@stephanie Haha oei ocharme je vriend ? en dan nog met het verkeerde thuiskomen ?. Ik heb niet meteen van die specifieke 'goestingskes' (zoals wij het hier noemen ?) maar kan wel gewoon heel erg genieten van bepaalde dingen van eten, meer dan anders, vb. Een glas sinaasappelsap of die ene groentenlasagne die we vaak maken. Langs de andere kant krijg ik andere dingen dan weer af en toe helemaal niet binnen, zoals brood of gehakt. Hormonen doen toch rare dingen met je lijf ?.
Ik heb deze week een weekje vakantie gepland staan om wat te rusten maar ook om al die achterstallige huishoudelijke klussen even in te halen die de laatste weken zijn blijven liggen. Om de 1 of andere onverklaarbare reden kijk ik daar zelfs naar uit, hoewel ik normaal poetsen en opruimen echt haat ? (ik zou echt een slechte huismoeder geweest zijn in de jaren 50 ?).
Mijn grootmoeder was onlangs nog tegen mijn vader aan het zeggen dat haar nieuwe partner haar aan het inhalen was qua aantal achterkleinkinderen en dat we onze 'voorsprong' aan het verliezen waren ?. Moest mijn vader toch echt even heel erg op zijn tanden bijten om niets te zeggen ?. Nog een paar weekjes geduld en dan kan ze haar voorsprong terug claimen ?.