PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara oh wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad ?! Gelukkig is het ondertussen weer wat koeler en deze nacht heb ik eindelijk weer eens beter kunnen slapen. Daar had ik toch ook echt wel nood aan na een nacht van maar 3u slaap van donderdag op vrijdag. Morgen de 20 wekenecho inderdaad ?. Ik heb er echt zin in! Aan de activiteit in mijn buik te voelen verwacht ik dat alles wel gewoon in orde zal zijn. Wij hebben al een naam voor onze kleine meid ?. Die hadden we zelfs al voordat we effectief beslist hadden om aan kinderen te beginnen en we hebben er nog geen minuut aan getwijfeld. We gebruiken hem nu ook wel vaak als we het over de baby hebben en dat maakt het toch wel heel echt! Nog altijd tevreden van onze keuze ☺️. Mijn collega is deze week bevallen en zij hadden ook eerst al een naam gekozen maar dan toch beginnen twijfelen en een week voor de bevalling hadden ze pas een nieuwe naam gevonden ?. Iets helemaal anders maar ook heel mooi. De perfecte naam vind je vanzelf wel ?. Wij gaan deze zomer kijken voor een kinderwagen maar ik heb in onze omgeving al eens rondgehoord bij de kersverse mama's welke kinderwagen zij hebben en of ze er tevreden van zijn en ik neig nu naar het merk Mutsy. Goede prijs-kwaliteitverhouding als ik het begrepen heb. Ik heb er al een mooie grijsgroene gezien bij de babywinkel waar we naartoe gaan volgende maand om de geboortelijst te leggen ?. En we hebben er ook al sponsoring voor gekregen van mijn man zijn grootmoeder ?. Zij kijkt ook zo uit naar haar derde achterkleinkind dat eindelijk eens een meisje is ?. Mijn man heeft ook een heel speciale band met zijn oma, meer dan zijn broers, en hij had al voorgesteld om haar naam als tweede naam aan de baby te geven als soort van eerbetoon. Ze is al 97 jaar en we weten niet hoe lang ze het nog zal trekken maar ik denk dat ze zeker haar best zal doen om november nog te halen. Als we haar vertelden dat we haar naam als tweede naam zouden gebruiken was ze er erg door geëmotioneerd.

Helaas, nog geen 20 wekenecho vandaag. Gyn belde net dat ze was opgeroepen voor een bevalling en dat onze afspraak dus niet kon doorgaan. Jammer maar baby's volgen de planning niet natuurlijk ?. Woensdag hebben we een nieuwe afspraak.

Mateke; balen dat je echo niet door ging... maar vandaag de dag!! Succes!!
Nies; welkom! Hoe voel je je tot nu toe? Wat fijn dat je zo snel zwanger bent geraakt!
Lara; namen... ja heel lastig! Ik ben denk ik eruit voor de jongens naam. Meisjes naam nog niet helemaal. Ik ga ook voor de Joolz Day.. heb je nog ergens een leuke aanbieding gezien? Ik wacht daar namelijk op! ?

@Mateke, wat jammer dat de echo afgelopen maandag niet doorging, succes vandaag! En wat mooi om dat jullie dochtertje als tweede naam de naam krijgt van je mans oma en wat een prachtige leeftijd zeg!

@Heefteenwens, ja echt super snel! Tuurlijk hoop je het maar had het eigenlijk nog helemaal niet verwacht, ook doordat wij allebei eind april corona hebben gehad en vooral mijn vriend hier goed ziek van geweest is wat ook weer invloed heeft op de zwemmertjes waren we eigenlijk vooral deze ronde heel erg sceptisch. 
Ik voel me verder eigenlijk wel oké, merk dat het slapen wat minder is afgelopen week, maarja dat kan ook alle spanning etc. zijn en misselijk (maar dat is 's ochtends sowieso wel redelijk mijn ding haha). De steken die ik afgeopen weekend had zijn gelukkig zo goed als over, voor mijn eigen gemoedsrust ook wel beter!

Zag trouwens toevallig dat de Joolz Day+ in gentle blue in de aanbieding was bij de Prenantal!

