PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@heefteenwens aaah ja ik dacht al dat er iemand deze week een echo had ?! Veel succes!
Rondgaan bij alle familie is echt geen optie voor ons ?. Dan zijn we weken bezig met mijn familie alleen al ?. Onze ouders, broers en zussen en beste vrienden zijn alvast op de hoogte. De rest van de familie op de hoogte brengen is gewoon het eenvoudigste via de whatsappgroep en ook wat mijn neven en nichten steeds doen als zij een baby verwachten ?‍♀️. Over Facebook had ik nog getwijfeld maar we hebben nog andere familie die we op een andere manier niet kunnen bereiken dus ja. En we willen toch wel dat we de familie op de hoogte kunnen brengen aangezien we (zeker nu) bijna niemand kunnen zien met die zoveelste lockdown. Grootouders brengen we wel persoonlijk op de hoogte natuurlijk. We hebben wel al afgesproken dat we later geen foto's van de baby zomaar op social media gooien ofzo. We zullen wel eens een foto sturen naar onze ouders of broers en zussen maar zijn echt niet van plan om iedereen daar de hele tijd mee te bestoken want niemand heeft daar een boodschap aan ?. We hebben vrienden die wel bijna dagelijks foto's van hun zoontje op Facebook gooien en we ergeren ons daar dood aan ?.

Joeeeehoeeee! Goede echo! Vandaag 11+1. Dus weer 2dagen terug gezet. 27 oktober is de uitgerekende datum die ook klopt op basis van mijn eisprong/cyclus.
Gedurende de dag af en toe wat weeïg. Daarnaast moe en na het avond eten een buik waar je u tegen zegt. (Flink opgeblazen) kleine beetjes eten is van belang. Daarnaast smaakt soms eten en drinken helemaal niet. Kon eerder liters water drinken, nu moet ik er soms van kokhalzen. 

Wij gaan vanavond de ouders, broer en zussen en opa's/oma's langs. Vrienden gaan we bellen. Oom's, tante's, neefjes en nichtjes horen het via de groepsapp! Woon in een klein dorp dus het is zo wereld nieuws! ?

@Mateke hier hebben we zo goed als bijna iedereen die het moet weten op de hoogte gebracht. Maar niet Op een mega big manier zoals jullie van plan zijn. Gewoon langs gegaan en verteld of via een apje met een leuk fotootje. 

@heefteenwens fijn dat je een goede echo had??? gaan jullie nog een geslachtsbepaling laten doen?
@Stephanie nog even geduld en dan heb ook jij de termijnecho ? willen jullie eerder weten wat het word? 
Hier ben ik vandaag 12 weken. Echt wel weer een mijlpaal. Heb afgelopen dinsdag bloed laten prikken voor de NIPT ook weer spannend. Verder heb ik de 20 weken echo met 18 weken en 5 dagen en wij wachten tot dat met wat het word. Mijn buikje begint nu wel een beetje te groeien en ik dacht dus vandaag om een zwangerschapsjeans te gaan bij prenantal. Nou echt ik heb geen 1 broek gevonden....allemaal zo niet Skinny terwijl een broek echt skinny moet zijn bij mij, haha. Dus als iemand tips heeft voor een bepaald merk? Vooral in de avond heb ik een opgeblazen buik. Op de weegschaal zijn er nog geen kilo's bijgekomen. 

Waaauuuwww! Wat een avond. Zo mooi en leuk om alle reacties van iedereen te zien. Sommige verbaast, verwacht of hoopvol dat we in verwachting zouden raken. Heb de halve nacht wakker gelegen om alle reacties weer te filteren. 
vanochtend al berichtjes mogen ontvangen van dorpsgenoten die ons feliciteren. Altijd leuk in een dorp wonen, geheim wordt altijd snel verteld. 

Lara: geslachtsbepaalende echo gaan we denk ik ook niet doen. Mijn vriend maakt het niet zo uit of we het wel of niet weten. Zelf vind ik het een leuke verrassing om het af te wachten. Alleen maar meer voorpret! 

