PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Hey meiden, hier hetzelfde haha. Ik keek vaak nog wel voor een berichtje maar niet meer gereageerd.
Wel heel leuk om even alle updates te lezen! 

@xBo: jeetje wat vliegt de tijd inderdaad zeg! Fijn dat je er zo heerlijk van kunt genieten. Klinkt inderdaad als een heerlijk ondeugend meisje haha. ?

@MilouP: Woohoo d-day vandaag! Ben benieuwd of het inderdaad nog rustig is hihi. ? Hoe dan ook spannende dagen/weken voor de boeg zo! Is de eerste voor jou toch? Succes in ieder geval.

@Mateke: oh jeetje, kan me heel goed bedenken dat dat schrikken is zeg! Hopelijk komt het er snel uit haha. ? en gefeliciteerd ook tante! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, en dan ook de kindjes nog dicht bij elkaar! ? Hoe kijk je uit naar de start van je traject weer na de feestdagen? Lijkt me heel dubbel, zoals Milou ook omschrijft. Ene kant weet je wat je te wachten staat, andere kant is dat juist ook weer de uitdaging haha. ? hoe dan ook veel succes! ?

@xxLara: hoe gaat het met die ondeugende bij jou thuis haha? 

@hier gaat alles goed! Sofie is inmiddels bijna 12 weken en groeit als kool haha. ? Het was al een stevige dame en dat houdt ze nog steeds goed vol! Inmiddels wel 6 kilo denk ik (volgende week weer wegen) en we zitten in maat 62 al ff haha. Het is echt een heerlijk makkelijk en zoet meisje! Hoe moeilijk het zwanger worden, de zwangerschap, de bevalling en het herstel was; zo makkelijk is Sofie! Dat maakt het allemaal weer meer dan waard! ?? 
Ben benieuwd naar de rest! 

@mateke, jeetje....inmiddels het schroefje al tegen gekomen? Ze wilde papa natuurlijk helpen haha. Heel benieuwd hoe je het traject opnieuw gaat ervaren... houd je ons zo af en toe eens op de hoogte?
@Milou, wat fijn om te horen dat je nu een goede succesvolle zwangerschap hebt en inmiddels miss al wel bent bevallen. Geniet van jullie zoontje aangezien je "hij" zegt. En ook benieuwd naar de naam!
@xbo, acht maanden alweer, wat gaat de tijd toch ontzettend snel hè. Fijn dat jullie zo genieten van jullie meisje 
@Liset,  Sofie ook alweer 12 weken. Ik vond persoonlijk zo na de 12 weken alles ook een beetje kalm worden ofzo. Krampjes piek voorbij en je bent echt goed aan elkaar gewend enz. Moet je nu alweer bijna gaan werken of nog niet? 

Grappig om te lezen dat dan toch iedereen nog vrij actief is op het forum maar eigenlijk niks meer zegt. Dat herken ik namelijk ook wel een beetje. Toch even  kijken maar dan niet echt de moeite nemen om iets te typen ofzo. Verder gaat het hier super goed met ons kleine maar ook al zo  grote lieve meid. Onvoorspelbaar dat ze gwn alweer bijna 14 maanden is. Wat vliegt de tijd enorm hard! Hier is ze ook al vrolijk aan het stappen alleen los lopen is nog iets te spannend ☺️verder is ze een heel tevreden meisje wat goed eet en slaapt en gewoon een onwijs vrolijk happy kind kan ik het wel noemen. 

@MilouP oh spannend ?! Veel succes daar ?. En ik ga er wel een stuk rustiger in. Het heeft al een keer gewerkt dus laat ons ervan uitgaan dat het nog een keer zal werken. Zit ook geen druk achter ofzo. Wat komt, komt en anders duurt het maar iets langer.
@xBo oh ook alweer 8 maanden. Wat vliegt de tijd! En geniet nog maar volop ?! Doen wij hier ook ?. Het echte opvoeden is dan wel begonnen maar het is zo'n fijne, grappige ondernemende meid ?. Genieten volop!
@Lisett fijn dat het daar ook goed gaat ?! Jullie kleine meid doet het meer dan  prima lijkt mij ?! En Nora is echt fan van haar kleine neefje ?. Woensdag nog waren we samen bij mijn ouders en terwijl mijn moeder hem een flesje gaf had ze even zijn sokken uitgedaan omdat hij in slaap aan het vallen was. Kwam Nora de sokjes terugbrengen en op zijn voetjes leggen. En even later kwam ze checken of ze ondertussen wel echt aan waren ?. De lieve schat ?.
@Lara klinkt ook goed daar ?! Die eerste stapjes los zijn er voordat je het goed en wel beseft hoor ?. En dan gaat het weer snel. Hier worden echt al kleine afstandjes afgelegd in huis ?. Binnenkort is niets meer veilig ?.
Verder hier nog geen schroefje te zien. Dus vandaag weer een tripje richting ziekenhuis van zodra ze hier gewassen is en aangekleed. Ik hoop dat we het schroefje gewoon gemist hebben bij het nakijken van haar luiers ?. In ieder geval, ik houd jullie op de hoogte ?.
 En zo fijn dat jullie ook nog actief zijn! Ik kwam ook regelmatig eens kijken maar niet steeds de tijd of moeite genomen om een berichtje te schrijven ?

