PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Ik voel me vandaag alweer veel beter. Geen verhoging meer, hoofdpijn en spierpijn weg. Ik heb enkel nog een stijve arm en die zal binnenkort ook wel beter zijn. Gelukkig was het dus maar een dagje afzien ?

@Mateke, wij weten wat het word 25 mei met de 20 weken echo. Je kan hier ook eerder een pretecho laten maken maar ik hoorde gister weer een verhaal van iemand die het met 16 weken had gedaan en toen de 20 weken had en het geslacht dus geen meisje maar jongen is. Ik denk dat we gewoon afwachten. Fijn dat je klachten van de vaccinatie alweer zo goed als verdwenen is.
@heefteenwens. Ik snap dat als je zelf in de gehandicaptenzorg werkt je geen nipt test laat doen.  Succes met je echo volgende week ? hopelijk is je misselijkheid vandaag weer minder.
@stephanie, fijn dat je weer een goede echo hebt. Begin je al wat meer vertrouwen erin te hebben? Ik had tot de 10 weken echt ineens veel acne. Daarna is het ineens verdwenen en heb nu geen acne meer in me gezicht. 

Een borrelend gevoel is hier ook niet herkenbaar. Heb wel hele erge obstipatie, niet fijn! 

@Lara ow dan heb je nog wel even geduld nodig. Lastig dat je zoveel last hebt van obstipatie. Bij mij is het eerder een mengeling van obstipatie en diarree ?. Klinkt heel contradictorisch maar ja. Kan dus wel blijkbaar.
Nieuwste ontwikkeling: brandend maagzuur en reflux ?. Vanochtend wakker geworden met het idee van hmm precies een beetje honger en dan plots, BAM brandend maagzuur. Meteen naar beneden gegaan om iets te eten. Nu is het weer wat beter. Aan de vieze smaak in mijn mond en de prikkelhoest in mijn keel voel ik dat ik vannacht ook wat last heb gehad van reflux. Dat kwaaltje hadden we nog niet gehad... We vinken verder alle vakjes aan zo ?. De kat was wel blij met het gezelschap zo 's ochtends vroeg in de woonkamer ?.

Zo ladies hier even een flinke mokerslag te pakken vandaag. Ben niet van de bank af te krijgen zo moe en lui maar slapen lukt dan weer niet. Ook steeds trek in van alles en dan weer niet. Vooral in dingen die ineens niet meer bestaan zoals de spicy mcchicken van de mcdonalds en stroopwafelijs van de supermarkt grrrr. Vriendlief net op pad gestuurd voor slagroom ijs en komt met vanille ijs terug nou daar heb ik dus geen trek in?

@mateke fijn dat je je weer beter voelt! Hoop dat dat zo blijft, hier in nederland zijn ze weer met astrazeneca gestopt na meerdere meldingen van trombose.. wat een ellende die corona hoop dat het snel mag verdwijnen mis het echt om iets leuks te doen.

@stephanie Haha oei ocharme je vriend ? en dan nog met het verkeerde thuiskomen ?. Ik heb niet meteen van die specifieke 'goestingskes' (zoals wij het hier noemen ?) maar kan wel gewoon heel erg genieten van bepaalde dingen van eten, meer dan anders, vb. Een glas sinaasappelsap of die ene groentenlasagne die we vaak maken. Langs de andere kant krijg ik andere dingen dan weer af en toe helemaal niet binnen, zoals brood of gehakt. Hormonen doen toch rare dingen met je lijf ?.
Ik heb deze week een weekje vakantie gepland staan om wat te rusten maar ook om al die achterstallige huishoudelijke klussen even in te halen die de laatste weken zijn blijven liggen. Om de 1 of andere onverklaarbare reden kijk ik daar zelfs naar uit, hoewel ik normaal poetsen en opruimen echt haat ? (ik zou echt een slechte huismoeder geweest zijn in de jaren 50 ?).
Mijn grootmoeder was onlangs nog tegen mijn vader aan het zeggen dat haar nieuwe partner haar aan het inhalen was qua aantal achterkleinkinderen en dat we onze 'voorsprong' aan het verliezen waren ?. Moest mijn vader toch echt even heel erg op zijn tanden bijten om niets te zeggen ?. Nog een paar weekjes geduld en dan kan ze haar voorsprong terug claimen ?.

Had er nog iemand 1 van de dagen een echo? Ik weet het niet exact meer ?. Ben zo ongeduldig voor de mijne op 20 april ?.
En weten jullie al hoe jullie het gaan aankondigen binnenkort? Wij zijn al aan het nadenken over hoe we het op de familiewhatsapp en Facebook gaan zetten ?. Mijn man heeft een drone dus we gaan ne keer zot doen ?. Go big or go home zeg maar. Het idee is om een soort spandoek te maken zeg maar om op ons platte dak te leggen en daar een 'landingsplaats' voor de ooievaar op te schilderen met 'leverdatum 2/11/2021' erbij ?. Nog wat voorbereidingswerk maar ik heb er zin in en mijn man is ook helemaal enthousiast ?.

Mateke; ik heb vanmiddag mijn tweede echo! Ben zo super zenuwachtig, haast nog spannende dan de eerste echo!
We gaan het vanmiddag/vanavond dan ook gelijk vertellen doormidden van een gedichtje in een fotolijstje. Zelf ben ik niet van alles delen op social media. We gaan eind van de middag en vanavond langs alle familie. Vrienden gaan we videobellen ivm de Corona. 

Nu alleen nog hopen op een goede echo! ?

@mateke haha dat is zeker go big or go home hhaha maar wel een leuk origineel idee! Ik ben ook niet zo van het groots delen mensen zien het vanzelf wel denk ik dan. Ik heb 15 april mijn termijn echo. De dagen kruipen wil zo graag weten of alles nog goed zit maarja..

@heefteenwens hoeveel weken ben je nu? Erg benieuwd naar je echo! Wel laten weten he?! Heb jij veel last van kwaaltjes of dingen?

Terug
Bovenaan