PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XxLara oh ben ik blij dat het niet enkel hier is, haha. In de opvang hadden ze er gisteren ook al wat van gezegd. Later zal dat sterke willetje nog wel goed van pas komen denk ik dan en we houden stand, haha. Veel plezier nog op vakantie (tussen de driftbuien door)! Wij moeten nog een weekje of 3 wachten om te vertrekken.

@Bloem, ownee, wat een vervelend nieuws en wat vervelend dat je zoveel onzekerheid hebt gehad.

Hier ook een echte dreumes met eigen wil hoor. Ik word soms zo moe van dat blijven uitproberen. Pluk hem overal vandaan. Hij klimt overal op en als je hem ergens af haalt is het gillen...

Het schrikt nog niet genoeg af om niet te beginnen met de primolut. Ben benieuwd... voelt ergens wel onwerkelijk weer ofzo.

Ik dacht laat ik hier weer eens kijken. Even snel terug gelezen maar wauw, Lara wat een mooi nieuws ook! Gefeliciteerd! en Mateke, jij zit alweer zo goed als op de helft.

Lieve Bloem, wat een verdrietig nieuws.. Heel veel sterkte Hopelijk is het jullie alsnog snel gegund. Was het dit keer weer met het hormoonpompje gelukt?

Wij hebben ons ook weer aangemeld in het ZH en hebben waarschijnlijk augustus de jntake. Spannend! Bobbie is alweer 14 maanden, zo bizar snel dat het gaat. En een eigenwijs maar heerlijk meisje! Word een pittige tante gok ik zo haha. Ik ga weer wat vaker proberen mee te lezen en reageren hier!

@XBo Wat leuk dat jij ook weer gaaf beginnen. Zat jij nou ook bij het maasstad? Ik heb het niet meer zo scherp...

Hier net Primolut erop zitten en vanavond is de menstruatie begonnen. Deze week door met de letrozol. Ik mag gelijk beginnen met de 5mg. Ben benieuwd. De vorige keer was ik daarmee gelijk zwanger, maar zoveel geluk durf ik eigenlijk niet nog een keer van uit te gaan...

@Femkeeee klopt! Vorige x het traject doorlopen in het Maasstad. Jij ook toch? Deze keer kunnen we beginnen (en hopelijk blijven) in ons regio ziekenhuis. Die doen nu ook controles in het weekend dus ben heel benieuwd! Wat fijn dat je gelijk mag beginnen met de 5mg! Spannend weer of het nu ook zo snel gaat werken!

@Femkeeee Veel succes met jullie eerste ronde! Als ik het goed heb, zou je binnenkort een echo moeten krijgen? Bij mij sloeg deze keer de 2,5mg meteen aan ipv de 5mg vorige keer dus ben benieuwd naar hoe jij opnieuw zal reageren op de letrozol!

@XBo fijn dat je in je regioziekenhuis kan lopen nu. Hopelijk kan je daar blijven.

Hier bijna 25 weken ondertussen. Morgen vertrekken we op vakantie voor 2 weken. Sinds vorig weekend heb ik wel af en toe last van te lage bloeddruk. Sinds een paar dagen is het wel weer ok maar ben er toch flink duizelig en moe van geweest. Gynaecoloog raadde aan om het in het oog te houden en eventueel steunkousen te dragen wanneer het te vaak zou voorkomen. Nu ik stilaan richting 3de trimester ga, verwacht hij wel dat mijn bloeddruk stilaan meer zal stijgen. Ben wel blij dat het nu zomervakantie is en ik wat rustiger aan kan doen wanneer Nora naar de opvang is en mijn man is gaan werken. Suikertest moet ik nu ook gaan inplannen. Zal voor begin augustus zijn wanneer we terug zijn van vakantie.

@Femke, ik ben heel benieuwd. Ik hoop voor je dat je deze keer net zoveel geluk mag hebben.

@XBo, wat fijn dat je nu in je regio ziekenhuis terecht kan. Scheelt dat ook veel qua reistijd?

@Mateke, wat vervelend dat je bloeddruk laag is en je daardoor moe en duizelig bent. Hopelijk word het inderdaad in trimester 3 beter dan. Nu in ieder geval lekker genieten van je vakantie. Ben jij al bezig met de babykamer etc? Laat jij Nora ook nog gewoon in haar ledikant?

Hier ben ik inmiddels 21.2 weken. Gaat ook zo bizar snel. En de 20 weken echo was helemaal in orde en het is een jongetje ik moet wel zeggen dat ik deze zwangerschap wat betreft moeheid zo pittig vind. Het is ook echt een hele andere zwangerschap dan bij ons dochtertje. Maar ik moet zeggen dat zij in zo’n intens pittige fase zit met enorme driftbuien. Pffff

Terug
Bovenaan