PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@MilouP Gefeliciteerd met Milo! Zo fijn dat het uiteindelijk toch thuis kon en dat je niet ingeleid hoefde te worden! Was nog wel spannend dus zo te lezen haha. Maar goed dat je niet met persweeen naar het ziekenhuis hoefde. 
Super dat alles zo goed gaat met Milo, lekker van genieten nu! Wat een sterk mannetje al dan ?

@Mateke succes weer met de eerste ronde, spannend ook weer wel. Ben benieuwd hoe je lichaam erop reageert! Succes!
@Juliass jeetje, dat is een heftige start en anders dan verwacht! Gelukkig gaat het goed met de kleine man. Vind het zo bizar dat die 4 weken toch best een verschil kunnen maken voor het komende eerste jaar. Ons meisje is geboren met net 37 weken, maar overal zeggen ze ook hou inderdaad rekening met de gecorrigeerde termijn (en ze is idd nog steeds wat kleiner). Hopelijk gaat je herstel verder goed en hou je er niet al te veel schade aan over..
@Bloem- begrijpelijk dat je binnenkort toch eens wilt informeren hoe of wat, mocht je weer het traject ingaan. Ben benieuwd!
@MilouP aaaaah, gefeliciteerd met Milo ? Wat fijn dat hij er is! En wat een plottwist haha, dat had de verloskundige zeker niet verwacht. Klinkt als een hele goede start zo voor jullie, genieten ?

@MilouP gefeliciteerd met Milo ?! Fijn dat je toch nog gewoon thuis kon blijven om te bevallen en dat alles goed gaat ?
Ik was toch weer even vergeten wat het met je lijf doet wanneer je weer met je hormonen begint te rommelen ?. Sinds ik met de medicatie gestart ben, slaap ik weer heel onrustig ?. Ik lig nooit echt klaarwakker 's nachts maar heb wel best lange momenten dat ik echt bewust wakker ben. Maar goed, ik houd mijn ogen dicht en dan slaap ik daarna weer in. 
Nora heeft weer een nieuw woordje geleerd: 'tataaa' wanneer ze iets geeft, a.k.a. 'Dank uuuu'. We leren ze maar meteen goede manieren aan dan ?

@Mateke haha zo leuk die woordjes! Thomas zijn woordje voor aaien als hij dieren ziet is aaaaate, dat zegt hij ook bij zijn knuffel ? Hoe is het met je?

Oh ja heerlijk he, die woordjes ?. Hier alles in orde. Vorige week zaterdag mijn menstruatie de eerste keer weer doorgekregen. Het was wel een heftige, pfieuw. Het was voor mij vooral veel op de bank liggen met wat warmte op mijn buik. Maandag dan gestart met de letrozol en vandaag alweer het laatste tabletje binnen. Volgende week woensdag mag ik bij de gyn langs voor een echo. Ik denk niet dat deze laagste dosis iets zal doen dus ik stel me al in op een verhoging van de medicatie. Vorige keer had ik ook 5mg nodig en deed 2,5mg niets.

Zo dames, net bij de gynaecoloog geweest en deze keer slaagt de 2,5 mg wel aan ?! We zijn nu dag 12 en er zat al een follikel van 17-18 mm klaar. De gyn verwacht dit weekend een eisprong. Was wel even schrikken want ik had me ingesteld op een eerste poging in maart. Maar ik ben er blij mee ?

@Miloup, gefeliciteerd nog met de geboorte van Milo. Fijn dat het uiteindelijk nog thuis gelukt is. Hopelijk genieten jullie lekker!
@Mateke, leuk hè al die ontwikkelingen. Hier loopt ze nu volledig los ook, en zegt ook al flink wat woordjes, vooral de hele dag...dieeee!!! En wijst ze naar van alles? fijn dat we een follikel groeit, zoveel sneller dan je had verwacht!
hier gaat alles goed, wij hebben ons toch weer aangemeld in het ziekenhuis, en maar goed ook! Wachttijd ongeveer 4 maanden. Ze wisten me te vertellen dat het wss ergens mei is wanneer we een eerste afspraak hebben weer! Maar goed, het heeft niet direct haast. Eind vd maand gaan we eerst nog genieten van een 2 weekse reis naar Curaçao ?? ?

Terug
Bovenaan