PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@xBo fijn dat ze van de reflux minder last heeft, maar kan me wel voorstellen dat ze er wel nog onrustig door drinkt. Hopelijk betert het nog wat meer wanneer ze met vaste voeding kan starten. Dat hielp bij onze meid wel heel erg tegen het spugen! Van onze 'gelukkige braker' (zoals de kinderarts haar noemde) bleef toen al snel enkel het stukje 'gelukkige' over ?
Eergisteren heb ik dan mijn afspraak bij de gynaecoloog gehad ?. Alles zag er prima in orde uit. Litteken van de keizersnede is dik genoeg en op de echo was er zelf bijna niets van te zien in mijn baarmoeder dus picobello! Mijn eierstokken zijn uiteraard nog steeds een mooie verzameling van cystes dus nog steeds 'een heel duidelijk PCOS-beeld' zoals de gyn zei. Ik heb dan meteen mijn voorschriftjes voor de medicatie meegekregen. Eerst Lutenyl om een menstruatie op te wekken en vervolgens weer letrozol. We starten eerst weer op de laagste dosis omdat ze zeker overstimulatie wilde vermijden indien die dosis deze keer wel zou aanslaan bij mij. Maar we zien wel weer ?. Ik merk wel dat ik er deze keer voorlopig nog wel rustig mee om kan gaan. Ik denk dat het wel een voordeel is dat ik nu weet waar ik me aan kan verwachten en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik kijk er wel al naar uit om er binnenkort weer aan te beginnen. Het terug zwanger zijn ga ik met een klein hartje tegemoet omdat ik de laatste keer wel wat fysieke ongemakken had, maar het weer zwanger worden vind ik wel echt iets om naar uit te kijken ?. Onze Nora zou volgens mij ook gewoon echt een heel goede grote zus zijn ?

Woow meiden, dat is lang geleden! Ik las nog wel regelmatig maar telkens dacht ik, ik moet toch eens reageren en vergat het dan weer gewoon.
@Mateke, wat leuk dat je weer een nieuw traject gaat starten. Ben je inmiddels al in het ziekenhuis geweest?
@xbo, fijn dat de medicatie goed werkt en dat ze daardoor minder spuugt! 
@Lisett wat een mooie naam! Heerlijk genieten van jullie prachtige dochter!
@stephanie, jij bent inmiddels al bevallen of uitgerekend van de 2e volgensmij? Hoe gaat het met jou / jullie?
Hier gaat alles goed. Onze dochter is inmiddels al 1 jaar en zo'n lief tevreden meisje! Ze slaapt goed, eet goed en is onwijs aan het ontdekken. Ze kan al goed overal aan staan en stappen begint ook al goed alleen los stappen nog niet. Ik heb nog niet echt de behoefte / gevoel om terug een traject in te moeten eerlijk gezegd. Al die echo's en dergelijke pfff. 

Ah wat fijn, Lara, dat het bij jullie ook zo goed gaat ?. Hier ondertussen ook een 1-jarige in huis. Bij ons stapt ze nu nog aan 1 vinger en gisteren heeft ze haar eerste schoentjes van mijn ouders gekregen ?. Vandaag wilde ze zelf met haar lepel eten 's avonds aan tafel. Zullen we nog wat moeten oefenen want de helft van haar macaroni lag naast haar bord of op de grond ? maar groot protest wanneer je haar wilde helpen haha.
Ik ben bij de gynaecoloog geweest en heb een voorschrift voor de medicatie meegekregen. Binnenkort nog even bloed laten bellen en in januari zouden we dan weer van start gaan. 
Ondertussen is mijn zus ook bevallen 3 dagen voor Nora's verjaardag op 36 weken, ze werd ingeleid naar aanleiding van zwangerschapsvergiftiging, en dus heeft Nora er nog een klein neefje bij ?.

@Mateke, gefeliciteerd nu dus ook tante! Aaah ja dat zelf proberen is hier ook volop aan de gang. Hier heeft ze ook al haar eerste schoentjes aan haha. Wat een leuke leeftijd is het nu hè. En jeetje jullie meid ook alweer 1 geworden....als je nu nagaat hoe snel het afgelopen jaar is gegaan! Bizar toch....zie jij zelf niet op tegen het traject en de echo's etc?

Oh wauw echt lang geleden dat er nog iets gezegd is ?. Hier is het een beetje spannend ?. Nora heeft vrijdag een schroefje ingeslikt ?. Mijn man was aan het rommelen in een kast terwijl ik aan het werk was en er viel een schroefje op de grond. Hij had het opzij gelegd op de salontafel en even later hoorde hij Nora kokhalzen en was het schroefje verdwenen. Wij dus naar de spoed en daar zagen ze op een foto dat ze het inderdaad heeft ingeslikt. Dussss nu veel boterhammetjes laten eten, Forlax geven en hopen dat het er snel weer uitkomt ?. Verder stapt ze steeds beter en beter rond en is ze nog steeds een vrolijke meid ?.
Om nog op je vorige vraag te antwoorden, @xLara: ik kijk het wat met gemengde gevoelens tegemoet. De echo's zijn uiteraard niet de meest fijne momenten van zo'n traject en het zal wel weer emotioneel worden denk ik. Langs de andere kant voel ik dat ik meer en meer klaar ben voor weer een nieuwe kleine baby om te knuffelen ? en om ons gezinnetje compleet te maken. Na de feestdagen zou ik opnieuw met de medicatie starten dus we tellen af ?.
Hoe gaat het met jou ondertussen?

Ik las hier altijd wel mee, maar sinds de vroege miskraam bij mn eerste zwangerschap toen ik wel meeschreef ben ik bij deze zwangerschap niet opnieuw gaan meeschrijven?. Inderdaad deze zwangerschap: ik ben morgen uitgerekend ?. Dus echt de allerlaatste loodjes. Al heb ik t vermoeden dat hij nog wel even blijft zitten, en dat is ook prima natuurlijk! 
Vind het heel leuk om hier te lezen hoe het met jullie en jullie inmiddels al bestwel grote kleintjes gaat!! 
Wat spannend Mateke, opnieuw het traject in...  Voelt het anders nu omdat je 'weet dat je lichaam het kan?' Misschien ook juist weer niet omdat je weet waar je aan begint natuurlijk. Iniedergeval heel veel succes!! 

Ha meiden,
Ook ik las elke keer nog wel mee maar toch niet een berichtje gedaan haha.
@Mateke oh wat spannend! Dat was wel even schrikken hoop ik. Hopelijk komt het er snel uit! En bijna ga je weer starten. Snap dat het met gemengde gevoelens is, maar uiteindelijk wel voor een mooi doel.
@MilouP oooooh wauw, dat zijn echt de laatste loodjes haha! Hoe voel je je? Zo leuk dat hij er gewoon bijna is, en zo bijzonder. Echt weer een kleintje dan!?
@Xxlara hoe is het met jou?
Hier gaat alles goed! Bobbie is alweer bijna 8 maanden, waar blijft de tijd. Een lekker vrolijk maar ook temperamentvol kind. Nog geen tandjes en we denken dat ze elk moment gaat tijgeren. Maar man, ik vind het wel genieten hoor zo'n kleintje. Het blijft zo'n bijzonder iets ??
Ben heel benieuwd naar iedereen!

Terug
Bovenaan