PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara oh al bijna 16 weken dan ondertussen. Fijn dat de 13 weken goed was! Toch elke keer weer een opluchting hè ?. Wij dachten ook eerst echt dat het een jongen zou zijn deze keer omdat ik zoveel misselijker was. Maar wilde uiteindelijk niets zeggen ?.
 Hier ondertussen 19 weken ver. Bijna in de helft! Volgende week woensdag weer een controle bij de gyn. Ben benieuwd ?. Ondertussen ook wel volop weer last van mijn bekken. Maakt het werken en die kleine gekke peuter in huis wel een stuk pittiger ?.
 Hoe gaat het met de rest?

@Mateke, alweer op de helft! Vind jij het ook zo snel gaan? Ik wel hoor, nu je er al een rond hebt huppelen. Nee jij bent het bewijs dat het andere symptomen niet perse betekend dat het ook het andere geslacht is. Hier nog heel eventjes geduld voor we het weten, ben zo benieuwd! Heb er deze x ook echt nog totaal geen gevoel bij.  

vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! Succes met je echo as woensdag! Ben benieuwd ?

@XxLara spannend nog dan! Het gaat inderdaad echt heel snel. Het schooljaar zit er ook alweer bijna op en ik denk dat de zomervakantie ook echt weer voorbij zal vliegen. De echo was weer goed. Alles was helemaal in orde, ze was goed aan het bewegen . Actieve baby nummer 2: check . Ik voel ze ook echt al goed. Iedere avond rond 21u wordt ze ook echt goed wakker. Mijn man heeft ze zelfs al een keer kunnen voelen. Weer een nieuwe, leuke fase .

@Mateke, super fijn dat de echo weer goed was. Fijn dat je haar ook al voelt. Ik voel de baby nog niet. Zal vanzelf wel komen aangezien de placenta deze x voor ligt in plaats van achter. Nou het is inderdaad alweer bijna zomervakantie en zodra die voorbij is gaat het weer opschieten! Het forum word er trouwens niet beter op zeg! Nu weer vernieuwd!

@Mateke balen dat je toch weer last hebt van je bekken!
Fijn dat bij jullie beide de echo's goed zijn! Wij hebben helaas minder nieuws gekregen, ik had een vroege echo ingepland bij een echobureau op 6+2 omdat we het ivm vakantie al snel aan onze ouders wilden vertellen. Toen werd het vruchtje maar gemeten op 5+3 en nog geen hartje, dus niet goed. Een paar dagen later kreeg ik wat bloedverlies, in het ziekenhuis stond de eerste afspraak toen pas na ruim een week en ze wilden me niet eerder laten komen. Ik heb toen de verloskundige gebeld, ik wilde eigenlijk vooral bevestiging dat het "klaar" was, daar mocht ik wel komen voor een echo, toen ineens wel een kloppend hartje maar het vruchtje was nog steeds te klein. Bloedverlies stopte weer na een paar dagen, maar voor mijn gevoel zat het ook helemaal niet goed. Toen die echo in het ziekenhuis, nog steeds een kloppend hartje, maar traag en onregelmatig en de groei liep weer een aantal dagen verder achter. Afgelopen maandag moest ik weer terug, toen zou ik eigenlijk 8+4 zijn, en toen was het hartje gestopt. Eigenlijk was dat een opluchting na die hele emotionele rollercoaster met het idee dat het niet goed was maar toch ergens nog een sprankje hoop. Dinsdag bij de gynaecoloog geweest om de opties te bespreken, had al wel weer een klein beetje bloedverlies maar afgesproken dat ik dit weekend het af zou breken met cytotec als t niet door zou zetten omdat ik er echt helemaal klaar mee was. Uiteindelijk is de bloeding vanaf donderdag wel echt doorgezet, ben blij dat het dan toch natuurlijk op gang is gekomen. Ik hoop nu dat de bloeding snel stopt en dat de miskraam dan volledig is en dat we verder kunnen. Maandag over een week heb ik een telefonische afspraak met de gynaecoloog en daarna wordt de echo ter controle ingepland. We hebben het nu wel een plekje kunnen geven, en het is nu oke zo. Kan niet wachten tot we weer kunnen starten, en hopelijk dan snel een goede zwangerschap!

Ik lees nogsteeds mee, maar heb wat minder te melden zelf de laatste tijd . Ons zoontje is alweer bijna een halfjaar, wat vliegt de tijd zeg … van een kleine baby al heel hard op weg naar een dreumes. hij rolt de kamer door, heeft al 4 tandjes (superschattig als hij lacht), is net begonnen met de eerste hapjes nu hij zelf kan zitten en is echt altijd vrolijk. Altijd aan het lachen naar iedereen die ook maar zijn kant op kijkt.

@Bloem- Sterkte . Die onzekerheid lijkt me slopend, goed dat er nu meer duidelijkheid is, maar wat een rollercoaster. Fijn dat jullie het een plekje hebben kunnen geven, maar toch heel veel sterkte ❤️. Hoop dat jullie dan snel weer verder kunnen!

Laatst bewerkt:
Oh @Bloem- wat verdrietig… en lijkt me slopend, die onzekerheid en die hoop die je toch wel steeds hebt dat het nog goed komt. Hopelijk kan je het een plaatsje geven en kan je snel weer verder ❤️

@MilouP wat fijn dat je zo’n vrolijk mannetje in huis hebt ! Geniet ervan!

Wij zitten stilaan meer en meer in de peuterpuberteit bij ons dochtertje. Ik dacht dat het ‘ik ben twee en ik zeg nee’ was. Niet ‘ik ben anderhalf en ontwikkel mezelf tot een full blown dramaqueen voor alles en niets’ . Pittig wel met de zwangerschap en de bekkeninstabiliteit erbij.

@Bloem, wat vreselijk dat het uiteindelijk alsnog een miskraam is geworden na een onzekere periode. Hopelijk word jullie wens snel opnieuw vervuld en hebben jullie er nu vrede mee.

@Mateke, wij zijn op vakantie en sinds hier is het echt terror! Niet te doen gewoon! Zo’n eigen wil! En alles zelf willen doen en als dit niet mag, is het een drama queen niet normaal

@MilouP, fijn dat jullie mannetje zo’n vrolijkere is. Lekker van genieten hoor en wat heeft hij al veel tandjes voor zijn leeftijd!

Terug
Bovenaan