Namen zijn bij ons ook nog wel echt een dingetje, ik roep al van jongs af aan dat ik, mocht ik een jongetje krijgen Levi echt een super mooie naam vind, alleen vriendlief vind het niets dus dat wordt hem al niet. Meisjesnamen heb ik er één van in mijn hoofd op dit moment, gelukkig hebben we nog even om hier over na te denken haha!

@Nies welkom ?! Fijn dat je je goed voelt. Wanneer heb je je eerste echo? Bij ons was het vooral bij de jongensnamen een moeilijke keuze, maar die hebben we dus niet nodig deze keer ?. Nog tijd genoeg inderdaad voor jullie om erover na te denken ?.
@heefteenswens Vandaag de dag inderdaad ?. Ik kijk er al naar uit!

@Mateke ik heb 12 juli de eerste echo, nog 2,5 week wachten dus! En laat geduld nou niet mijn sterkste kant zijn haha!
Wanneer alles goed is gaan we het de schoonouders & mijn moeder dat weekend ook vertellen.

Hoe hebben jullie het verteld en ook vooral wanneer? 

@Niesss, Gefeliciteerd! Bji mij ging het precies hetzelfde. Ik denk dat jij net aangeschoven was toen ik zwanger raakte of misschien iets erna erbij kwam? Hoe lang heeft het traject van stoppen met de anticonceptie bij jou mogen duren? Hier doordat het zo snel raak was maar 8 maanden. Zoveel geluk! 

@Mateke, heb je de echo al gehad vandaag? Zo spannend! Balen dat het eerder deze week niet doorging zeg.

Ik heb volgens mij een tijdje niets meer geschreven. Hier inmiddels vorige week een goede NIPT-uitslag binnen, met de opa's en oma's gesproken over het oppassen en de baby ingeschreven bij de kinderopvang. Ook zwangerschapskleding al ingekocht en ik ben voor het eerst sinds lange tijd op de weegschaal gaan staan en me wezeloos geschrokken. Schijnt opzicht nog redelijk normaal te zijn om met 13 weken al 3 kilo aangekomen te zijn. Mijn schoonmoeder heeft al de 1e kleertjes gekocht en van mijn eigen moeder heb ik een beschermengeltje voor aan mijn ketting gekregen, want dat kon ik wel gebruiken in deze (corona)tijd zei ze. Volgende week donderdag hebben wij de geslachtsecho. Ik kan niet wachten!
Wij hebben trouwens een vakantie geboekt voor begin september. Grappig hoe die dingen lopen, we wilde eerst een huisje, want lekker veilig met corona, maar zijn nu toch voor een een wat kleinschalig hotel gegaan, met het idee; wat als er iets gebeurd? Dan zitten we in een huisje en hebben we geen idee waar we heen moeten. Dan kun je toch beter een receptie bij een hotel hebben.

@Femke nog niet, deze avond rond 18u hebben we onze afspraak. Wat lief van je moeder en schoonouders ?! Oh wauw de geslachtsecho al! Spannend! Ik ben nu met 21 weken 3,5 kg bijgekomen maar dat is voor iedereen ook weer anders hè. Hoort er allemaal bij ?.
@Nies onze ouders hebben we het meteen verteld toen we het hadden ontdekt (te enthousiast om te wachten ?). Na de eerste echo hebben we de broers en zussen op de hoogte gebracht. Bij mijn tweelingzus was het er spontaan uitgekomen. Ik reageerde nogal overdreven emotioneel op iets en toen had ik het meteen gezegd. Konden we gezellig samen janken op de bank ?. Bij de andere zus hadden we net met z'n allen afgesproken en ik had iets bij van groenten nog voor mijn tweelingzus en een fles cava voor onze aperitief en toen had ik tegen de andere zus gezegd van 'en voor jou heb ik ook iets' en dan de foto van de echo laten zien. Was die even in de war ?. Broer wist het al van toen we langs mijn ouders gingen (hij woont nog thuis). Rond Pasen hebben we dan de broers van mijn man op de hoogte gebracht. Tegen de ene had hij het gezegd toen hij daar ging schilderen in hun nieuwe huis. Bij de andere hadden we een groot gevuld paasei gekocht en er de echo bijgestoken. Hebben we zo bij zijn oma ook gedaan. De rest van de familie na 12 weken op de hoogte gebracht met een filmpje in de whatsappgroep.

Terug
Bovenaan