PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@nies ja ik merk dat het echt wel helpt om alles van me af te schrijven. Dan moet je het al niet onthouden hè. To do-lijstjes zijn mijn beste vriend ?. Hopelijk kan je snel weer beter slapen!
Daarnet heb ik mijn 2de coronavaccin laten zetten. Dat is ook weer een zorg minder dan. Volgende vaccin komende maand: kinkhoest ?.

Heb je er last van gehad, zowel eerste als tweede vaccinatie? Je hoort er zoveel wisselende dingen over! 
Maandje van het prikken wel bij jou haha!

Bij de eerste prik heb ik een heel erg stijve arm gehad, net geen koorts, migraine, pijnlijke gewrichten. Echt een grieperig gevoel. Nu voel ik dat ik weer een stijve arm aan het krijgen ben maar voor de rest voel ik nog niet veel. Duimen dat het zo blijft ?. En ja, die naalden zijn we nu toch al gewoon dus het kan er wel bij ?. 

Je hoort er echt hele wisselende dingen over, mijn schoonmoeder is er goed ziek van geweest en mijn schoonvader weer nergens last van. Hopelijk valt het deze keer mee voor jou!

Alleen een stijve arm nu bij m'n 2de prik. Voor de rest voel ik me kiplekker ?! Heel fijn en over 2 weken zouden ik en mijn kleine meid genoeg antistoffen moeten hebben ?. Vind ik toch persoonlijk een geruststelling.

@Mateke fijn van je echo! Ik heb mijn corona vaccinatie gepland staan voor 5 juli, ben dan ruim 12 weken, hoef er gelukkig maar eentje omdat ik al corona heb gehad dus dat scheelt weer :p

Wij hadden gisteren de termijnecho op 11+2, alles zag er goeduit, uitgerekende datum blijft 12 januari. Het was nog lastig om de meting te doen omdat de tie niet echt stil wilde liggen ? zo leuk om te zien ? we hadden nu een andere verloskundige dan de vorige keer en vonden deze gelukkig een stuk fijner!

@Bloem Oh goed dat je echo goed was ?! Leuk als ze zo liggen te bewegen hè ?. Op onze vorige echo leek ze even te wuiven naar ons ?. Belooft voor later als je ze kan voelen... Fijn dat je een betere klik voelde met deze verloskundige. Doet toch wel veel hè. Succes met je prik binnenkort!

@bloem wat leuk en fijn dat je een goede echo hebt gehad. 

De Corona vaccinatie komt er bij mij echt niet in. Ik wil geen spuit in me lijf wat een paar maanden bestaat. Op zo'n korte tijd weten ze niet wat het met je ongeboren kind doet,al zeggen ze dat het geen kwaad kan. Ik ben liever geen proef persoon ? zeker met zo weinig besmettingen momenteel ook. Maar goed, gelukkig is iedereen vrij om de keus te maken uiteraard. 

@Stephanie hoe gaat het met jou? 

Terug
Bovenaan