PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Stephanie Hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter en heb je al resultaat? 17 weken is inderdaad best wel laat lijkt me. Gelukkig heb je al wat echo's kunnen hebben de voorbije weken.
Ik had vandaag ook wel even een baaldag. Al een hele dag hoofdpijn en had slecht geslapen. Hopelijk morgen wat beter.

@Stephanie hoe was je uitslag van de Corona test? Hopelijk negatief. Wat betreft het geslacht, ik heb afgelopen week 2 mensen gehoord waarbij ze eerst het een zeiden en met de 20 weken echo het ander haha. Eerst twijfelde ik nog maar nu weet ik zeker dat ik wacht haha. Spannend je termijnecho. Ik heb eind april wel een controle maar ik heb tussen de termijnecho en de 20 weken echo ook geen echo meer. Vind dat best wel een lange ruk dat je dan geen echo hebt. 

@Mateke hopelijk voel je je weer wat beter. Ik heb ook weer sinds 2 dagen dat ik me wat minder lekker voel. Vooral weer wat last van me maag / misselijk en ik krijg warm eten in de avond echt niet weg. Het liefst eet ik gewoon koud eten. 

Wat betreft de zwangerschapsbroeken ik heb er nu 1 van de h&m genomen en krijg as week nog een hele lading binnen van zalando haha. Verder ben ik wel lekker aan het rondneuzen maar vind ik weinig leuke dingen zeg. Ik ben gister ook al een beetje gaan rondneuzen en inspiratie op gaan doen voor een kinderwagen. Ik vind de Joolz day echt een hele mooie wagen. Ik ben benieuwd of jullie al enige voorkeur hebben of een idee welke je zou willen? 

@Lara vandaag is het weer wat beter. De hoofdpijn is weg en ik heb toch wel wat beter geslapen. Doet toch wel veel. Ik ben ook op de uitkijk voor leuke zomerjurkjes maar ik heb tot nu toe nog niet echt iets naar mijn zin gevonden. Moeilijk zeg. Naar een kinderwagen specifiek heb ik nog niet echt gekeken. Ik denk dat we dat samen zullen doen wanneer we voor de geboortelijst gaan kijken. Ik heb wel al uitgekeken naar een winkel om de geboortelijst te leggen en op verschillende website rondgeneusd om te zien waar ze mooie spulletjes hebben. We hadden een gigantische lading babykleertjes gekregen van mijn schoonzus dus nu ben in die zowat stelselmatig aan het sorteren op maat, jongens, meisjes, unisex om een idee te hebben van wat we dan al hebben en wat we nog nodig hebben. Mijn man is ondertussen onze slaapkamer aan het renoveren om dan over te schakelen op de babykamer wanneer de onze klaar is. 

@xxlara de coronatest was gelukkig negatief. Helaas wel heel ziek en nu nog steeds. Een soort heftige kriebelhoest waarvan je bij elke hoest bijna moet kotsen maar tot nu toe gelukkig nog geen verhoging dus dat is het belangrijkst!

@mateke wat fijn dat je hoofdpijn weer weg is. Ik vind hoofdpijn echt 1 van de meest ergerlijke dingen geloof ik haha. Maar jeetje wat gaan jullie hard! Babyspullen, babykamer ik durf er nog geen eens over na te denken haha ben nu veelste erg bezig met het feit dat ik hoop dat bij de termijnecho alles wel goed zit, voel me nog steeds alles behalve zwanger en daarom vind ik het ook heel eng om al spullen te gaan kopen. Misschien door de ervaring die ik heb dat als het misgaat je echt niet tegen die spullen aan wilt kijken. Het zorgeloze is er bij mij wel vanaf sinds die keer merk ik.

Kreeg het van de week ook al spaans benauwd toen de verloskundige begon over kraamzorg regelen nu haha. Ik dacht mens de baby is net verwekt doe even tranquillo haha. Mocht gelukkig de termijnecho even afwachten. Nog 3,5 dag kan niet wachten!!!

@stephanie, gelukkig is je test negatief. Ja nu met Corona en alles is het niet zo makkelijk om zomaar even spontaan te gaan kijken. Ook weet je niet wat er weer gaat gebeuren met Corona en dan heb je straks al je spullen nodig en dan zijn miss de winkels wel dicht. Ik vind het dan toch wel fijn om te weten wat ik wil en dat ik dingen gezien heb. Wij hebben zelf ook nog niks gekocht en wacht hier mee tot na de 20 weken echo. Maar goed, dat is hier al over 6 weken en een dag. gaat harder dan je denkt. Ik heb ook kraamzorg aangevraagd na de termijnecho. 

@Stephanie Oef, gelukkig een negatieve test. Wel erg vervelend dat je je nog zo ziek voel... Hopelijk ben je snel beter! Wij hebben zelf nog niets gekocht voor de baby maar we hadden maaaaaanden geleden al een hele hoop babyspullen en meubelen gekregen van mijn schoonzus omdat zij gingen verhuizen en dat alvast uit de weg wilden hebben. Die dingen hebben we al in huis van voor ik zwanger was ?. Dan stonden ze verstopt in een kamer met de deur op slot. Nu ben ik stelselmatig alles aan het doornemen om te zien wat kan blijven en wat weg mag enzovoort. Maar ik kijk ook graag al uit naar wat ik leuk vind om inderdaad ook in Coronatijden snel te weten waar ik naartoe wil wanneer het nodig is. Volgende week dinsdag heb ik mijn 12-wekenecho ?. Ik kijk er zo naar uit! Vanaf dan heb ik iedere 4 weken een echo. Nu zaten er 5 weken tussen en dat vond ik toch al lang genoeg ?.

Terug
Bovenaan