@XxLara pfff ja pittig met al een kleintje in huis hè. Ik snap het wel. Ik probeer zo vaak mogelijk een dutje te doen samen met Nora en lig vaak al om 21u ten laatste in bed . Fijn dat je echo weer goed was en dat je deze keer een jongetje krijgt ! Jullie hadden al meisje hè? Met de babykamer ben ik nog niet echt bezig . Baby 2 zal toch de eerste maanden bij ons slapen. We hopen Nora naar een groter bedje te kunnen verhuizen tegen de periode dat we het ledikantje meer nodig zullen hebben voor het volgende kleintje. Ik merk dat ik deze zwangerschap er minder mee bezig ben en dat alles rustiger aan geregeld wordt. Tja, de meeste spullen hebben we nu wel in huis. Het is nog wat nadenken over de praktische organisatie maar ook daar maak ik me op zich weinig zorgen over. Ben al lang blij dat ik fysiek minder pijn heb deze zwangerschap en nu dus van onze vakantie kan genieten . Vanaf augustus heb ik me voorgenomen om alles toch wel even na te kijken en de laatste dingen te regelen. Vroedvrouw voor de kraamperiode en de kinderopvang zijn al geregeld dus voor de rest zien we wel weer haha