PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Femke, leuk dat jullie ook weer willen starten, de tijd gaat inderdaad ook gewoon ontzettend hard. Hebben jullie eerst nog plannen en wensen wat jullie willen doen? Bv een vakantie ofzo. 

@Mateke, gelukkig was je eerste echo goed! En fijn dat je nu tabletjes hebt gekregen voor de misselijkheid. Werkt het goed?  Het is zo gek dat ik natuurlijk zwanger ben geworden terwijl ik hiervoor iui heb gehad. Ik had nog een clear blue test gedaan en die gaf aan 1-2. Ik ben dus nu denk 4 weken.... zo pril nog! Volgensmij is de eerste echo op week 8 bij de verloskundige. 

@xxLara ja toch wel bijzonder. Geniet ervan ☺️! De pilletjes werken heel goed! Tegen de avond merk ik wel dat ze uitgewerkt geraken en voorlopig neem ik ook 's middags nog 1 extra pilletje maar zo kom ik de dag wel veel comfortabeler door. Verder hier wat bandenpijn en momenteel zitten we met z'n allen in quarantaine wegens Corona. Bij mij is het gelukkig gewoon een stevige verkoudheid maar mijn man heeft echt een grieperig gevoel. Nora is nog springlevend ?. Heb je de verloskundige al op de hoogte gebracht?

@Mateke, wat naar! Moeten jullie daar nog steeds voor in quarantaine? Hier is inmiddels alles afgeschaft. Gelukkig ben je niet heel erg ziek! Fijn dat de tabletjes zo helpen. Ik heb enorm last van slapeloosheid en dat merk ik overdag heel erg. Lig echt uren in bed wakker terwijl ik zo moe ben. Ik mag vrijdag al naar de verloskundige omdat ze ondanks lange cyclus en pcos rekenen vanaf eerste dag laatste menstruatie. 

@xxLara oh spannend! Ze zullen misschien nog niets zien maar toch fijn om al een eerste controle te hebben denk ik. Wij moeten nog 7 dagen in quarantaine en daarna 3 dagen voorzichtig zijn, als in: mondmasker dragen. We mogen wel gewoon met mondmasker naar de supermarkt, de dokter en de apotheker en je mag buiten wel een wandeling doen als je wil. Het is niet meer zo strikt als eerst maar dat is denk ik zowat de enige regel die nog geldt. Op zich vind ik het niet zo heel erg want ik heb het gevoel dat we sowieso die week wel nodig hebben om uit te zieken. We hebben al veel geslapen deze week ?

@Mateke, even lekker bijtanken dan ?? hoe ver ben jij nu? Nou aan de ene kant fijn al een controle aan de andere kant kan het ook onzeker zijn want volgens mijn telling ben ik dan indd 5 weken, straks kunnen ze nog niets zien...nja we gaan t meemaken.

@xxLara tja dubbel inderdaad. Misschien zien ze dan al een vruchtzakje? Ach ja, je zal het zien inderdaad. Ik ben ondertussen 8 weken ver. Zal toch wel blij zijn wanneer dat eerste trimester voorbij is ?

Terug
Bovenaan