PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@stephanie Haha ?. Ja het was gewoon zo'n gek gevoel bij die fysiotherapeut. Net alsof ze even wilde zeggen van hallo, doe eens rustig, ik ben hier ook nog ?. 

Hier nog eens een slapeloze nacht. Ik kan gewoon geen houding vinden waarbij ik niet ofwel in mijn rug, mijn bekken of mijn buik pijn heb. En dan mijn man die veel te dicht komt liggen en me bijna van de matras duwt en de hint niet begrijpt wanneer ik hem met beide handen terug probeer te duwen ?. En dan ook nog gewoon heel erg honger en dorst krijgen. Dus ja. Dan maar even opgestaan. Gezellig een beetje snacken beneden met de kat als gezelschap ?

Hoi allemaal, ik durfde nog niet meteen naar dit topic over te stappen, maar ik ben nu 5 weken zwanger dus ik ga toch ook hier mee schrijven haha. Blijft spannend, ik heb de eerste echo over iets meer dan 2 weken, op 27 mei, ben benieuwd! Net ook aangemeld bij de verloskundige, daar heb ik 2 weken later de eerste echo.
Ondertussen heb ik hier ook bij jullie nog mee gelezen, fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat op de kwaaltjes na!

@Bloem Welkom ?! En gefeliciteerd! Fijn dat je hier kan aansluiten. Ik denk dat het vanaf nu altijd wel spannend blijft ?. Ik vind het ook nog steeds spannend. Hoe gaat het met jou? Al last van kwaaltjes of valt het goed mee?

Eigenlijk nog niet echt klachten, borsten iets gevoeliger, maar niet super duidelijk. Verder nu nog nergens last van, ben natuurlijk ook nog niet zo ver, dus we gaan zien wat er nog gaat komen haha. 

Jaaa, daar ben je Bloem! :) Ik herken dat wel hoor. Ik heb toen geloof ik ook nog een weekje gewacht. En zelfs na dat weekje had ik nog twijfels over of alles wel goed zou gaan. Nog steeds trouwens.. Nu probeer ik van echo naar pretecho, naar echo toe te leven. 
Van mij mogen die 12 weken gister al voorbij zijn... 

@bloem yeah!!!! So proud! Nog een mammie erbij! Komt vast helemaal goed have faith☺️ gelukkig veel positieve verhalen hier dus hoop dat jullie er wat kracht uit kunnen halen☺️ en nu toch stiekem een beetje proberen te genieten van dit kleine brokje geluk?

@bloem die kwaaltjes kunnen nog komen inderdaad, maar allemaal voor de goede zaak hè ?.
@Femke haha ja het leven van de zwangere vrouw: van echo naar echo ?. Ik heb komende dinsdag weer een echo op 16 weken ☺️.

Terug
Bovenaan