PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XxLara oeh ook weer zo spannend! Wat een lange wachttijd zeg... Had ik niet verwacht ? Heerlijk vooruitzicht in ieder geval om nog lekker even op vakantie te gaan voordat jullie het traject weer in gaan!

@Lara oh spannend! En wat een wachtlijst weeral pfoe. Geniet eerst nog van je vakantie ?!
 Hier is de eerste eisprong alweer achter de rug. Ik heb hem uiteindelijk toch wel iets later gevoeld dan de gynaecoloog had voorspeld. Maandagvoormiddag had ik hem heel duidelijk gevoeld ipv tijdens het weekend. Maar pfoe, ik had meer pijn van die ovulatie dan ik heb tijdens mijn menstruatie. Volgende keer maar eens navragen bij de gynaecoloog. En nu dus weer het lange wachten in ?. Ik ben in ieder geval blij dat we al sneller een eerste poging hebben gehad dan ik had gedacht en dan zien we wel weer verder ?

@Mateke weer spannende weken dan inderdaad, jammer dat je eisprong zo gevoelig was, maar wel fijn dat je precies weet wanneer het was haha. 
Ik had ook eens geinformeerd bij de huisarts hoe het verder gaat als we het traject weer in zouden willen, hebben meteen een doorverwijzing gekregen en hebben half maart een eerste gesprek met de fertiliteitsarts digitaal. Verwacht dat ze dan hetzelfde protocol weer op zullen starten nadat ze een menstruatie opwekken, ben benieuwd! ?

@Bloem lief dat je het vraagt ?. Goh, ik heb sinds mijn eisprong eigenlijk constant steken in mijn onderbuik. Ik heb steeds honger en dorst en ik ben heel moe. Maar of dat nu wil zeggen dat het gelukt is of dat ik gewoon heel erg veel nood heb aan vakantie, geen idee ?. Komende week moet ik een weekje niet werken (jeej carnavalsvakantie) dus dat zal hopelijk wel deugd doen. NOD is maandag of dinsdag vermoed ik dus ik wil ook ten vroegste op dinsdag testen als mijn menstruatie niet doorkomt. Nog even afwachten dus. Ik was wel vergeten hoe rot dat wachtbankje is ?

@Mateke, spannend weer. Ben je er wel weer echt mee bezig of kan je het iets meer loslaten?
@Bloem, jullie ook toch weer een doorverwijzing gevraagd? Hoe oud is jullie kindje nu ook alweer precies?
Hier kreeg ik toch sneller dan verwacht een uitnodiging. Eind maart! Ik ben heel benieuwd. Ik ben na mijn zwangerschap trouwens wel een heel stuk regelmatiger ongesteld geworden. De langste cyclus was iets van 60 dagen ofzo. Gemiddeld tussen de 35-40 dagen!

@xxLara het is toch weer spannend ?. Ik was vergeten hoe lang dat wachten kon duren terwijl je allerlei dingen voelt gebeuren in je lichaam die daarom niet per se iets betekenen ?. 
Fijn dat je al sneller terecht kan en dat je een best regelmatige cyclus hebt. Heb je dan ook steeds een eisprong denk je? Ik hoorde onlangs van een vriendin waar recent PCOS bij is vastgesteld dat ze wel een vrij regelmatige cyclus heeft maar vaak zonder eisprong. Zal wat onderzoeken zijn waarschijnlijk.

Terug
Bovenaan