PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Ohhh jij bent er bijna! Snap dat je het zo gehad hebt. Moet vervelend zijn zeg dat de baby niet indaalt en daardoor je zulke pijnlijke ribben hebt. Eindelijk volgende week je laatste werkweek. Hier is de baby al ingedaald en ligt vast, maar hij begint in de avond rond 23.00 super actief te worden, ik kan ook geen houding meer vinden in bed en word ook gemiddeld elk 1-2 uur wakker omdat ik of niet lekker lig of weer moet plassen haha. Hier moet ik het kamertje nog wat aankleden, park inderdaad terug in de woonkamer en de tas ook nog klaarmaken voor de bevalling. Dan zijn we er zo goed als….van mij mag hij zich best net na de 37 weken melden hoor

@Femkeeee gefeliciteerd! Wat fijn!!

Wat vliegt de tijd, jullie zijn al weer ver op weg @XxLara en @Mateke! Ik ben een beetje afwezig geweest op het forum, na de miskraam is het bij ons nog niet opnieuw gelukt en heb het er toch wel moeilijk mee met momenten. Mijn lichaam lijkt ook een beetje in de war, dan weer een hele korte cyclus, dan weer een hele lange... De eerste ronde na de miskraam ook 2 follikels ipv 1, en nu zitten we weer net na de eisprong, nu ook weer 2 follikels. Kunnen niet echt omlaag qua dosering omdat de cyclus dan te lang gaat duren. Hoop dat het binnenkort een keer raak is, en dan bij voorkeur 1 baby en niet 2 :LOL: Wachten duurt zo lang iedere keer!

@Bloem- oh wat vervelend dat je cyclus nu zo’n rommeltje is. En laten we duimen voor 1 baby tegelijk inderdaad, haha!

@XxLara hier ondertussen enkel nog de koffer in te pakken!

Morgen 37 weken en de start van mijn laatste werkweek. Oh wat is het aftellen toch spannender en spannender elke dag! Woensdag zou ik nog voor de eerste keer met Nora naar de kapper gaan om wat model in haar haartjes te krijgen. Veel haar heeft ze nog niet maar nu is het toch wel echt wat all over the place. We willen ook stilaan aan potjestraining beginnen. 27 oktober wordt ze 2. Ben benieuwd hoe dat zal lopen met de baby erbij binnenkort…

@Mateke @XxLara jullie gaan echt alweer heel hard! Jeetje zeg, gewoon bijna de 2e.

@Bloem- heel begrijpelijk zeg. Spannend met 2 follikels.

@XboHoe gaat het bij jou? Wanneer ging je ook alweer beginnen?

hier alles goed. Goede Nipt en goede 13 weken echo. Eind van de week even op vakantie en vrij snel nadat we terug zijn een geslachtsecho.

@Bloem- pff.. vervelend zeg. Ook dat je qua dosering niet echt omlaag kunt omdat je anders zo'n lange cyclus hebt. Hopelijk heb je de volgende ronde netjes 1 follikel wat een toppertje gaat zijn. Kan me het wel voorstellen hoor dat je er soms even doorheen zit, het is ook allemaal niet niks. Zo'n traject vreet ook gewoon energie.

@Femkeeee wauw meid, wat onwijs fijn dat alles goed gaat! En de NIPT en 13 weken echo ook gewoon helemaal goed. Waar gaan jullie heen op vakantie? Heel veel plezier in ieder geval. En heeee leuk dat jullie bijna de geslachtsecho hebben!

@Mateke spannend, bijna is die 2e kleine er. Succes nog met de laatste loodjes en je verlof!

@XxLara bij jou schiet het ook alweer op meid. Voel je jezelf goed? Wel heerlijk om weer bezig te zijn met al die voorbereidingen voor zo'n baby'tje.

Wij hebben gisteren de intake gehad. Vond het wel even zuur, zijn doorgestuurd zodat we weer met de Menopur konden werken. Wat denk je? Is Menopur voor nu uit de handel.. Gaan nu starten met meriofert, schijnt zo goed als hetzelfde te zijn als de Menopur dus ben benieuwd. Vorige keren altijd geeindigd op 112,5EH en mag nu starten met 75. Had gehoopt iets hoger, maar ben blij niet bij 50 te moeten beginnen. Wel weer uitgebreid bloedonderzoek moeten laten doen en moest toch starten met een Primolut kuur. Vorige keren mocht ik altijd 'blind' starten. Hopelijk zet de menstruatie na het stoppen met de Primolut snel door en kunnen we eindelijk beginnen.. Duurt toch lang, al vanaf begin juni op de wachtlijst.

@Femkeeee oh zo fijn dat alles er goed uitzag! Veel plezier op vakantie en succes met de geslachtsecho. Stoute vraag maar hebben jullie stiekem een voorkeur voor jongen of meisje, haha?

@XBo oh pfff weer zoveel wachten. Hopelijk doet die andere medicatie dan even goed z’n werk als de Menopur. Veel succes!

Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad. Nu nog even een weekje genieten van de rust en die kleine peuter die voorlopig nog op haar eentje in huis rondloopt. Ben toch wel blij dat ik het tot het einde heb volgehouden. Elke week die ik langer heb kunnen werken is toch wel een week die ik langer bij de baby thuis kan zijn binnenkort.

Deze voormiddag is onze kleine meid geboren! Ellie weegt 3,340 kg en is 49 cm groot. Toch echt wel wat kleiner dan onze Nora was. Alles is vlot verlopen tijdens de keizersnede en het gaat goed met ons.

Terug
Bovenaan