PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara Ow bleuh. Ik hou wel van zoet, maar mierzoet hoeft ook niet ?. Ben wel eens benieuwd naar die suikertest. En van unisex kleertjes vind ik ook niet veel mooi ?. Maar goed, ik probeer me in te houden en de nieuwe herfstcollectie af te wachten. We waren dit weekend even langs de Ikea geweest voor enkele spullen voor in huis en mijn man stelde voor om meteen ook maar een luiertafel mee te nemen. Het was er vrij druk en dan hoeven we niet nog eens te gaan. Dus bij deze hebben we die dozen ook in huis, al gaan we ze nog niet in elkaar zetten ?. De rest van de spullen zullen beetje bij beetje wel komen.

@Stephanie, ja inmiddels zijn we al wel gesetteld...gelukkig maar! Zo'n verhuizing vond ik toch best vermoeiend in het eerste trimester vd zwangerschap. Ik ga deze week ook nog bij 1 kinderdagverblijf kijken en dan gaan we onze keus maken. Jij ook nog succes met de verhuizing.
@Mateke, het is echt mierzoet haha. Echt zo ranzig! Maar goed denk dat het wel p.p verschild wat je ervan vind. Morgen nog 1 week, dan heb ik de 20 weken echo en weten we het geslacht....dan is het tijd om te shoppen hahahaha. ?

@Lara Joepie ?! Spannend hè ?. Wij hebben morgen weer een echo. Dan ben ik 16 weken. Ik kijk er weer zo naar uit. Toch altijd wel weer een beetje spannend ☺️.

Lara; bah.. mier zoete drankjes hou ik ook niet van! Hopelijk gaat het mee vallen als ik de suiker test mag gaan doen! Spannend; bijna de 20 weken echo!! 
Bloem; hoe gaat het? Al last van de eerste kwaaltjes? 

Morgen ben ik 17 weken! Wat gaat de tijd toch snel. 

@heefteenwens Bijna in de helft dan ?. De tijd gaat echt snel hè.
Vandaag 16 weken en we hebben deze middag weer een echo gehad bij de gynaecoloog! Alles was in orde ☺️. Hartje ok, hersentjes ok, geen open ruggetje, geen hazenlip, maag en blaas zagen er ook goed uit. En ze heeft nog eens bevestigd dat we een meisje krijgen ?. Ze is nu 14cm groot en weegt 140g geloof ik. Allemaal volgens schema. Ze was ook heel actief! Dat belooft voor als ze groter wordt en ik de schopjes echt zal kunnen voelen ?.

@XLara, oh dat verhuizen in het 1e trimester weet ik alles vanaf. Ik ben verhuisd 1 week na de positieve test en nu wil mijn vriend constant winkelen en klussen... ik ben doodop. Ik heb ook nog een opleiding die ik eigenlijk nog moet volgen aan de Universiteit. Ik heb al weken niks eraan gedaan. 

@Steph-aniee, misschien blijkt het verhuizen in het 2e trimester straks wel veel fijner te zijn. Is jouw vermoeidheid al een beetje minder? 

@Mateke, oh, die echo klinkt echt jaloersmakend zeg! Hier de volgende echo op 27 mei met 8+6. Ik heb best wel veel pretecho's ingepland en nog vind ik het allemaal zooooo lang duren. 

@Femke oooow die vermoeidheid. Had me echt geen verhuis kunnen voorstellen in die periode ?. Er was echt niks met me aan te vangen. Ben mijn achterstand in administratie die ik toen heb opgelopen nog aan het inhalen ?. Hopelijk vind je snel weer de energie om aan je opleiding verder te werken! En ondertussen lekker aftellen naar je echo binnenkort ☺️. En het is toch telkens weer lang wachten op de volgende echo inderdaad, al vind ik het wel superfijn dat we hier in België sowieso vaker echo's krijgen aangeboden dan in Nederland ?.

@femke nou de vermoeidheid is hier nog steeds een feit, maar komt ook deels door mijn werk denk ik. Veel deadlines op dit moment en collegas die vrij nemen en gedoe. Kan niet wachten om te verhuizen want ben klaar met tussen de dozen leven. Maar ik merk wel dat ik al niet veel meer ga kunnen doen straks. Laatst hebben we hier het appartement terug wit moeten verven en een deel van de vloer alvast moeten verwijderen en had meteen last van harde buiken, een teken dat je vooral rustiger aan moet doen, iets wat niet echt voorkomt in mijn vocabulair hahah.

@mateke bij de echo zaterdag zijn wij erachter gekomen dat de placenta prompt aan de voorkant ligt. Helaas gaat het hier dus langer duren voor ik de baby ga voelen waarschijnlijk?

Terug
Bovenaan