PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@xBo dank je wel ?
Dinsdag 14 maart heb ik mijn eerste echo. Ben benieuwd ?. Nu nog kunnen zwijgen tegen mijn moeder en zussen ?. Op school zal ik het tegen de directeur wel al moeten zeggen want mijn echo valt tijdens de schooluren. Het kon helaas niet later. Meteen even vragen of dit effect heeft op mijn contract. Ik doe nu een vervanging van iemand die thuis is met psychologische problemen. Moest zij beslissen om ook volgend schooljaar nog weg te blijven, moet ik dus even navragen of ik nog aanmerking kom om de vervanging verder te zetten, ook al zal ik er dus een aantal maanden niet zijn, of dat ze dan liever iemand anders zoeken die het hele schooljaar kan blijven. Weet ik meteen waar ik rekening mee moet houden qua werk.

@Mateke spannend, nog een weekje! Zou fijn zijn als je de vervanging toch nog zou kunnen doen ondanks je zwangerschap, moet je anders weer op zoek naar iets anders?

Wanneer ik de vervanging niet verder mag doen, moet ik inderdaad iets nieuw zoeken. Maar dat lijkt me wel moeilijk wanneer ik tegen dan zowat hoogzwanger ben ?. Ik moet onze directeur morgen nog op de hoogte brengen. Vorige week een hele week ziek geweest, gisteren dan nog de grootmoeder van mijn man begraven en vandaag had onze directeur de uitvaart van zijn eigen moeder. Nog geen goed moment gevonden dus om het er even over te hebben.
Ondertussen zijn mijn ouders en grootouders wel al op de hoogte. Net zoals bij mijn eerste zwangerschap is er 2 weekends geleden weer een cyste op 1 van mijn eierstokken geknapt ?. Dus mijn man en ik naar de spoed en Nora werd opgevangen door mijn grootouders die naast ons wonen. Mijn man zijn broers zijn ook al op de hoogte, net als mijn tweelingzus. Dit weekend zouden we mijn schoonouders nog inlichten, nu ze hopelijk wat hebben kunnen bekomen van alle emoties rond het overlijden van de oma, en een bevriend koppel waarvan we weten dat ze al een tijdje aan het proberen zijn voor een tweede kindje en waar nu onlangs ook PCOS bij is vastgesteld. We willen hen op voorhand rustig op de hoogte brengen voordat het plots met alle toeters en bellen een keer in groep zou worden gezegd ofzo. Dan zijn het nog mijn broer en zus die we verder willen inlichten en dan zal het verder nog even afwachten zijn tot de 12 weken als het aan mij ligt.
Ik ben wel veel misselijker dan de eerste keer en dooooooodmoe. Nu 6,5 week zwanger dus nog even volhouden tot het betert binnenkort ?. Nu maar hopen dat die misselijkheid gewoon betekent dat het deze keer misschien een jongen is en niet dat het een tweeling is ofzo ??

Nog gecondoleerd! Hopelijk mag je de vervanging toch blijven doen dan, inderdaad lastig om anders dan ineens nog iets anders te moeten zoeken.
Wat vervelend dat er weer een cyste is geknapt, de vorige keer was dat het moment dat je er achter kwam dat je zwanger was toch? Herinner me het niet meer precies hoe het toen was  ? Is erg pijnlijk denk ik? Moeten ze daar iets mee doen verder?
Wel fijn dat inmiddels al wat mensen het weten nu dan! :)
Jammer dat je zo ontzettend moe bent, zal nu ook wel een groot verschil zijn omdat je Nora al hebt misschien? Hopelijk wordt het snel wat minder ? En een tweeling lijkt me heftig inderdaad haha ?

Klopt, vorige keer waren we er zo achter gekomen dat ik zwanger was. Nu was het een weekje later ?. Zo'n cyste die knapt is extreem pijnlijk. Als in, een halfuur op de grond liggen met de benen in de lucht omdat ik anders van mezelf zou gaan van de pijn en ervan zou moeten overgeven ?.
Ik was natuurlijk al wel moe op voorhand inderdaad ?. De misselijkheid probeer ik onder controle te houden door constant te eten en dan lukt het ondertussen wel redelijk.

Zo, eerste echo gehad vandaag. Uitgerekende datum is op 30 oktober gezet. Ik heb medicatie gekregen tegen de misselijkheid ?. Hopelijk werkt die goed. Het is gelukkig wel maar 1 baby. 1 voor 1 is al gek genoeg zullen we maar zeggen ?

Hi meiden,
@Mateke Gefeliciteerd ?. Wat is het snel gegaan zeg! 
@MilouP, Gefeliciteerd met de geboorte van Milo. Bijzonder he, een thuisbevalling. Heel fijn dat het kon! Hoe gaat het nu met jullie?

Superleuk om te lezen dat er meer zijn die alweer stappen aan het ondernemen zijn. Hier is de doorverwijzing ook aangevraagd. In mei kunnen we waarschijnlijk terecht. Eerder dan juni willen we ook niet aan de slag, dus dat komt mooi uit. Bovendien vliegt de tijd zo...

OMG, meiden.....ik had na mijn zwangerschap een vrij regelmatige cyclus van 33-40 dagen. Vorige week had ik blaasontsteking gevoel en naar de huisarts geweest. Zaten wel rode bloedcellen in m'n urine en een verhoogde ontstekingswaarde. Ik kreeg dus een kuurtje, maar aangezien ik inmiddels al over de 40 dagen zat dacht ik, ik doe eens een test. En wat blijkt, ik ben gewoon ZWANGER ? as vrijdag hadden we ons afspraak in het ziekenhuis? 

Terug
Bovenaan