PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XxLara aaaah, geweldig!!! Gefeliciteerd!! Wat mooi dat het gewoon zo is gelukt ?? Spannend voor vrijdag, hopelijk kunnen ze toch al iets zien!
@Mateke nog gefeliciteerd met je goede echo! Gelukkig helpen de tabletjes een beetje, hopelijk wordt het snel minder ?
Wij hadden vorige week een webcamconsult, stelde weinig voor, eigenlijk gewoon de vaststelling dat we graag weer met het pompje willen beginnen ? Had vanochtend een afspraak in het ziekenhuis, ze hebben een echo gemaakt, geen bijzonderheden, mocht eigenlijk meteen starten met het pompje maar ik werd al op de terugweg naar huis gebeld dat er problemen zijn qua levering, dus dat we pas halverwege mei kunnen starten. Nog even geduld dus... 

@Xbo, Thnxx ?
@Bloem, ja dat verwacht je totaal niet als je daarvoor zoveel moeite hebt gedaan om zwanger te raken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wat fijn dat je ook weer op kunt gaan starten. Baal je ervan dat het mei word of vind je het wel prima? 

@XxLara hmm, op zich is het wel prima, alleen hadden ze mn bloed nog gecheckt en 1 waarde is iets hoger, toen noemde ze een beetje terloops dat het kan wijzen op minder eicelreserve, maar ze maakte zich nog niet meteen zorgen, dat blijft nu toch in mn hoofd zitten en dan is mei nog lang wachten tot we weten of het weer iets gaat doen ? Hoe was je echo? :)

@Bloem, oh dat is ook wel spannend dan. Moeten ze dat dan niet verder onderzoeken? Op mijn echo was op een holte na weinig te zien. Maar ik was natuurlijk ook nog geen 5 weken. Heb nu 17 april een echo en ben dan net over de 8 weken. 

@Bloem oh goed dat je gewoon gelijk weer mag starten met het pompje maar wel balen inderdaad dat je er dan nog zo lang op moet wachten, met dan die ene opmerking in je achterhoofd ?.
@xxLara nog even spannend afwachten dan. Hoe voel je je ondertussen?

Ze hebben gebeld van het ziekenhuis, ik kan maandag starten! @XxLara ze gaan het nu nog niet verder onderzoeken, alleen als de stimulatie moeilijk gaat, dus ik hoop dat het allemaal meevalt. Hopelijk heb je maandag een goede echo! Ben ook benieuwd hoe je je voelt inderdaad.
En @Mateke, hoe is het met jou?

@Bloem oh toch vroeger dan verwacht dan! Super ?!
Ik ben ondertussen 11 weken ver. Nog steeds erg misselijk maar dankzij de medicatie redelijk onder controle ?. Volgende week donderdag heb ik weer een echo. Ik kijk er al naar uit ?

Hoi Meiden,
Nou ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik kon al die tijd niet op het forum zo raar! Ik heb gister een goede echo gehad en ben nu 8.3 weken. Ik ben ook echt heel veel misselijk, veel meer dan bij ons dochtertje. 5 mei heb ik de termijnecho. Zo bijzonder weer ?
@mateke, fijn dat de misselijkheid wat meer onder controle is door de medicatie.
@Bloem wat fijn dat je toch eerder kunt starten! Heel spannend weer!

Terug
Bovenaan