PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Femke, gefeliciteerd wat leuk een jongetje! ? het is wat hè met de delta variant weer. Het beangstigd me ook allemaal wel een beetje. Ik heb de Joolz day besteld.
@heefteenwens ik ben deze week 25 weken alweer. Ik voel de baby ook nog niet continu. Ook de placenta aan de voorkant. Vorige week had ik een dag dat ze super druk was en vandaag voel ik het nauwelijks. 

@femke Oh zo leuk, een jongetje ?! Dan kan je weer gerichter namen zoeken hè ?.
@heefteenwens en @Lara ik heb ook dagen dat ik de baby heel veel voel en dagen waarop ik me zorgen maak omdat ik ze heel weinig voel. Meestal is ze de volgende dag dan wel weer een stuk actiever. Ik voel ze meestal heel goed 's ochtends wanneer ik net wakker word en 's avonds wanneer ik bijna slaap.
De bekkeninstabiliteit is hier weer redelijk onder controle. Het is nog altijd uitkijken natuurlijk maar het gaat voorlopig best wel. Ik doe mijn oefeningen en dat helpt nog steeds goed. Nieuw sinds vorige week is dat ik echt constant pijn heb aan de aanhechting van mijn buikspieren bij mijn ribben helemaal rondom rond ?. Als ik te lang lig, zit, sta, loop, ... krijg ik daar zo'n zeurende aanhoudende pijn dat ik er niet van kan slapen of dat ik gewoon geen goede houding vind. Het enige dat dan helpt is om alle kussens in huis rond mij te verzamelen zodat mijn rug volledig ondersteund is en dan een warm kersenpitje op mijn ribben net boven mijn buik te leggen. Niks aan te doen ook. Het enige waardoor de pijn kan weggaan is bevallen en daar zijn we nog lang niet aan toe natuurlijk. Zo is het hier het ene na het andere ?. Ik merk dat ik het zo wel behoorlijk zwaar begin te vinden met die steeds aanwezige pijn iedere dag. Morgen 23 weken dus we hebben nog wel wat te gaan... Onlangs had ik op instagram eens een foto gedeeld in mijn verhaal van mijn groeiende buik. Reageerde daar een vriendin van mijn man op dat 'zwanger zijn toch zaaaaalig is en dat ze het zo weer zou doen als het resultaat geen baby zou zijn'. Echt, ik zou het alleen nog eens doen net omdát het resultaat een baby is ?. Nu ja, komende maanden rustiger aan op het werk door de zomervakantie en binnenkort 2 weken vakantie en het begin van het nieuwe schooljaar in september wachten we dan nog wel even af hoe het dan gaat... Volgende week woensdagavond hebben we weer een afspraak bij de gyn en krijgen we de info over de suikertest en het kinkhoestvaccin. Ben benieuwd.

Lara/Mateke; dan hoef ik me dus nog niet z'n zorgen te maken. Vanmorgen was het wel even heel actief. Paar flinke stompjes achter elkaar! ?
Mateke; het zit niet mee met je zwangerschap en kwaaltjes. Ik heb deze maand ook de 22weken prik tegen kinkhoest. De suikertest zal ik as donderdag in gaan plannen had de verloskundige het over. 

Hebben jullie je al aangemeld voor zwangerschap cursussen? 

@heefteenwens oh die bewegingen in je buik zijn wel echt genieten hè ?. Dat vind ik persoonlijk wel echt zalige momenten ☺️. Gelukkig zijn die er ook nog ?. Vannacht heb ik nog eens goed kunnen slapen en dat doet toch ook weer zo'n deugd. Voor een zwangerschapscursus heb ik me nog niet ingeschreven. Ik zag dat ze vanuit het ziekenhuis waar ik ga bevallen wel een infomoment hebben over de bevalling en de kraamtijd en een infomoment over borstvoeding geven. Daar wilde ik me sowieso wel voor inschrijven. Verder heb ik nog niet echt gekeken of gezocht. Ik ben wel eens aan het rondkijken voor een zwangerschapsmassage. Normaal ben ik niet zo'n fan van andere mensen die aan mijn lijf komen maar nu lijkt me dat wel fijn als dat de pijntjes even kan verlichten ?.

Gefeliciteerd Femkeee, een jongetje! 
Hebben jullie al namen in gedachten of gaan jullie nu gericht zoeken? 

@Mateke fijn dat de bekkeninstabiliteit weer redelijk onder controle is maar wat naar van die pijn zeg! Fijn dat je op het werk even wat rustiger aan kan doen nu in ieder geval, blijf vooral goed naar je lichaam luisteren!

@Femkeee leuk een jongen, grappig dat je voorgevoel klopt! Ik heb mijn vaccinatie gisteren gehad, heb er geen klachten van gehad behalve een klein beetje een gevoelige arm tot nu toe.
Ik ben nog niet echt bezig met kinderwagens, maar hoorde van mijn collega die ook zwanger is dat zij ook gaat voor de Uppababy, had van de Joolz gelezen dat die fijn is voor lange mensen (mijn vriend en ik zijn allebei best lang), maar dat die weer niet zo klein in te klappen is. Als ik wat verder ben gaan we denk ik maar eens een keer kijken in de winkel! Toch fijn om er even mee te kunnen rijden :)
@Mateke wat rot zeg die pijn iedere keer, is je bekken onder controle en nu dit.. 
Ik kreeg vandaag trouwens de uitslag van de nipt, en alles is goed, ik maakte me er niet echt zorgen over, maar toch wel fijn om even te weten! :)

@Bloem goed dat je niet te veel last hebt van je vaccinatie. En fijn dat je nipt goed was ?! Ik vond dat toch wel een beetje een geruststelling, ook al dacht ik zelf ook wel dat de kans op een negatieve test klein was.

Hoi hoi dames ik verlaat helaas dit forum. Ik heb net te horen gekregen dat ik een missed abortion heb. Alle dames die zwanger zijn, ik wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap. En uiteindelijk gezonde baby’s! ?

Terug
Bovenaan