PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@heefteenwens lastig die kwaaltjes, maar het stelt je dan toch ook wel gerust hè. Fijn dat je wat meer kan ontspannen nu ?. Volgende week je echo, ook weer iets om naar uit te kijken ?

@Stephanie ooh vervelend dat je denkt dat er iets niet juist is ?. Heb je die pijn bij je eierstok constant of maar af en toe? Ik moet zeggen dat ik ook wel af en toe wat doffe pijn voel aan de kant waar ik mijn eisprong had, maar ook af en toe aan de andere kant of meer in het midden... Hopelijk is het gewoon niets ergs! Ik duim mee!

Pfioew, ik heb een slechte nacht gehad. Gisteren bij mijn ouders gaan eten en mijn zus had gisteren een heerlijke appeltaart gebakken waar nog van over was. Nadat ik als dessert een stukje had gegeten, begon mijn buik zo op te blazen... Pfioew. Ik heb er nog de hele nacht last van gehad en ben er nog wat misselijk van nu. Volgende keer toch maar passen of een kleiner stukje vragen ?.

@Stephanie; Al contact kunnen krijgen met je gyneacoloog? Wat is het toch spannend allemaal.
@Mateke; Heerlijk z'n stuk appeltaart he! te verleidelijk! ;)   

Hi ladies gelukkig goed nieuws mocht vandaag meteen komen voor echo. Zit gelukkig in mn baarmoeder dus ik kan weer ontspannen. Die pijn bij mn eierstok komt van het corpus luteum blijkbaar (het gele lichaam of wel het blaasje van je gesprongen follikel) die blijft zitten na de eisprong en voedt de embryo tot de placenta er is. Alleen bij mij is hij dichtgegaan en nu is het een cyste geworden, kan geen kwaad maar kan wel knap vervelend zijn.

@mateke die opgeblazen buik kan ik me helemaal in vinden. Dat heb ik vandaag dus al de hele dag haha als ik niet beter zou weten zou ik door mn buik al denken dat ik over de helft ben haha. Indd wat minder gretig van alles in onze mond proppen haha

@stephanie oooh wat goed dat je meteen mocht langsgaan en dat je nu gerustgesteld bent ?! De foto van de echo kan ik niet zien ?. Haha ja ik moet nog wennen aan die nieuwe eetgewoontes ?. Het moest maar zo lekker niet zijn ?

@Stephanie fijn dat je vanmorgen op controle kon komen en een positieve echo hebt gehad. Bijzonder om dit zo te zien. Gewoon het idee dat dit een mini mensje gaat worden! Wat een wonder! 

Terug
Bovenaan