PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke, weer een opluchting sar de nipt goed was. En gefeliciteerd nog een meisje erbij, leuk hoor ?
@Bloem, jij ook al problemen met de Website? Hoe gaat het met jou inmiddels ?
ik had gister mijn termijnecho. Ben 11+2 weken vandaag en uitgerekend voor 23 nov. Ik moet maandag bloed prikken voor de NIPT. Wat betreft de misselijkheid merk ik wel dat het langzaam aan beter gaat maar dat het vooral nog aanwezig is als ik erg vermoeid ben.

@Mateke gelukkig was de nipt goed, en gefeliciteerd met een 2e meisje! :)
@xXLara duimen voor een goede nipt!
Ik ben even afwezig geweest omdat het allemaal niet lukt met het forum, maar ik had afgelopen dinsdag al een positieve test! Bizar hoe snel dit is gegaan... Een week na het starten heb ik de eerste echo gehad, daarop was al een dominante follikel zichtbaar, en nu net 3 weken na starten met het pompje test ik al positief, ben er nog steeds door verbaasd haha. Het wordt bij ons weer een januari baby als alles goed gaat, ben benieuwd, erg spannend weer!! 

@xxLara goed dat de misselijkheid beter is want het is toch wel echt iets vervelend hè. Bij mij steekt die ook voornamelijk nog de kop op wanneer ik moe ben of hoofdpijn heb. Ik kan sinds een week wel zonder medicatie gelukkig.
@Bloem gefeliciteerd ?! Wat fijn dat het bij jou nu ook zo snel is gegaan ?!
Ik ben maandag 16 weken ver. De tijd vliegt! Al bijna in de helft ?. Dinsdag hebben we weer een echo.

Sorry meiden, hier deed het forum ook een beetje gek en heb toen een tijdje niet meer gekeken. 

@XXLara, wauw wat fijn dat je zwanger bent. Om nog antwoord te geven op je vraag; er staat nog een wintersport gepland, dus ik kan niet te vroeg zwanger worden

@Mateke, wat leuk! Weer een meisje en fijn dat alles goed gaat!

@Bloem-, wat snel zeg! Gefeliciteerd!!!

Hier hebben we 22 mei de 1e afspraak weer bij de gyn. Ben wel even langs de verloskundige geweest voor het verwijderen van mijn spiraal en we hebben even gekeken naar mijn eierstokken. Mijn cyclus lijkt nu 60 dagen. Veel beter dan de 150 voorheen. Dat was ook aan de eierstokken te zien. Ik wil nog niet zwanger raken in deze cyclus, maar wellicht dat ik de volgende even op de natuurlijke manier probeer en dan eventueel augustus start met hormonen. Toch wel weer spannend merk ik! Lijkt me heerlijk als het bij ons ook zo snel lukt!

Ik heb gister de uitslag van de nipt gehad, alles is goed ? ook weer een opluchting!
@Bloem, wauwww gefeliciteerd, en wat snel! Echt super fijn. Hoe voel je je? En wnnr heb je nu je eerste echo? 

@Mateke, ja misselijk zijn is echt vreselijk! Bahh! Maar het gaat wel steeds beter. Ben nog wel snel moe maar goed! Ik denk dat het ook wel scheelt dat je er al een rond hebt lopen en toch minder kunt rusten wanneer je het nodig hebt.
@Femke, aah ja mocht je zwanger raken dan valt er vast ook wel weer een mouw aan vast te knopen. Hopelijk mag je snel zwanger raken. Succes met je eerste afspraak weer ??

@XxLara ja die vermoeidheid is toch ook wel weer anders wanneer je er al eentje rond hebt lopen ?. Fijn dat de resultaten van de nipt in orde zijn ?!
Wij hebben vandaag weer een echo gehad. Alles zag er prima uit ?. Geslacht is ook op de echo bevestigd. We kunnen weer verder genieten. Ik heb deze zwangerschap gelukkig wel verbazend minder last van bekkenpijn. Het is er wel maar ik kan nog goed uit de voeten. Was bij de eerste wel wat anders. Misschien omdat ik fysiek wat fitter ben nu ik meer beweging heb op mijn werk dan ervoor? Geen idee. Ben wel blij in ieder geval ?

@Mateke, heel anders inderdaad als je er al een rond hebt lopen. Maar het gaat langzaam aan wel beter. Ben vandaag 15 weken! De 13 weken was ook helemaal goed, precies over 5 weken heb ik de 20 weken echo en weten we het geslacht. Zo spannend! Ik heb echt werkelijk nog geen idee wat het zou kunnen zijn. Als ik kijk naar het verschil van zwangerschap zou je zeggen jongen maar goed het hoeft niet altijd iets te betekenen. Gelukkig dat je deze zwangerschap minder last hebt van je bekken, lijkt me pittig als je dat zou hebben in combinatie met je dochtertje. 

benieuwd hoe het met de rest gaat ?

Terug
Bovenaan