@lisett jeetje, ook alweer 3 maanden. En ze groeit goed! Bobbie is aan de kleine kant. Is nu met haar bijna 8 maanden iets meer dan 7KG en zit in maatje 68 haha. En wat fijn dat ze zo makkelijk is! Heb je nog even verlof, of moet je bijna weer beginnen?
@XxLara niet normaal joh. Helemaal als buitenstaander gaat het dan zo snel. Maar dat ze nu al lekker rondstapt met hulp van jullie. Gaat vast niet lang meer duren voor ze zelf lekker aan de wandel gaat!
@Mateke ooh spannend, succes strakjes weer! Hopelijk hebben jullie het schroefje zelf gemist inderdaad! 

Kleine update: het schroefje was niet meer te zien op de foto! Dus we hebben het gelukkig gewoon gemist tijdens het controleren ?. Toch wel een hele opluchting ?

Haha nou hij heeft er nog even geen zin in! Nu 40+6 maar nog geen krampje gevoeld en strippen kon ook nog niet ?. Nou ja, hij heeft nog een week! Ik hoop wel echt dat het geen inleiding wordt, ik hoopte op een thuisbevalling. In het ziekenhuis zijn we voor de zwangerschap al genoeg geweest?. Ik voel me gelukkig heel goed, kan nog van alles doen en ben ook niet heel ongeduldig: hij komt vanzelf en tot die tijd doe ik lekker rustig aan.
Morgen wel de 41 weken controles in het ziekenhuis, ctg en echo om naar de hoeveelheid vruchtwater te kijken enzo. Zouden ze dan ook kijken hoe groot hij is? Daar ben ik wel benieuwd naar?. 
@xbo Jeetje 8 maanden, tijd vliegt. Even op je instagram gespiekt: wat een schatje ?. En ze is nu waarschijnlijk alweer een stuk groter dan daar?!
@Lisett Inderdaad de eerste! wat fijn dat ze zo makkelijk is ?. Jeetje bijna 12 weken alweer, ga je nu ook weer (bijna) aan het werk? En hoe vind je dat??
@XxLara Dankje! Nog heel even geduld dus ?. Maar kan niet lang meer duren! Haha en inderdaad een zoontje! Fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat?. 
@Mateke ooh gelukkig is t schroefje eruit??. Wat je zegt inderdaad: het heeft een keer gewerkt dus je lichaam kan het ??. En je hebt genoeg afleiding tijdens het traject ?. 

Hi meiden, 
Wat grappig dat ik hier kom kijken en een aantal van jullie net weer een update hebben gegeven. 
Flynn is afgelopen zondag ook 1 jaar geworden. Hij loopt sinds een maandje ongeveer en is echt ontzettend vrolijk momenteel. Met iedere vaardigheid wordt het beter!
@Mateke, wat spannend zeg, weer het traject in! Ik ga voor je duimen. Ik meen mij te herinneren dat jouw man niet de beste zwemmers had toch? Extra spannend!

@MilouP Hoe was je controle vandaag in het ziekenhuis? Ben wel benieuwd naar wanneer hij zich zal aandienen bij jou!
@Femke Super dat Flynn het ook goed doet! Ze zijn toch zo schattig wanneer ze rondstappen, he. En wauw, goed geheugen! Mijn man had inderdaad niet de beste zwemmers. Van de verschillende aspecten die ze nakeken, was enkel de vorm van de zaadcellen niet goed. Het waren er toen wel genoeg en ze zwommen snel genoeg. Maar goed. Er moet er maar eentje met een goede vorm tussenzitten die er op tijd geraakt. Vorige keer is het ook na 3-4 rondes gelukt dus met wat geluk deze keer ook.
Hier gaan we de laatste drukke dagen in voor de kerstvakantie hier in België die ik nu gelukkig ook heb, sinds ik in het onderwijs werk als logopediste. Oef! Ik kijk uit naar 2 weekjes rustig aan met onze kleine meid in huis. Even bekomen van alle ziektekiemen. Vorige week nog buikgriep gehad en nu zijn we met z'n allen aan het snotteren. In ieder geval wil ik jullie alvast een fijne kerst wensen en veel plezier met de kerstfeesten dit weekend!

Terug
Bovenaan