PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Ja dames, daar gaan we weer. Vanochtend getest en toch wel 2 dikke vette strepen te zien ?! Meteen van de eerste keer raak. Had ik nooit durven dromen. Nu even nadenken over wat ik nu weer allemaal als eerste moest regelen, haha. Sowieso een doktersbezoek en een afspraak bij de gynaecoloog plannen ?. En verder gewoon al lekker genieten ☺️ 

@Mateke, dat is het hem hè. Kan wel iedere maand ongesteld worden maar of het daadwerkelijk ook zo is dat ik een goede eisprong in heb....we doen het al 16 maanden onbeschermd dus ik schat de kans nihil! Ohhhh woooow gefeliciteerd! Zo snel zwanger ? had je dat verwacht? Maar wat fijn zeg ?? word september dan weer?

@xxLara ah ja inderdaad. Ben benieuwd naar jullie gestuurd. Ik had het niet verwacht, nee ?. Maar we zijn er wel heel blij mee ?. Ik zou uitgerekend zijn rond 28 oktober en onze kleine meid is jarig op 27 oktober ?. Exact 2 jaar verschil dus en op de valreep nog 2 kinderen voor mijn 30ste want ik ben zelf jarig op 5 november. Voor onze Nora heb ik al meteen een trui besteld met 'grote zus' op. Kunnen we gebruiken wanneer we het aan onze ouders gaan vertellen ?

@MilouP ja het is echt wel ongelofelijk. Nooit gedacht dat het in de eerste ronde raak zou zijn. Ik ben vooral moe ?. Ik heb een reuzehonger en dorst, wat buikkrampen, zere borsten, sinds een paar dagen een weeïg gevoel zo nu en dan. Allemaal heel herkenbaar van de vorige zwangerschap in ieder geval en al die symptomen stellen me ook wel wat gerust ?. En ik ben superenthousiast uiteraard.
We hebben gisteren al babynamen gekozen. Ging verrassend snel deze keer, haha. Na de eerste echo zouden we het aan onze ouders en broers en zussen vertellen. Er is een bevriend koppel dat al een jaar aan het proberen is voor een tweede kindje en waar onlangs PCOS is vastgesteld en tegen hen willen we het ook wel al eerder zeggen zodat het geen te grote schoon is voor hen wanneer we het nieuws met 12 weken helemaal de wereld in sturen.

@Mateke waaaauw gefeliciteerd!! ? Zo fijn meteen in de eerste ronde! Kan me voorstellen dat het wat geruststelt dat je je een beetje het zelfde voelt als de vorige keer. Wanneer heb je de eerste echo? Geniet er van!
@XxLara hij is van januari, dus nu ruim een jaar oud :) Toch eerder de afspraak dan verwacht, mooi dat je niet zo lang hoeft te wachten!

@Bloem dankjewel ☺️! Ik heb vandaag bloed laten prikken bij de huisarts. Morgen zou ik die resultaten hebben en dan bel ik naar de gyn voor een eerste afspraak. Zij zal ook wel verbaasd zijn dat het zo snel is gelukt ?.

Terug
Bovenaan