne is wel dat ik Nora nu vaker 's avonds kan zien ?. Die is nog steeds even vrolijk en is zich aan het ontpoppen tot een echte deugniet! Ze probeert vaak dingen te pakken of te doen die niet mogen en wanneer je ze betrapt, kruipt ze op topsnelheid giechelend weg. En dan zelf maar proberen om niet te lachen ?. Ze trekt zich nu overal aan op en stapt dan opzij langs het meubilair. Ze probeert ook alleen recht te staan maar dat lukt nog niet zo goed. Tussen onze handen kan ze wel al ver stapjes zetten. 27 oktober wordt ze al een jaar ?. De tijd gaat zooooo snel. We zijn ondertussen ook echt wel aan het denken aan baby nummer 2. Eind oktober heb ik zelf ook een afspraak bij de gynaecoloog staan voor een controle en om opnieuw letrozole op te kunnen starten aangezien ik nu weer al sinds april (mei?) niet meer heb gemenstrueerd. Spannend ?

Hoe gaat het met iedereen? En @Lisett, jij bent ondertussen vast en zeker bevallen! ?
@Mateke spannend zeg! Ze is gewoon al bijna 1, hoe dan!? En ben heel benieuwd naar de afspraak met de gyneacoloog eind deze maand en wat ze gaan zeggen. Toch niet te geloven hoe snel het gaat!
Hier gaat alles goed. Bobbie slaapt goed, is heerlijk vrolijk en volgensmij word ze en heel ondeugend meisje. Ze is alweer 5 maanden.. Hoe dan!? Op het werk ook alles weer gewend. Vanaf november ga ik wel ouderschapsverlof opnemen, dan werk ik 20 uur ipv 24.
Nou, ben benieuwd naar de rest!

Hey meiden!

Ik ben inderdaad ondertussen bevallen @XBo ?
Op donderdag 22-9 zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Sofie ?? het was een behoorlijk pittige bevalling en we hebben nog een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, maar inmiddels zijn we heerlijk thuis en begint langzaam aan het gewone leven weer. Vandaag is mijn man weer aan het werk gegaan op kantoor, dus voor het eerst een dagje alleen thuis met Sofie. Zij doet het overigens super goed! Ik moet nog wel een beetje herstellen, maar het gaat elke dag beter. ?

@XBo: Jeetje Bobbie alweer 5 maanden, hoe dan? Tijd vliegt zeg! ? fijn dat je op het werk ook weer gewend bent! En goed vooruitzicht om straks wat minder te werken door het ouderschapsverlof :) hoe gaat het intussen met het drinken? Omdat ze zoveel last had in het begin?

@Mateke: Fijn dat je Nora nu in de avond ook wat meer kunt zien, toch leuker thuis komen dan. ? Inmiddels een beetje gelukt om weer routine en flow te vinden? 
Wel bizar dat ze gewoon alweer bijna een jaar is! Zoals ik net bij Bo ook al zei: wat vliegt de tijd zeg haha. ? enne spannend dat je weer een afspraak hebt staan bij de gynaecoloog! Heel benieuwd hoe dat gaat en of je direct weer met Letrozol mag starten of toch weer zelf moet proberen (wat niet kan zo zonder eisprong... ?)

Zijn er nog andere dames die hier mee lezen? Hoe gaat het met jullie? Met de baby's en de zwangeren? ?

@Lisett Gefeliciteerd ?! Ik was maar aan het kijken wanneer je zou reageren, hihi. Fijn dat Sofie het goed doet. Geniet ervan ?!
@xBo Fijn dat bij Bobbie nu ook alles goed loopt met voeding enzovoort! Die wordt ook alweer bijna een halfjaar. De tijd vliegt echt zo snel!
Ik heb stilaan mijn routine wel gevonden ondertussen. Vorige week heb ik de vroege trein geen enkele keer gemist en deze ochtend was ik zelfs 10 minuten te vroeg. Goed gedaan, mama ?. Nog 2,5 week en dan hebben we hier een jarige in huis, de cadeautjes liggen al klaar ?. Ondertussen kan ze al alleen rechtstaan zonder steun dus stappen lijkt me niet ver weg! Ze stapt af en toe al aan 1 handje. Ondertussen hebben mijn man en ik nog wat concreter gepland wanneer we aan nummer 2 beginnen. In december zou ik opnieuw met de medicatie beginnen, als ik er inderdaad meteen mee mag starten. Al zou ik het wel heel gek vinden dat het niet zou mogen, gezien er inderdaad gewoon geen eisprong meer is geweest de voorbije maanden. Mijn afspraak voor oktober laat ik wel gewoon zo staan en dan zullen we het wel horen hoe we weer starten. 17 oktober (volgende week al ?) is het al zover. Spannend wel weer ?

@Lisett geweldig!! Gefeliciteerd met jullie lieve Sophie ?? Hopelijk gaat het herstel goed en wennen jullie steeds meer aan het nieuwe leven. Ze is alweer bijna 1 maand!
Ze drinkt nog steeds wel onrustig (niet dat ze lekker chill bij je ligt tijdens het geven van een flesje) maar verder doet ze het heel goed! Ze spuugt wel heel veel, maar door de medicatie heeft ze er weinig last van gelukkig. 
@Mateke hoe was jullie afspraak bij de gyneacoloog? Ben wel heel benieuwd! Zo'n gek idee dat dan dalijk voor jullie de reis gewoon weer opnieuw begint, maar ook zo bijzonder! Fijn ook dat je steeds wat meer routine hebt met je nieuwe baan, is altijd wel even schakelen. Maar gelukkig gaat dat goed ?

Terug
Bovenaan