@Lara oh wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad ?! Gelukkig is het ondertussen weer wat koeler en deze nacht heb ik eindelijk weer eens beter kunnen slapen. Daar had ik toch ook echt wel nood aan na een nacht van maar 3u slaap van donderdag op vrijdag. Morgen de 20 wekenecho inderdaad ?. Ik heb er echt zin in! Aan de activiteit in mijn buik te voelen verwacht ik dat alles wel gewoon in orde zal zijn. Wij hebben al een naam voor onze kleine meid ?. Die hadden we zelfs al voordat we effectief beslist hadden om aan kinderen te beginnen en we hebben er nog geen minuut aan getwijfeld. We gebruiken hem nu ook wel vaak als we het over de baby hebben en dat maakt het toch wel heel echt! Nog altijd tevreden van onze keuze . Mijn collega is deze week bevallen en zij hadden ook eerst al een naam gekozen maar dan toch beginnen twijfelen en een week voor de bevalling hadden ze pas een nieuwe naam gevonden ?. Iets helemaal anders maar ook heel mooi. De perfecte naam vind je vanzelf wel ?. Wij gaan deze zomer kijken voor een kinderwagen maar ik heb in onze omgeving al eens rondgehoord bij de kersverse mama's welke kinderwagen zij hebben en of ze er tevreden van zijn en ik neig nu naar het merk Mutsy. Goede prijs-kwaliteitverhouding als ik het begrepen heb. Ik heb er al een mooie grijsgroene gezien bij de babywinkel waar we naartoe gaan volgende maand om de geboortelijst te leggen ?. En we hebben er ook al sponsoring voor gekregen van mijn man zijn grootmoeder ?. Zij kijkt ook zo uit naar haar derde achterkleinkind dat eindelijk eens een meisje is ?. Mijn man heeft ook een heel speciale band met zijn oma, meer dan zijn broers, en hij had al voorgesteld om haar naam als tweede naam aan de baby te geven als soort van eerbetoon. Ze is al 97 jaar en we weten niet hoe lang ze het nog zal trekken maar ik denk dat ze zeker haar best zal doen om november nog te halen. Als we haar vertelden dat we haar naam als tweede naam zouden gebruiken was ze er erg door geëmotioneerd.