Ik heb de laatste weken niet meer op de weegschaal gestaan. Dus ik denk dat ik dat zo even ga doen. Durf haast niet met de Corona kilo's van de laatste paar weken!?
Kreeg gister wel van veel mensen te horen dat je gelijk de kraamzorg moet regelen als je graag een bepaalt iemand wil. Dus hier ga ik straks maar even achter aan bellen! Klinkt nog zo ver weg maar laat ik dat advies maar opvolgen! Jullie de kraamzorg al geregeld? 

Lara; ik zou niet weten welke zwangerschap kleding merk je zou moeten hebben. Ik ga binnenkort ook de mensen om me heen maar eens vragen welke merk zijn zit enzo. Zo lastig nu met de Corona dat je niet de winkels kan aflopen! Of gewoon via internet vanalles bestellen en dan terug sturen. Zalando? Wehkamp? 

@heefteenwens Wat fijn dat je weer een goede echo had en dat je al zoveel leuke reacties op jullie nieuws hebben gekregen ?! Geniet er maar volop van!
@Lara Tja, mijn man is ook al niet van het gewoon vertellen en hij wilde het eerst bij zoveel mogelijk mensen face to face zeggen, wat natuurlijk erg moeilijk is nu ?. Mijn vrienden heb ik gewoon via whatsapp of videobellen op de hoogte gebracht. Bij ons in de familie is het ook wel de gewoonte om op een zo creatief mogelijke manier dergelijke aankondigingen te doen en mijn man is grote fan van filmpjes maken (net als met onze verloving in Noorwegen indertijd ?). Dus dat was snel beslist.
Qua jeans: ik heb er nu gewoon één van de H&M en één van Esprit. Ben van allebei heel tevreden. Die van Esprit was natuurlijk wel iets duurder dan die andere maar ik ga voor een mix gaan van goedkope basics en een paar iets duurdere andere stuks denk ik. Ben nu volop op zoek naar leuke T-shirts die lang genoeg komen want had veel kortere T-shirts maar die bedekken die extra band van zo'n zwangerschapsjeans natuurlijk niet helemaal en dan zit ik de hele tijd maar aan mijn T-shirts te trekken ?.

@heefteenwens spannend, dat zou ik niet kunnen wachten totdat de baby geboren is en dan is het geslacht weten haha. Leuk dat ze zo positief reageerde haha. Ik snap dat je er van wakker hebt gelegen. Ik heb inderdaad een flinke bestelling gedaan bij zalando. En heb zaterdag nog een afspraak staan bij de h&m. Even kijken of ik iets kan vinden. Kraamzorg heb ik inderdaad ook al aangevraagd en terwijl ik dit typ besef ik me dat ik nog niks gehoord heb van ze.
@Mateke, we leuk. Zo creatief zijn wij niet haha. Ohjaaa esprit kan ik inderdaad ook nog kijken! Thnx voor de tip.

@heefteenwens fijn dat je weer een goede echo hebt gehad☺️ en dat je het nieuws hebt kunnen delen eindelijk☺️
Ik zou echt niet kunnen wachten met het geslacht ik ben te nieuwschierig haha. Wij willen het dan ook asap weten haha, niet dat het uitmaakt wat het wordt maar dan kan je echt gerichter dingen kopen.

@xxlara wow 12 weken wat gaat dat toch alweer snel! Je gaat alweer je tweede trimester in!

Ik ben sinds gister heel ziek, verkouden, grieperig, droge keel en keelpijn. Vandaag maar even door de teststraat gegaan.. hopelijk morgen de uitslag. Geen idee hoe ik eraan moet komen want ben al maanden mega voorzichtig..

Gister een telefonische intake gehad met de verloskundige. Mijn eerst fysieke afspraak daar is pas met 17 weken.. ik vind dat echt vet laat. Als ik geen medisch traject had gehad in het ziekenhuis had mn eerste echo dus ook pas volgende week geweest, belachelijk dat je normaal gesproken zolang moet wachten!
Nouja ik laat het maar op me af komen en hoop dat ik weer beter ben voor donderdag want dan is de termijnecho!

Liefs

Terug
Bovenaan