Zo, ondertussen 27+4 weken ver en ik heb gisteren mijn suikertest kunnen laten doen. Die is gelukkig helemaal in orde. Gyn had nog enkele extra waarden laten onderzoeken in mijn bloed en ik heb de resultaten al kunnen inzien. Gyn heb ik nog niet gehoord. Ik zag dat mijn bloedwaarden voor hemoglobine en ijzer te laag staan. Bij mijn laatste bloedonderzoek in april waren mijn ijzerwaarden zelfs net ietsje te hoog en nu zijn ze te laag. Dokter Google zegt dat dit kan wijzen op bloedarmoede en ik herken me wel in de symptomen zoals vermoeidheid, af en toe duizelig, snel kortademig. Ik heb nog steeds perioden van lage bloeddruk dus ik vermoed dat dat daarmee samenhangt. Woensdag heb ik weer een echo en zal ik wel horen hoe we het oplossen. Wat extra vitamines nemen vermoed ik. Tot dan heb ik al even opgezocht welke ijzerrijke voeding ik wat extra op het menu kan zetten en ben ik vooral blij met mijn baan in het onderwijs en de luxe van zomervakantie nu. Wanneer onze kleine meid in bed ligt, kan ik ook iedere dag een dutje doen. Dat doet me wel goed.
Hoe gaat het nog bij jullie?